-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Категорія В – епідемічно (інфіковано) небезпечні відходи.Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Категорія В - епідемічно (інфіковано) небезпечні відходи Категорія С – токсикологічно небезпечні відходи
Завершена
3 744 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 600.00 UAH
мін. крок: 0% або 600.00 UAH
Номер:
24c7a117464843cbbfbfdb7026e41d90
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-05-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2023 00:00
Період моніторингу:
05.05.2023 16:41 - 27.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.05.2023 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2023-03-17-005540-a 17.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (лот 1) установлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей та за результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (лот 2) установлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей та частини другої статті 41 Закону з урахуванням Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, стану виконання рішення колегії АМКУ, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору (лот 1) та оприлюднення в електронній системі закупівель (лот 2) довіреності від 02.01.2023 № 3012 виданої комерційному директору ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Катишеву Д.М і не допускати такого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозиції, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), як органу оскарження, своєчасності укладання та оприлюднення договорів про закупівлю, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.03.2023 протокол № 60 (лот 1) та тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.03.2023 протокол № 59 (лот 2), реєстр отриманих тендерних пропозицій (лот 1 та лот 2), протокол розкриття тендерних пропозицій (лот 1 та лот 2), рішення Колегії АМКУ від 17.04.2023 № 4874-р/пк-пз (лот 1), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО») (лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «НВК «УКРЕКОПРОМ» (далі – ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ») (лот 2), протокольне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО» від 05.04.2023 № 75 (лот 1) та № 76 (лот 2), протокольне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» від 10.04.2023 № 78 (лот 2), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2023 № 80 (лот 2), вимога про усунення невідповідностей (лот 1 та лот 2), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.05.2023 № 90 (лот 1), повідомлення про намір укласти договір від 05.05.2023 (лот 1), договір від 15.05.2023 № 233 на суму 1 214 550,00 грн (лот 1), повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2023 (лот 2), договір від 25.04.2023 № 222 на суму 118 800,00 грн (лот 2), пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 11.05.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до вимог підпункту 4.1 пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації (лот 1) зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій надати гарантійний лист.
Також відповідно до вимог підпункту 8.1 пункту 8 Розділу ІІІ тендерної документації (лот 1) визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Водночас учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (лот 1) у складі своєї тендерної пропозиції не надано гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця, що не відповідає вимогам підпункту 4.1 пункту 4 та підпункту 8.1 пункту 8 Розділу ІІІ тендерної документації (лот 1).
Крім цього учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (лот 1) у складі своєї тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, що не відповідає вимогам підпункту 3.2 пункту 3 пункту 3 Розділу V тендерної документації (лот 1).
Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації (лот 1) Замовником визначено, що надання послуг здійснюється за заявками Замовника. Перевезення відходів повинно здійснюватися автотранспортом Виконавця та /або на підставі цивільно-правових угод. Учасник бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та знешкодження шляхом спалювання. Транспортні витрати входять до вартості послуг (надати гарантійний лист у довільній формі).
Водночас учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (лот 1) у складі своєї тендерної пропозиції не надано гарантійний лист у довільній формі про те, що транспортні витрати входять до вартості послуг, що не відповідає вимогам пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (лот 1), як такого що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Крім того, відповідно до вимог підпункту 3.1 пункту 3 Розділу VI тендерної документації (лот 2) зазначено, що учасник повинен надати погоджений проект договору разом із тендерною пропозицією.
У складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (лот 2) надано згоду від 28.03.2023 № 01/03-913/8 з умовами договору про закупівлю, викладеними у додатку 4 до тендерної документації та у формі тендерна пропозиція від 28.03.2023 № 01/03-913/3 ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» бере на себе зобов’язання підписати договір відповідно до проекту договору до тендерної документації.
Не зважаючи на вищевикладене, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (лот 2) у складі своєї тендерної пропозиції не надано погоджений проект договору, що не відповідає вимогам підпункту 3.1 пункту 3 пункту 3 Розділу VI тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (лот 2), як такого що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Окрім цього, відповідно до вимог підпункту 3.1 пункту 3 Розділу VI тендерної документації (лот 2) Замовника, переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати шляхом завантаження в електронну систему закупівель:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
За результатами проведеної закупівлі Замовником укладено договір про закупівлю послуг від 25.04.2023 № 222 (лот 2), який підписаний зі сторони ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» комерційним директором Катишевим Д.М.
Водночас, переможцем торгів ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (лот 2) через електронну систему закупівель не надано інформацію про право підписання договору про закупівлю на Катишева Д.М., що не відповідає вимогам підпункту 3.1 пункту 3 пункту 3 Розділу VI тендерної документації (лот 2).
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з нормами частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема, відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Отже переможець закупівлі ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (лот 2) не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю на Катишева Д.М. (а саме довіреність від 02.01.2023 № 3012), чим порушив вимоги частини другої статті 41 Закону з урахуванням Особливостей.
Період усунення порушень:
30.05.2023 13:22 - 14.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.05.2023 13:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КП «1-А МКЛ ПМР» (надалі –замовник) отримало висновок по моніторингу закупівлі UA-2023-03-17-005540-a , ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами , в якому ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) повідомляє замовника , що під час перевірки закупівлі були виявлені порушення та зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору (лот 1) та оприлюднення в електронній системі закупівель (лот 2) довіреності від 02.01.2023 № 3012 виданої комерційному директору ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Катишеву Д.М і не допускати такого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Замовник забов’язується виконати рішення аудиторської служби.
Додаткову угоду на розірвання відправлено ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" , після підписання документ буде опубліковано .
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" надіслав поштою довіреність та додаткову угоду , при отриманні замовник опублікує всі документи.
Дата публікації звіту:
05.06.2023 12:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Оприлюднено додаткову угоду №1 про дострокове розірвання Договору № 233 від 15.05.2023 (лот 1) та оприлюднив довіреність від 02.01.2023 № 3012 (лот 2) видану комерційному директору ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Катишеву Д.М.
Дата публікації:
28.06.2023 08:30
Запити/Пояснення
Номер:
acdd2f51bf234086b97b0814a4086bf5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.05.2023 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Категорія В – епідемічно (інфіковано) небезпечні відходи.Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Категорія В - епідемічно (інфіковано) небезпечні відходи Категорія С – токсикологічно небезпечні відходи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-17-005540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) :
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0abd8a4aebd8479a9d136d14ddc49ade
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
11.05.2023 10:12
Опис:
Доброго дня! Уважно вивчивши Ваш Запит на надання пояснень від та повідомляє наступне:
Вимогами Наказу МОЗ України від 08.06.2015 року №325 (в редакції від 06.09.2022р. №1602) були внесені зміни до процесу поводження з медичними відходами, зокрема до процедури сортування і збирання. В результаті чого самостійне виконання положень вище вказаного Наказу ускладнено та, задля уникнення порушень вимог законодавства України, в КП «1-а МКЛ ПМР» виникла потреба в утилізації заявленої кількості відходів із залученням третіх осіб. Взявши до уваги пропозицію підприємства, з яким КП «1 –а МКЛ ПМР» співпрацювала в минулому, була розрахована приблизна (орієнтовна) вартість виконання даного виду послуг.