-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ГЕПАРИН-ФАРМЕКС розчин для ін'єкцій, 5000 МО/мл по 5 мл фл №5; ГЛЮКОЗА розчин для інфузій, 50 мг/мл по 200 мл у пляшках №1; ГЛЮКОЗА-ДАРНИЦЯ розчин для інфузій, 50 мг/мл по 400 мл у пляшках; ГЛЮКОЗА-ДАРНИЦЯ розчин для ін'єкцій, 400 мг/мл по 20 мл №10; ГЛЮКОЗА розчин для інфузій 5 % 3л; ГЛЮКОЗА розчин для інфузій, 100 мг/мл по 200 мл у пляшках скляних; ГЛЮКОЗА розчин для інфузій 10 % по 400 мл, у пляшках; ПЛАЗМОВЕН розчин для інфузій по 500 мл у флаконі; ФЛЕНОКС розчин для ін'єкцій, 10000 анти-Ха МО/мл по 0,2 мл (2000 анти-Ха МО) шпр №10; ФЛЕНОКС розчин для ін'єкцій, 10000 анти-Ха МО/мл по 0,4 мл (4000 анти-Ха МО) шпр №10; ЕПОБІОКРИН розчин для ін'єкцій по 1000 МО; по 1 мл в попередньо наповненому шприцу; по 5 попередньо наповнених шприців у блістері; по 1 блістеру у пачці; по 1 мл в ампулі; ЕТАМЗИЛАТ розчин для ін'єкцій 12,5 % по 2 мл в ампулі; по 10 ампул у пачці з картону; КАЛІЮ ХЛОРИД концентрат для розчину для інфузій, 75 мг/мл по 20 мл фл №1; МАГНІЮ СУЛЬФАТ-ДАРНИЦЯ розчин для ін'єкцій, 250 мг/мл амп 5 мл №10; МАНІТ розчин для інфузій 15 % пляшка 200 мл №1; ФРАКСИПАРИН розчин для ін'єкцій, 9500 МО анти-Ха/мл по 0,3 мл (2850 МО анти-Ха) шпр №10; НАТРІЮ ГІДРОКАРБОНАТ розчин для інфузій 40 мг/мл, по 200 мл у пляшках скляних №1; НАТРІЮ ГІДРОКАРБОНАТ розчин для інфузій 40 мг/мл, по 100 мл у пляшках скляних №1; НАТРІЮ ХЛОРИД розчин для інфузій, 9 мг/мл по 100 мл в пляш №1; НАТРІЮ ХЛОРИДУ РОЗЧИН 0,9 % розчин для інфузій 0,9 % по 200 мл пляш №1; НАТРІЮ ХЛОРИД розчин для інфузій, 9 мг/мл по400 мл у пляшках №1; РІНГЕРА РОЗЧИН розчин для інфузій по 200 мл пляш №1; РІНГЕРА РОЗЧИН розчин для інфузій по 400 мл пляш №1; РЕОДАР розчин для інфузій по 200 мл у флаконі; ГЕМОТРАН розчин для ін’єкцій, 50 мг/мл по 5 мл в ампулі №10; ГЕМОТРАН розчин для ін'єкцій 100 мг/мл по 5 мл амп №5; ГЕМОТРАН розчин для ін'єкцій 100 мг/мл по 10 мл амп №5; ФОЛІЄВА КИСЛОТА таблетки по 5 мг, конт №50. (Код номенклатурної позиції ДК 021:2015 33621100-0 «Протитромбозні засоби»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33690000-3 «Лікарські засоби різні»; ДК 021:2015 33690000-3 «Лікарські засоби різні»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621100-0 «Протитромбозні засоби»; ДК 021:2015 33621100-0 «Протитромбозні засоби»; ДК 021:2015 33621300-2 «Протианемічні засоби»; ДК 021:2015 33621200-1 «Кровоспинні засоби»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621100-0 «Протитромбозні засоби»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621400-3 «Кровозамінники та перфузійні розчини»; ДК 021:2015 33621200-1 «Кровоспинні засоби»; ДК 021:2015 33621200-1 «Кровоспинні засоби»; ДК 021:2015 33621200-1 «Кровоспинні засоби»; ДК 021:2015 33621300-2 «Протианемічні засоби»).
