-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення робіт з видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев та таких, що досягли вікової межі, які розташовані на загальноміській території населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади. Видалення аварійно-небезпечних дерев вирізка яких потребує виконання робіт підвищеної складності
Завершена
2 720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 600.00 UAH
Номер:
c6fffe2cefd34fb8934983dd5f826074
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-23-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2023 00:00
Період моніторингу:
23.05.2023 15:45 - 14.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.05.2023 №48-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.05.2023 №48-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-03-17-001509-a 17.03.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель .
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із врахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній до 25 лютого 2023 року в редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17 березня 2023 року №29, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, запитання до процедури від 20 та 24 березня 2023 року, відповіді Замовника від 22 та 27 березня 2023 року, вимогу про усунення порушення від 07 квітня 2023 року UA-2023-03-17-001509-a.a1, рішення Замовника від 10 квітня 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Гриндєй Володимир Степанович, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, договір від 18 квітня 2023 року №18-04-2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 05 червня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
09.06.2023 11:24 - 15.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.06.2023 11:24
Запити/Пояснення
Номер:
936057edde5b4159b074f68073b5230a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
31.05.2023 11:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев та таких, що досягли вікової межі, які розташовані на загальноміській території населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади. Видалення аварійно-небезпечних дерев вирізка яких потребує виконання робіт підвищеної складності (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-17-001509-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
39fe1567f2604d16ba45621b9b53e7c8
Назва:
Відповідь на запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
05.06.2023 14:45
Опис:
На Ваш запит про надання пояснення я, Брилянт Олег Валерійович, тимчасово виконуючий обов`язки з організації та проведення закупівель Управління житлово-комунального господарства і комунальної власності Хмільницької міської ради, повідомляю про наступне:
Обґрунтування розміру витрат та очікувану вартість предмета закупівлі здійснено на підставі Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою територій населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади на 2022-2026 роки, затвердженої рішенням 15 сесії міської ради 8 скликання від 21 липня 2021 року № 612 (зі змінами), що опублікована на веб-сайті Хмільницької міської ради https://rada.ekhmilnyk.gov.ua/uk , п.6.1 Розділ 7. «Проведення робіт з видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев та таких, що досягли вікової межі, які розташовані на загальноміській території населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади», та п.10.3 Розділ 7. «Видалення аварійно-небезпечних дерев вирізка яких потребує виконання робіт підвищеної складності». В межах виділених коштів було підготовлено технічне завдання та оголошена закупівля послуг на 2023 рік, визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на основі аналізу аналогічних закупівель, проведених в попередніх роках. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Хмільницької міської ради за посиланням https://rada.ekhmilnyk.gov.ua/uk/page/publichni-zakupivli .