-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Торф’яні брикети
Завершена
630 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 300.00 UAH
Номер:
5f3700ad1df84666a581606d15e90d68
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-03-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.05.2023 00:00
Період моніторингу:
03.05.2023 11:55 - 25.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.05.2023 № 19-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 02.05.2023 № 19-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-20-002877-a від 20.03.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ДП «Волиньторф» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту другого пункту 41 Особливостей та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Відділу культури та туризму Маневицької селищної ради Волинської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.03.2023 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію Державного підприємства «Волиньторф»; вимога про усунення невідповідностей; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.03.2023 №7; повідомлення про намір укласти договір від 30.03.2023; договір про закупівлю від 05.04.2023 №85 на суму 627 293,10 гривень; відповідь Замовника від 09.05.2023 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Проведеним аналізом розгляду Замовником тендерної пропозиції Державного підприємства «Волиньторф» (далі – ДП «Волиньторф») встановлено наступне.
Моніторингом встановлено, що пунктом 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 4 до тендерної документації.
Додатком № 4 до тендерної документації визначено, що предмет закупівлі повинен відповідати наступним технічним характеристикам:
- стандартні розміри, згідно ДСТУ 2042-92, орієнтовно 180x70x35,
- вологість - до 20 %,
- зольність - до 23 %,
- теплотворність: не менше 3580 Ккал/кг, не більше 5760 Ккал/кг;
- механічна стійкість - не нижче 90%,
- масова доля дрібної фракції (шматки розміром не менше 25 мм) - не більше 6%.
Також, Додатком № 4 тендерної документації Замовником зазначено, що з метою забезпечення відповідності пропозиції учасника предмету закупівлі, учасник зобов’язаний надати в підтвердження технічних вимог - документи, що підтверджують якість та безпеку продукції, а саме: копії сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідчення про якість, та/або декларації виробника, (відповідно до вимог ДСТУ 2042-92 «Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні вимоги» або еквівалент) та/або інші документи на підтвердження якості та безпеки товару (у передбачених законодавством випадках).
Проведеним аналізом документів, поданих у складі тендерної пропозиції ДП «Волиньторф» встановлено, що учасником надано копію сертифікату якості від 01.03.2023 серії АС №01808 (файл – «відділ культури Маневичі.pdf»), в якому вологості та зольності перевищують встановлені норми до предмету закупівлі Додатком №4, чим не дотримано вимог пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Разом з тим, під час проведення процедури закупівлі, учасник ДП «Волиньторф» не звертався до Замовника з запитаннями, зверненнями, вимогами та скаргами щодо положень та умов тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту другого пункту 41 Особливостей та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «Волиньторф», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив його переможцем.
Період усунення порушень:
24.05.2023 16:49 - 08.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.05.2023 16:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлений висновок по результатах проведення моніторингу було прийнято рішення розірвати договір № 85 від 05.04.2023 року, між Замовником Відділом культури та туризму Маневицької селищної ради та Державним підприємством «Волиньторф». Додаткову угоду про розірвання Договору прикріплюємо.
Дата публікації звіту:
31.05.2023 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
680467d351e14e3baecb8a1fdf625a05
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.05.2023 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Торф’яні брикети» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-20-002877-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8838b1d9321a4c3e80ecfe5d096d03d8
Назва:
Про надання відповіді на отриманий запит замовнику від Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Дата опублікування:
09.05.2023 09:19
Опис:
Про надання відповіді на отриманий запит замовнику від Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Торф’яні брикети - ДК:021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2023-03-20-001093-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Уповноважена особа Замовника надає відповідь на отриманий запит:
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Підготовка обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється протягом бюджетного року відповідно до річного плану закупівель. Для забезпечення існуючої потреби у твердому паливі , відділом культури та туризму Маневицької селищної ради Волинської області, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативними актами чинного законодавства, оприлюднено в електронній системі закупівель ProZorro відкриті торги з особливостями.
Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснювався методом порівняння закупівельних цін попередніх закупівель та аналізом комерційних пропозицій, прайсів виробників та постачальників відповідної продукції, торгівельних майданчиків, статистичних даних офіційних служб статистики України, публічно доступної інформації. Система електронних закупівель ProZorro має відкритий доступ до публічних закупівель, що дозволяє аналізувати не тільки власні попередні закупівлі ідентичного або аналогічного товару, а і угоди купівлі-продажу інших, врегульовані ціни державою (постанови, накази, тарифи тощо) з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі торф’яних брикетів здійснено шляхом розміщення на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів: https://mg.gov.ua/news/1680004250/
Уповноважена особа Лариса Потоцька
Номер:
6eeecbbe1017466aa769d7c990ead222
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.05.2023 10:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.05.2023 00:00
Опис:
Про надання відповіді на отриманий запит замовнику від Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Торф’яні брикети - ДК:021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2023-03-20-001093-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Проведеним аналізом установлено, що ДП «Волиньторф» у складі тендерної пропозиції надано копію сертифікату якості від 01.03.2023 серії АС №01808 (аркуш №30 електронного документу під назвою: "відділ культури Маневичі.pdf"), з якого вбачається, що вироблений підприємством торфобрикет (торф для приготування компостів, сільськогосподарський торф) відповідає вимогам РСТУРСР1959-85 «Торф для приготування компостів. Технічні умови». Водночас, надана ДП «Волиньторф» копія сертифікату якості від 01.03.2023 серії АС №01808 не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам замовника, а зазначені у ньому показники якості (вологість та зольність) не відповідають тим, що визначені у додатку №4 до тендерної документації.
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію ДП «Волиньторф»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.