Завершена
6 478 320.06
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 391.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 391.60 UAH
Номер:
28ba5ab6ca6b4482bd87f02f832b6485
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-24-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.05.2023 00:00
Період моніторингу:
24.05.2023 14:15 - 15.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.05.2023
№ 33-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.05.2023 № 33-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-03-16-010085-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дойч-Фарм», відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Регіональний медичний центр родинного здоров'я» Дніпропетровської обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.03.2023 № 153, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «Дойч-Фарм», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2023 № 184, повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2023 року, договір про закупівлю від 03.04.2023 № 71, додаткові угоди від 15.05.2023 № 1 та від 18.05.2023 № 2, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 17.05.2023 та від 22.05.2023, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 26.05.2023.
Період усунення порушень:
29.05.2023 16:38 - 02.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2023 16:38
Запити/Пояснення
Номер:
9445bf04c05e4182b12058c7e4fee4f4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.05.2023 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: « Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-16-010085-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
936a0f3f97fb47cfb71b12b4472e8f12
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
26.05.2023 14:38
Опис:
Предмет закупівлі та його технічні і якісні характеристики обумовлені необхідністю у забезпечені ліками пацієнтів, що знаходяться на лікуванні КП «РМЦРЗ»ДОР».
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до:
• ПОСТАНОВИ від 25 березня 2009 р. № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення». (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/333-2009-%D0%BF#Text);
• реєстраційних посвідчень на лікарські засоби;
• інформації про лікарські засоби;
• висновків про якісні та кількісні склади лікарських засобів;
• або/та інших реєстраційних посвідчень, що передбачено чинним законодавством.
• "Державний реєстр лікарських засобів України" (http://www.drlz.com.ua/) На даному сайті розташована інформаційно-пошукова система "Державного реєстру лікарських засобів України", який сформовано державним підприємством "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України".
Закупівля була проведена за рахунок надходжень від господарської діяльності підприємства.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося замовником самостійно, так як розрахунок не регулюється Законом.
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме на підставі порівняних ринкових цін, отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням цін на момент проведення закупівлі, а також на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну, отриману з відкритих джерел.
Ціна щодо закупівлі була визначена відповідно до:
• ПОСТАНОВИ від 25 березня 2009 р. № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення». (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/333-2009-%D0%BF#Text);
• Постанови КМУ від 02.07.2014 № 240 "Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/240-2014-%D0%BF#Text);
• Наказу МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 вересня 2014 року за № 1097/25874 (https://moz.gov.ua/reestr-optovo-vidpusknih-cin-na-likarski-zasobi);
• ПОСТАНОВИ від 25 березня 2009 р. № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення». (https://www.apteka.ua/ceny-na-lekarstvennye-sredstva-i-izdeliya-mednaznacheniya);
• Реєстру відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються з бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню згідно наказу МОЗ України 28 лютого 2023 року №408 (https://www.apteka.ua/article/659637).
• ПОСТАНОВИ від 17 жовтня 2008 р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/955-2008-%D0%BF#Text), що регулюють сферу діяльності щодо формування ціни на лікарські засоби. Гранична постачальницько-збутова надбавка не повинна перевищувати 10 відсотків до задекларованої зміни оптово-відпускної ціни, яка включена до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, який ведеться Міністерством охорони здоров’я України.
• ПОСТАНОВИ від 20 березня 2020 року № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/224-2020-%D0%BF#Text).
Сподіваємось на порозуміння та забезпечення єдиного підходу при здійснені повноважень у визначеному законодавством порядку.
Копії документів додаються:
• Рапорт старшого фармацевта Ольги Толкаченко.
• Комерційна пропозиція ТОВ «ФАРМСТОР-УКРАЇНА».
• Цінова пропозиція ТОВ «КОРМЕД».
• Цінова пропозиція ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ».