-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція дороги до пам’ятника архітектури національного значення «Руїни Хустського замку» з благоустроєм прилеглої території для покращення туристичної привабливості міста Хуста» Коригування (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Завершена
19 322 895.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 96 614.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 96 614.48 UAH
Номер:
e3123c7c746744478fda0928e163e3b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-27-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2023 00:00
Період моніторингу:
27.06.2023 15:08 - 19.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.06.2023 № 20-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 27.06.2023 № 20-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-03-17-005814-a 17.03.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу повноти та правильності відображення інформації в повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю установлено порушення вимог підпункту 8 пункту 20 Особливостей .
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та своєчасність їх оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII (зі змінами) та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог підпункту 8 пункту 20 Особливостей (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266, далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та своєчасність їх оприлюднення, повноти та правильності відображення інформації в повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.03.2023; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія «МВ ГРУП» (далі – ТОВ Будівельна компанія «МВ ГРУП»); протокол прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 27.03.2023; повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2023 року; договір від 05.04.2023 №54; додаткові угоди від 12.06.2023 №1 та від 04.07.2023 №2; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28 червня та 07 липня 2023 року.
В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткової угоди), повноти та правильності відображення інформації в повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю встановлено наступне.
Так, під час моніторингу установлено, що 04 липня 2023 року між Замовником та ТОВ Будівельна компанія «МВ ГРУП» укладено додаткову угоду №2 до договору від 05.04.2023 №54 щодо продовження строку виконання робіт до 30.09.2023 року.
Відповідно до пункту 19 Особливостей у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом 19, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Водночас, підпунктами 8 та 9 пункту 20 Особливостей визначено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю повинно містити інформацію про випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті та опис змін, що внесені до істотних умов договору.
Згідно оприлюдненого в електронній системі закупівель 07 липня 2023 року повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що Замовник, як випадок для внесення змін до істотних умов договору зазначив - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, тобто підпункт 3 пункту 19 Особливостей.
Проте, аналізом змісту укладеної з ТОВ Будівельна компанія «МВ ГРУП» та оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель додаткової угоди від 04.07.2023 №2 встановлено, що внесені зміни до договору від 05.04.2023 №54 стосувалися саме продовження строку виконання робіт, що є випадком для внесення змін до істотних умов відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей, а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю).
Таким чином, за результатами аналізу повноти та правильності відображення інформації в повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що повідомлення про внесення змін до договору не кореспондується зі змінами, внесеними додатковою угодою №2 від 04.07.2023 до договору від 05.04.2023 №54, укладеному між Замовником та ТОВ Будівельна компанія «МВ ГРУП» та не відповідає вимогам підпункту 8 пункту 20 Особливостей.
Період усунення порушень:
17.07.2023 15:19 - 01.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.07.2023 15:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про виконання вимог висновку знаходиться в прикріпленому файлі
Дата публікації звіту:
18.07.2023 15:18
Запити/Пояснення
Номер:
ace6697dc57d442fafb5f343f5abf6d5
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.06.2023 10:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція дороги до пам’ятника архітектури національного значення «Руїни Хустського замку» з благоустроєм прилеглої території для покращення туристичної привабливості міста Хуста» Коригування (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-17-005814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
4f24bb5e62c14a69b3fcf8f2f82151d2
Назва:
Моніторинг процедури закупівлі «Реконструкція дороги до пам’ятника архітектури національного значення «Руїни Хустського замку» з благоустроєм прилеглої території для покращення туристичної привабливості міста Хуста» Коригування (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-17-005814-a)
Дата опублікування:
29.06.2023 11:08
Опис:
Відповідь надана у прикріплених файлах
Номер:
ded6440b3e564b08abcbd5f322ebb438
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.07.2023 09:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція дороги до пам’ятника архітектури національного значення «Руїни Хустського замку» з благоустроєм прилеглої території для покращення туристичної привабливості міста Хуста» Коригування (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-17-005814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Під час здійснення моніторингу встановлено, що згідно укладеного договору від 05.04.2023 № 54, Підрядник розпочинає виконання робіт після підписання сторонами договору підряду і повинен завершити їх в строк до 30.06.2023 року (з правом дострокового виконання), також договором передбачено, що перегляд термінів завершення виконання робіт оформляється додатковою угодою. Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації (станом на 07.07.2023), термін виконання робіт не змінювався та становив до 30.06.2023. У зв’язку із зазначеним просимо надати пояснення з наступного:
1) Чи продовжувався термін виконання робіт по договору від 05.04.2023 № 54?
2) У разі, якщо термін виконання робіт продовжено – поясніть, які обґрунтовані обставини спричинили таке продовження, а також, чому на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено відповідну додаткову угоду?
3) Якщо роботи виконані в повному обсязі надати інформацію щодо їх виконання за вказаним договором з долученням підтвердних документів.
Пояснення/інформацію та підтвердні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9f8103ba9b3f4169bee52cb7b014348c
Назва:
Моніторинг процедури закупівлі «Реконструкція дороги до пам’ятника архітектури національного значення «Руїни Хустського замку» з благоустроєм прилеглої території для покращення туристичної привабливості міста Хуста» Коригування (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція),
Дата опублікування:
10.07.2023 11:54
Опис:
Відповідь надана в прикріпленому файлі