• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ГЕПАРИН-ФАРМЕКС розчин для ін'єкцій, 5000 МО/мл по 5 мл фл №5; ГЛЮКОЗА розчин для інфузій, 50 мг/мл по 200 мл у пляшках №1; ГЛЮКОЗА-ДАРНИЦЯ розчин для інфузій, 50 мг/мл по 400 мл у пляшках; ГЛЮКОЗА-ДАРНИЦЯ розчин для ін'єкцій, 400 мг/мл по 20 мл №10; ГЛЮКОЗА розчин для інфузій 5 % 3л; ГЛЮКОЗА розчин для інфузій, 100 мг/мл по 200 мл у пляшках скляних; ГЛЮКОЗА розчин для інфузій 10 % по 400 мл, у пляшках; ПЛАЗМОВЕН розчин для інфузій по 500 мл у флаконі; ФЛЕНОКС розчин для ін'єкцій, 10000 анти-Ха МО/мл по 0,2 мл (2000 анти-Ха МО) шпр №10; ФЛЕНОКС розчин для ін'єкцій, 10000 анти-Ха МО/мл по 0,4 мл (4000 анти-Ха МО) шпр №10; ЕПОБІОКРИН розчин для ін'єкцій по 1000 МО; по 1 мл в попередньо наповненому шприцу; по 5 попередньо наповнених шприців у блістері; по 1 блістеру у пачці; по 1 мл в ампулі; ЕТАМЗИЛАТ розчин для ін'єкцій 12,5 % по 2 мл в ампулі; по 10 ампул у пачці з картону; КАЛІЮ ХЛОРИД концентрат для розчину для інфузій, 75 мг/мл по 20 мл фл №1; МАГНІЮ СУЛЬФАТ-ДАРНИЦЯ розчин для ін'єкцій, 250 мг/мл амп 5 мл №10; МАНІТ розчин для інфузій 15 % пляшка 200 мл №1; ФРАКСИПАРИН розчин для ін'єкцій, 9500 МО анти-Ха/мл по 0,3 мл (2850 МО анти-Ха) шпр №10; НАТРІЮ ГІДРОКАРБОНАТ розчин для інфузій 40 мг/мл, по 200 мл у пляшках скляних №1; НАТРІЮ ГІДРОКАРБОНАТ розчин для інфузій 40 мг/мл, по 100 мл у пляшках скляних №1; НАТРІЮ ХЛОРИД розчин для інфузій, 9 мг/мл по 100 мл в пляш №1; НАТРІЮ ХЛОРИДУ РОЗЧИН 0,9 % розчин для інфузій 0,9 % по 200 мл пляш №1; НАТРІЮ ХЛОРИД розчин для інфузій, 9 мг/мл по400 мл у пляшках №1; РІНГЕРА РОЗЧИН розчин для інфузій по 200 мл пляш №1; РІНГЕРА РОЗЧИН розчин для інфузій по 400 мл пляш №1; РЕОДАР розчин для інфузій по 200 мл у флаконі; ГЕМОТРАН розчин для ін’єкцій, 50 мг/мл по 5 мл в ампулі №10; ГЕМОТРАН розчин для ін'єкцій 100 мг/мл по 5 мл амп №5; ГЕМОТРАН розчин для ін'єкцій 100 мг/мл по 10 мл амп №5; ФОЛІЄВА КИСЛОТА таблетки по 5 мг, конт №50. (Код номенклатурної позиції ДК 021:2015 33621100-0 «Протитромбозні засоби»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33690000-3 «Лікарські засоби різні»; ДК 021:2015 33690000-3 «Лікарські засоби різні»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621100-0 «Протитромбозні засоби»; ДК 021:2015 33621100-0 «Протитромбозні засоби»; ДК 021:2015 33621300-2 «Протианемічні засоби»; ДК 021:2015 33621200-1 «Кровоспинні засоби»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621100-0 «Протитромбозні засоби»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621200-1 «Кровоспинні засоби»; ДК 021:2015 33621200-1 «Кровоспинні засоби»; ДК 021:2015 33621200-1 «Кровоспинні засоби»; ДК 021:2015 33621300-2 «Протианемічні засоби»).

Завершена

6 478 320.06 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 391.60 UAH
Номер: 28ba5ab6ca6b4482bd87f02f832b6485
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-24-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.05.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 24.05.2023 14:15 - 15.06.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.05.2023 № 33-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.05.2023 № 33-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2023-03-16-010085-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 024-92-47, ekonsevych@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дойч-Фарм», відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Регіональний медичний центр родинного здоров'я» Дніпропетровської обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.03.2023 № 153, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «Дойч-Фарм», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2023 № 184, повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2023 року, договір про закупівлю від 03.04.2023 № 71, додаткові угоди від 15.05.2023 № 1 та від 18.05.2023 № 2, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 17.05.2023 та від 22.05.2023, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 26.05.2023.
Період усунення порушень: 29.05.2023 16:38 - 02.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2023 16:38

Запити/Пояснення