• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Продукти харчування та сушені продукти різні (щоквартальні продуктові набори)

Завершена

2 520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 600.00 UAH
Номер: 8eb1dc5b9bf4488bbd1f77936e96fb82
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-11-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.04.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.04.2023 14:00 - 03.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.04.2023 № 94 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-03-16-007947-a 16.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.03.2023 № 07, тендерну пропозицію ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» (далі – Переможець), реєстр пропозицій від 24.03.2023, протокол розкриття, протокол уповноваженої особи від 29.03.2023 № 08, повідомлення про намір укласти договір від 29.03.2023, договір від 06.04.2023 № 22, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 14.04.2023. Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» умовам ТД. Так, відповідно до пункту 4 Додатку 1 до ТД учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, що засвідчує якість товару, що є предметом закупівлі (кожного найменування продукції, що входить до складу продуктового набору), наявність якого передбачена чинним законодавством: документ про відповідність – декларація виробника (зокрема декларація про відповідність) та/або протокол випробувань щодо оцінки відповідності, та/або сертифікат якості та/або якісне посвідчення виробника або інший документ виробника, що підтверджує відповідність якості товару вимогам, заявленим замовником у технічній специфікації. В складі тендерної пропозиції Переможця не надано жодного документа, що підтверджує відповідність якості товару вимогам, заявленим Замовником у технічній специфікації, а отже, не виконано вимогу пункту 4 Додатку 1 до ТД. Крім того, відповідно до пункту 1 Додатку 2 до ТД Замовником встановлено вимогу, що запропонований товар у продуктовому наборі повинен відповідати вимогам Законів України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини», «Про безпечність та якість харчових продуктів», державних стандартів (технічних умов) і не містити ГМО, шкідливих або небезпечних добавок. Однак, у складі тендерної пропозиції ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» не надано інформацію та документи щодо відсутності ГМО та шкідливих або небезпечних добавок в консервах рибних сардина атлантична бланшована в олії, олії соняшниковій рафінованій фасованій та свинині тушкованій, чим не виконано вимогу пункту 1 Додатку 2 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. Враховуючи зазначене, Замовником, на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, а укладено з ним договір від 06.04.2023 № 22 на суму 2 144 520,00 гривень.
Період усунення порушень: 04.05.2023 10:21 - 19.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.05.2023 10:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Продукти харчування та сушені продукти різні (щоквартальні продуктові набори)», за кодом ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-16-007947-a Північного офісу Державної аудиторської служби України від 04.05.2023 надаємо наступну інформацію. Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг Оболонського району м.Києва (далі – Територіальний центр) повідомляє, що відповідно до пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, що засвідчує якість товару, що є предметом закупівлі (кожного найменування продукції, що входить до складу продуктового набору), наявність якого передбачена чинним законодавством: документ про відповідність - декларація виробника (зокрема декларація про відповідність) та/або протокол випробувань щодо оцінки відповідності, та/або сертифікат якості та/або якісне посвідчення виробника або інший документ виробника, що підтверджує відповідність якості товару вимогам, заявленим замовником у технічній специфікації. В складі тендерної пропозиції переможця ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» надано та завантажено в електронній системі закупівель пакет документів під назвою: документи на підтвердження якості товару Лот 1.pdf Експортовано: 23-03-2023, 16:09:25 на підтвердження даної вимоги, також завантажено гарантійний лист, що запропонований товар у продуктовому наборі відповідатиме вимогам Законів України « Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини», «Про безпечність та якість харчових продуктів», державних стандартів (технічних умов) і не містити ГМО, шкідливих або небезпечних добавок (Гарант. лист товар відповідатиме вимогам Закону.pdf Експортовано: 23-03-2023, 16:09:25).
Дата публікації звіту: 04.05.2023 14:43

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 10.05.2023 15:28

Запити/Пояснення