-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вироби з дроту (Електроди зварювальні)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 602 робочих дні
4 135 282.85
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 41 352.83 UAH
мін. крок: 1% або 41 352.83 UAH
Номер:
3cf68468b7b644b28c46c42e40945c15
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-01-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.10.2023 00:00
Період моніторингу:
01.11.2023 10:52 - 23.11.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.10.2023 № 314
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2023-03-20-007389-a 20.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.05.2023 р. (зі змінами), реєстр пропозицій від 31.05.2023, протокол від 28.06.2023 № 23/ТО/041-р-1 про відхилення тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «УКРНІХРОМ», рішення Комісії АМКУ від 21.07.2023 № 11147-р/пк-пз, (далі – рішення Комісії АМКУ), пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 09.11.2023 та від 20.11.2023.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
24.11.2023 16:46 - 30.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2023 16:46
Запити/Пояснення
Номер:
8e2debae54514a3faf8a83f78990e3bc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.11.2023 13:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виробів з дроту (Електроди зварювальні) (ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-20-007389-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію (пояснення, документи) щодо виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюдненого в електронній системі закупівель від 21.07.2023 №11147-р/пк-пз відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ae504433e63d4da299763e49dfbc701c
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 07.11.2023
Дата опублікування:
09.11.2023 15:00
Опис:
У відповідь на запит Держаудитслужби України від 07.11.2023 повідомляємо таке:
1. Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо, що розмір витрат сформовано відповідно до програми ремонтів та технічного обслуговування АТ «Укртрансгаз» (далі – Товариство) на 2023 рік.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначались на підставі ДСТУ EN ISO 2560:2014 та у відповідності до AWS A5.1 з врахуванням вимог ВСН 006-89 «СВАРКА» (Таблиця 10) та ГБН В.3.1-00013741-12:2011 «МАГІСТРАЛЬНІ ГАЗОПРОВОДИ. РЕМОНТ ДУГОВИМ ЗВАРЮВАННЯМ В УМОВАХ ЕКСПЛУАТАЦІЇ» (Додаток Г) для зварювання та ремонту кореневого шару стикових (кільцевих, поздовжніх), кутових та напусткових з‘єднань труб, муфт та елементів із сталей з класом міцності до К60 включно.
Очікувана вартість закупівлі визначалась на підставі отриманих комерційних пропозицій: Центр Зварювальних Технологій, ТОВ «ВТЦ», ТОВ «Ін-Велд», ТОВ «ТД-КОМФОРТ» та ТОВ «ТД «НІСА», з урахуванням інформації з відкритих джерел про ціни на товари станом на кінець лютого 2023 року.
Зазначені комерційні пропозиції та зображення екрану додаються.
Водночас повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості регламентується внутрішніми розпорядчими документами Товариства, які в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
2. Щодо виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 21.07.2023 №11147-р/пк-пз (далі – Рішення) повідомляємо таке:
За результатами розгляду скарги ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "УКРНІХРОМ", своїм рішенням від 21.07.2023 №11147-р/пк-пз Комісія задовольнила скаргу, постановила: «Зобов'язати акціонерне товариство "Укртрансгаз" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "УКРНІХРОМ" за процедурою закупівлі — "Вироби з дроту (Електроди зварювальні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-20-007389-a.».
Товариство не погодилося із зазначеним Рішенням Комісії, оскільки вважало його незаконним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню.
Водночас, відповідно до пункту 58 Особливостей, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
Частиною двадцять другою статті 18 Закону встановлено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Згідно з частиною двадцять третьою статті 18 Закону, рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Таким чином, Законом передбачене обов’язкове виконання рішення Комісії лише якщо замовник не оскаржив таке рішення у судовому порядку.
З огляду на вищевикладене, з метою оскарження рішення Комісії № 11147-р/пк-пз від 21.07.2023 у порядку, що визначений статтею 18 Закону, Замовником було подано відповідну позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду (додається).
Номер:
248ac986a92f4a6bbf3a000ed6fbb012
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2023 18:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виробів з дроту (Електроди зварювальні) (ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-20-007389-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати відповідні підтверджуючі документи щодо прийняття позовної заяви Київським окружним адміністративним судом або номер судового провадження стосовно оскарження рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2023 № 11147-р/пк-пз відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
253b705390674d4e819407963f5df235
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 15.11.2023
Дата опублікування:
20.11.2023 11:27
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 15.11.2023 надаємо відповідні підтверджуючі документи щодо прийняття позовної заяви Київським окружним адміністративним судом стосовно оскарження рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2023 № 11147-р/пк-пз відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону, а саме:
- опис вкладення у цінний лист (0102122422752) з позовною заявою про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11147-р/пк-пз від 21.07.2023;
- трекінг відправлення цінного листа (0102122422752) з офіційного сайту АТ «Укрпошта» з підтвердженням отримання позовної заяви Київським окружним адміністративним судом.
Додатково повідомляємо, що відомості про номер судового провадження стосовно оскарження рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2023 № 11147-р/пк-пз відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону у Товариства відсутні.