-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (помідори закритого ґрунту, огірки закритого ґрунту, капуста свіжа (пізня), капуста цвітна, морква пізня, буряк пізній, часник, цибуля пізня)
Завершена
6 177 199.63
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 886.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 886.00 UAH
Номер:
af275cfa36154ba484ce8cc1a34caa69
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-23-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2023 00:00
Період моніторингу:
23.05.2023 16:08 - 14.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.05.2023 № 40-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.05.2023 №40-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
10. UA-2023-03-20-008046-a від 20.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ПП «НІКА-1», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.03.2023 за №63, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.03.2023 за №63/1, тендерну пропозицію приватного підприємства «НІКА-1» (далі - ПП «НІКА-1»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2023 за №63/2, повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2023, договір від 10.04.2023 за №57-Т, додаткову угоду від 19.05.2023 за №1, пояснення Замовника від 25.05.2023 та від 07.06.2023 отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
08.06.2023 10:36 - 14.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.06.2023 10:36
Запити/Пояснення
Номер:
6bb4bd3616c24a01a1f94856e65d77ce
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.05.2023 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (помідори закритого ґрунту, огірки закритого ґрунту, капуста свіжа (пізня), капуста цвітна, морква пізня, буряк пізній, часник, цибуля пізня)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-20-008046-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5f5f7df8b10f493f9adb348914b04957
Назва:
Пояснення щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (помідори закритого ґрунту, огірки закритого ґрунту, капуста свіжа (пізня), капуста цвітна, морква пізня, буряк пізній, часник, цибуля пізня)
Дата опублікування:
25.05.2023 15:47
Опис:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління освіти), щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (помідори закритого ґрунту, огірки закритого ґрунту, капуста свіжа (пізня), капуста цвітна, морква пізня, буряк пізній, часник, цибуля пізня) та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
1) Відповідно до потреби продуктів харчування на 2023 рік (Інформація шодо закупівлі продуктів харчування на 2023 рік додається) управління освіти оголосило закупівлю на помідори закритого ґрунту, огірки закритого ґрунту, капуста свіжа (пізня), капуста цвітна, морква пізня, буряк пізній, часник, цибуля пізня.
Очікувана вартість закупівлі формувалася шляхом калькуляції потреби в кілограмах та дітоднів, за середньою ціною на товар розміщеною на сайті Міністерства фінансів України (моніторинг цін додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались із врахуванням вимог Постанова КМУ від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”, заходів державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві (згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.19 № 447), заходів державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.19 № 446).
2) Закупівля розміщена на порталі
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/C4BD491430054F7DC22589780048F0C8.
Номер:
c8a5f0b667514350b4b4ef98ec256c4a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.06.2023 14:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (помідори закритого ґрунту, огірки закритого ґрунту, капуста свіжа (пізня), капуста цвітна, морква пізня, буряк пізній, часник, цибуля пізня)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-20-008046-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
За результатами процедури закупівлі між Замовником та ПП «НІКА-1» укладено договір від 10.04.2023 за №57-Т на суму 5 612 775,90 гривень.
В подальшому, 19.05.2023 до вказаного договору укладено додаткову угоду за №1 та збільшено ціну за одинцю товару.
При цьому у додатковій угоді вказано, що керуючись пунктом 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», враховуючи положення п.п. 2 п.11.3 Договору, на підставі Експертного висновку Чернігівської регіональної торгово-промислової палати ТПП України від 09.05.2023 №ЧК-169/1 (серія ЧН №053068), Сторони дійшли згоди збільшити ціну за 1 (один) кг одиниці товару.
Коливання ціни на ринку має бути підтверджено відповідним документом виданим Уповноваженим на те органом.
Враховуючи вищевикладене, надайте документальне підтвердження (скан-копії документів, на підставі яких укладено додаткову угоду №1) коливання ціни на ринку при укладенні додаткової угоди №1 до вищевказаного договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7da6534177df42d0b517c1176807483b
Назва:
Пояснення щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (помідори закритого ґрунту, огірки закритого ґрунту, капуста свіжа (пізня), капуста цвітна, морква пізня, буряк пізній, часник, цибуля пізня)
Дата опублікування:
07.06.2023 10:47
Опис:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління освіти), щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (помідори закритого ґрунту, огірки закритого ґрунту, капуста свіжа (пізня), капуста цвітна, морква пізня, буряк пізній, часник, цибуля пізня) та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення. 1) Відповідно до потреби продуктів харчування на 2023 рік (Інформація шодо закупівлі продуктів харчування на 2023 рік додається) управління освіти оголосило закупівлю на помідори закритого ґрунту, огірки закритого ґрунту, капуста свіжа (пізня), капуста цвітна, морква пізня, буряк пізній, часник, цибуля пізня. Очікувана вартість закупівлі формувалася шляхом калькуляції потреби в кілограмах та дітоднів, за середньою ціною на товар розміщеною на сайті Міністерства фінансів України (моніторинг цін додається).Також був наданий Експертний висновок№ЧК-169/1 від 09 травня 2023р. ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ(додається) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались із врахуванням вимог Постанова КМУ від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”, заходів державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві (згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.19 № 447), заходів державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.19 № 446).