-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, бензин А-95 наливом)
Завершена
8 830 833.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 154.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 154.17 UAH
Номер:
1d6136b540b74d14827d80df20bf18cc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-01-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.05.2023 00:00
Період моніторингу:
01.05.2023 14:41 - 23.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.05.2023 №37-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 01.05.2023 №37-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2023-03-16-009507-a 16.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19, пункту 35, абзаців 2, 3, 5, 6 та 7 підпункту 1, підпункту 2, абзаців 3 та 6 підпункту 3 пункту 41, підпунктів 3, 6, 12 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району» міста Києва (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі внесеними змінами затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 21 березня 2023 року №8), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Сентайм груп», протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ТОВ «Сентайм груп» у тендерній пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір про закупівлю із переможцем від 28 березня 2023 року №12, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 05 квітня 2023 року, договір про закупівлю за кошти місцевого бюджету від 04 квітня 2023 року №37-04/23 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 05 квітня 2023 року №1 до Договору та пояснення від 11 травня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами Постанови №1178.
Відповідно до пункту 35 Постанови №1178 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Проте, в пункті 1 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону, чим не дотримано вимоги пункту 35 Постанови №1178.
В підпунктах 1 та 2 пункту 3.1. додатку 1 тендерної документації зазначено, що переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону (підтвердження відсутності підстав) повинен надати інформацію (інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості») на службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважену на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), чим не дотримано вимоги підпунктів 3, 6, 12 пункту 44 Постанови №1178.
Крім того, в підпунктах 1, 2 та 3 пункту 3 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що:
- замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/ Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/ Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), чим не дотримано вимоги абзаців 2, 3, 5, 6 та 7 підпункту 1 пункту 41 Постанови №1178;
- замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178;
- замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону з урахуванням пункту 44 Особливостей, чим не дотримано вимоги абзаців 3 та 6 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
Згідно з підпунктом 2 пункту 19 Постанови №1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) Постанови №1178, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Проте, в підпункті 2 пункту 12.6. розділу XІI. «Інші умови» додатку 3 «Проект договору» тендерної документації Замовник зазначив, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 19 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
22.05.2023 16:19 - 06.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2023 16:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надано у вигляді листа, що завантажено на веб-портал УО.
Дата публікації звіту:
26.05.2023 13:52
Запити/Пояснення
Номер:
7bb83ff16ab24725b87a5ae6b6f6c1b3
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.05.2023 09:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива та бензину А-95 наливом (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-16-009507-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. З яких підстав тендерна документація, оприлюднена в електронній системі закупівель, складена не у відповідності до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178, а саме з недотриманням: підпунктів 2, 6, 7 та 8 пункту 19, пункту 35, абзаців 2, 3, 5, 6 та 7 підпункту 1, підпункту 2, абзаців 3 та 6 підпункту 3 пункту 41, підпунктів 3, 6, 12 та абзацу 16 пункту 44 Постанови №1178?
3. Яким чином учасником ТОВ «Сентайм груп», якого було обрано переможцем закупівлі виконано вимоги замовника в частині надання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням відомостей про назву замовника з номером телефону, рік постачання, обсяг товару по договору (у відповідних одиницях виміру або у грошовому виразі) та результат виконання договору (у відповідних одиницях виміру або у грошовому виразі) (частина І. «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 тендерної документації)?
4. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Сентайм груп» умов пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання банківської гарантії у розмірі 5% (п’ять відсотків) від вартості договору про закупівлю на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
be50b22477894f5fa214d343b1d54920
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.05.2023 16:38
Опис:
Розглянувши запит про надання пояснення від 08.05.2023р. ШЕУ Деснянського району надає інформацію у вигляді завантажених документів.