-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Торги відмінено
410 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 050.00 UAH
Номер:
9e9de3cacbec421eb3c115fff51e22fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-10-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.04.2023 00:00
Період моніторингу:
11.04.2023 17:03 - 03.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2023
№ 25-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.04.2023 № 25-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-03-20-000593-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзаців 1, 2, 8 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Коростишівська центральна районна лікарня ім. Д. І. Потєхіна» Коростишівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна пропозиція переможця ПП «СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.03.2023 про визначення переможцем ПП «СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ», повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2023.
За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступні порушення, а саме:
- в порушення абзацу 2 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі;
- в порушення абзацу 8 статті 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених пунктом 44 Особливостей;
- в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей, підпункти 1, 2 та 4 розділу ІІІ тендерної документації, містять інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення в редакції пункту 44 Особливостей, що з 25.02.2023 втратила чинність, при відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених підпунктами 3, 5-6 та 12 пункту 44 Особливостей в редакції, яка є чинною з 25.02.2023.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ПП «СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, від учасників вимагалось в складі тендерної пропозиції надати документ «Тендерна пропозиція», який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до таблиці «Відомості про учасника» наведеної в Додатку № 2 до тендерної документації, учасник мав зазначити інформацію, зокрема, про повну назву (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб); ЄДРПОУ/ РНОКПП або ІПН; місцезнаходження; поштову адресу; обслуговуючий(чі) банк(ки) (банківські реквізити); керівництво (прізвище, ім'я та по батькові, посада, контактний телефон); телефон, електронну пошту та службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію.
На виконання вищевказаних вимог учасник ПП «СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ» в складі тендерної пропозиції надав документ «Тендерна пропозиція» від 28.03.2023 № 211 (далі - форма «Тендерна пропозиція») за формою, встановленою в Додатку № 2 до тендерної документації.
Однак, в наданій учасником ПП «СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ» формі «Тендерна пропозиція» відсутня інформація про ЄДРПОУ/ РНОКПП та електронну пошту, чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації.
Також, відповідно до пунктів 9 та 12 таблиці «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Додатку № 3 до тендерної документації, предметом закупівлі є, зокрема, трійник D 32* D 25, у кількості 140 шт та трійник D 42* D25, у кількості 20 шт.
Однак, в наданій учасником ПП «СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ» формі «Тендерна пропозиція» міститься інформація про пропозицію учасника постачати, зокрема, в пунктах 9 та 12 трійник PPR 63*25*63 (Україна), у кількості 140 шт та трійник PPR 40*25*40 (Україна), у кількості 20 шт, що не відповідає вимогам підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та Додатків № 2 та № 3 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності її вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Слід відмітити, що рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.04.2023 року відмінено процедуру закупівлі.
Період усунення порушень:
21.04.2023 16:07 - 06.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2023 16:07