• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне. Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо, код ДК 021:2015- 09111100-1 вугілля кам’яне

Завершена

1 207 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 035.00 UAH
Номер: 51bb7afe65834be9afa3e2d32420c82a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-06-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.06.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 06.06.2023 14:03 - 28.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.06.2023 № 138 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 05.06.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.06.2023 № 138 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 19. UA-2023-03-17-010335-a 17.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення Замовником вимог підпункту 6 пункту 19, абзацу другого пункту 28 та пункту 32 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТАРТ ЛІДЕР»; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Постанови № 1178, своєчасності його розміщення та виконання учасниками; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Постанови № 1178, своєчасності його розміщення та виконання учасниками; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Сахновщинської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 17.03.2023 року № 10; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД» (далі - ТОВ «СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД»), Товариства з обмеженою відповідальністю «СТАРТ ЛІДЕР» (далі - ТОВ «СТАРТ ЛІДЕР», учасник-переможець) та Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-виробнича компанія «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (далі - ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»), вимоги про усунення невідповідностей до ТОВ «СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД» та ТОВ «СТАРТ ЛІДЕР»; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.03.2023 № 4018-р/пк-пз, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.04.2023 № 4360-р/пк-пз, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.04.2023 № 4806-р/пк-пз, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.04.2023 № 5371-р/пк-пз, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.05.2023 № 6056-р/пк-пз, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.05.2023 № 6746-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.03.2023 №№ 11 та 12, від 13.04.2023 № 15, від 03.05.2023 № 18 та від 05.05.2023 № 20, повідомлення про намір укласти договір від 05.05.2023, договір про закупівлю від 01.06.2023 № 4 (далі – Договір) та додаткові угоди від 01.06.2023 № 1, від 01.06.2023 № 2, від 06.06.2023 № 3, від 07.06.2023 № 4 та від 08.06.2023 № 5, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 01.06.2023 року; пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 13.06.2023 та 26.06.2023 року. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що наведені в пункті 1 розділу IV тендерної документації (файл «ТД вугілля.doc») містить наступну умову: «Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель». Зазначене не відповідає вимогам абзацу другого пункту 28 та пункту 32 Особливостей, так як прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, є правом Замовника, а не електронної системи закупівель. Крім того, моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що пункт 4.9 Додатку 3 «Проект договору» (файл «ДОГОВІР проект.docx») до тендерної документації містить наступну інформацію: «Ціни в Договорі можуть бути змінені у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування». Однак, вищевказаний пункт не враховує зміни ціни в договорі у зв’язку зі зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування як це передбачено підпунктом 6 пункту 19 Особливостей. Зазначене є порушенням підпункту 6 пункту 19 Особливостей.
Період усунення порушень: 27.06.2023 22:19 - 12.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.06.2023 22:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо усунення порушення до висновку Державної аудиторської служби України у сфері публічних закупівель процедури закупівлі «Вугілля кам’яне. (Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо, код ДК 021:2015- 09111100-1 вугілля кам’яне) з очікуваною вартістю 1 207 000 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-17-010335-a інформуємо наступне, Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до умов до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищезазначеного та з метою усунення порушення укладено та опубліковано додаткову угоду № 6 від 29 червня 2023 року до Договору № 4 про закупівлю товарів від 01 червня 2023 року. Зазначимо, що нами прийнято до уваги Ваші зауваження та враховуючи вище зазначене наголошуємо, що у подальшій роботі установи, працівники безумовно будуть дотримуватись норм чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 03.07.2023 14:48

Запити/Пояснення