-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 34920000-2 – Дорожнє обладнання (диски щіточці поліпропіленові, диски щіточці металеві, стрічка сталева)
закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Завершена
404 769.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 047.69 UAH
мін. крок: 1% або 4 047.69 UAH
Номер:
d963829f89aa4b609768e22696bc3f40
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-06-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2023 00:00
Період моніторингу:
06.06.2023 17:36 - 28.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.06.2023 № 59-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
06.06.2023 № 59-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-03-16-008235-a, 16.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю − порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА «ІРПІНЬ» ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі − замовник) на 2023 рік; тендерну документацію замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.03.2023 № 24; тендерну пропозицію учасника-переможця ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРСПЕЦДОР»; протокольне рішення уповноваженої особи від 31.03.2023 № 48; повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2023; договір про закупівлю товару від 13.04.2023 № 3492/18/1, укладений між замовником та ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «УКРСПЕЦДОР» на загальну суму 378067,20 грн (в т. ч. ПДВ); відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 19.06.2023 в електронній системі закупівель.
За результатами процедури закупівлі між замовником та ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «УКРСПЕЦДОР» укладено договір про закупівлю товару від 13.04.2023 № 3492/18/1 на загальну суму 378067,20 грн (в т. ч. ПДВ).
Період усунення порушень:
21.06.2023 15:22 - 27.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.06.2023 15:22
Запити/Пояснення
Номер:
bbaad2c58f7a4717a01aa4ae2af2796f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.06.2023 09:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.06.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 404769,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-16-008235-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що учасником-переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРСПЕЦДОР» було запропоновано тендерну пропозицію в сумі 389760,00 грн, при цьому сума укладеного договору між замовником та переможцем становить 378067,20 грн.
Пояснити вказане.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
3473853f9851428aacbaa52aa38f92c6
Назва:
Щодо надання пояснень на ID моніторинг: (UA-M-2023-06-06-000041) ДАСУ від 06.06.2023 року
Дата опублікування:
19.06.2023 16:46
Опис:
Щодо надання пояснень на ID моніторинг: (UA-M-2023-06-06-000041) ДАСУ від 06.06.2023 року