• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (помідори закритого ґрунту, огірки закритого ґрунту, капуста свіжа (пізня), капуста цвітна, морква пізня, буряк пізній, часник, цибуля пізня)

Завершена

6 177 199.63 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 886.00 UAH
Номер: af275cfa36154ba484ce8cc1a34caa69
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-23-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 23.05.2023 16:08 - 14.06.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.05.2023 № 40-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 23.05.2023 №40-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 10. UA-2023-03-20-008046-a від 20.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 471-63-96, te060970tgl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ПП «НІКА-1», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.03.2023 за №63, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.03.2023 за №63/1, тендерну пропозицію приватного підприємства «НІКА-1» (далі - ПП «НІКА-1»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2023 за №63/2, повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2023, договір від 10.04.2023 за №57-Т, додаткову угоду від 19.05.2023 за №1, пояснення Замовника від 25.05.2023 та від 07.06.2023 отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 08.06.2023 10:36 - 14.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.06.2023 10:36

Запити/Пояснення