• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Торф’яні брикети

Завершена

630 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 300.00 UAH
Номер: 5f3700ad1df84666a581606d15e90d68
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-03-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.05.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 03.05.2023 11:55 - 25.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.05.2023 № 19-з Луцьк Про початок моніторингу процедури закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 02.05.2023 № 19-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-20-002877-a від 20.03.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ДП «Волиньторф» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту другого пункту 41 Особливостей та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Відділу культури та туризму Маневицької селищної ради Волинської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.03.2023 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію Державного підприємства «Волиньторф»; вимога про усунення невідповідностей; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.03.2023 №7; повідомлення про намір укласти договір від 30.03.2023; договір про закупівлю від 05.04.2023 №85 на суму 627 293,10 гривень; відповідь Замовника від 09.05.2023 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. Проведеним аналізом розгляду Замовником тендерної пропозиції Державного підприємства «Волиньторф» (далі – ДП «Волиньторф») встановлено наступне. Моніторингом встановлено, що пунктом 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 4 до тендерної документації. Додатком № 4 до тендерної документації визначено, що предмет закупівлі повинен відповідати наступним технічним характеристикам: - стандартні розміри, згідно ДСТУ 2042-92, орієнтовно 180x70x35, - вологість - до 20 %, - зольність - до 23 %, - теплотворність: не менше 3580 Ккал/кг, не більше 5760 Ккал/кг; - механічна стійкість - не нижче 90%, - масова доля дрібної фракції (шматки розміром не менше 25 мм) - не більше 6%. Також, Додатком № 4 тендерної документації Замовником зазначено, що з метою забезпечення відповідності пропозиції учасника предмету закупівлі, учасник зобов’язаний надати в підтвердження технічних вимог - документи, що підтверджують якість та безпеку продукції, а саме: копії сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідчення про якість, та/або декларації виробника, (відповідно до вимог ДСТУ 2042-92 «Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні вимоги» або еквівалент) та/або інші документи на підтвердження якості та безпеки товару (у передбачених законодавством випадках). Проведеним аналізом документів, поданих у складі тендерної пропозиції ДП «Волиньторф» встановлено, що учасником надано копію сертифікату якості від 01.03.2023 серії АС №01808 (файл – «відділ культури Маневичі.pdf»), в якому вологості та зольності перевищують встановлені норми до предмету закупівлі Додатком №4, чим не дотримано вимог пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Разом з тим, під час проведення процедури закупівлі, учасник ДП «Волиньторф» не звертався до Замовника з запитаннями, зверненнями, вимогами та скаргами щодо положень та умов тендерної документації. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту другого пункту 41 Особливостей та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «Волиньторф», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив його переможцем.
Період усунення порушень: 24.05.2023 16:49 - 08.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 24.05.2023 16:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлений висновок по результатах проведення моніторингу було прийнято рішення розірвати договір № 85 від 05.04.2023 року, між Замовником Відділом культури та туризму Маневицької селищної ради та Державним підприємством «Волиньторф». Додаткову угоду про розірвання Договору прикріплюємо.
Дата публікації звіту: 31.05.2023 16:48

Запити/Пояснення