-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі - корпус В Піщанського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області, який знаходиться за адресою: с. Піщанка, вул. Центральна 53а Красноградського району Харківської області (заходи з ліквідації аварії)
Категорія Замовника: п.3 ч.4. ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі). Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року “Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.”
Завершена
7 525 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 225 779.70 UAH
мін. крок: 3% або 225 779.70 UAH
Номер:
4371e64ff8114ba88ec814dfec1a0cd2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-23-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2023 00:00
Період моніторингу:
23.05.2023 16:09 - 14.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.05.2023 № 40-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.05.2023 №40-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7.UA-2023-03-16-007185-a від 16.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Молдавський М.О., своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунальної установи «Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.03.2023 за №32, тендерну документацію, із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.03.2023 за №35, протокол розгляду тендерної пропозиції від 28.03.2023 №39, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Молдавського Михайла Олександровича (далі – ФОП Молдавський М.О.), повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2023 року, договір закупівлі від 04.04.2023 за №04/1, додаткова угода до договору закупівлі від 06.04.2023 за №1, пояснення Замовника від 26.05.2023, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
08.06.2023 11:42 - 14.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.06.2023 11:42
Запити/Пояснення
Номер:
2cbd467e09ba49009119e9b78b764d3a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.05.2023 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі - корпус В Піщанського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області, який знаходиться за адресою: с. Піщанка, вул. Центральна 53а, Красноградського району Харківської області (заходи з ліквідації аварії)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-16-007185-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a08ac34dcd0740f98ac6bb91898a93cd
Назва:
Відповідь на Запит про надання пояснень щодо закупівлі
Дата опублікування:
26.05.2023 09:35
Опис:
Комунальна установа “Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради” (далі- КУ “ЦОЗУО”) надає аргументовану відповідь на Запит про надання пояснень щодо закупівлі «Капітальний ремонт будівлі - корпус В Піщанського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області, який знаходиться за адресою: с. Піщанка, вул. Центральна 53а, Красноградського району Харківської області (заходи з ліквідації аварії)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-16-007185-a).
Розмір бюджетного призначення на виконання робіт «Капітальний ремонт будівлі - корпус В Піщанського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області, який знаходиться за адресою:с. Піщанка, вул. Центральна 53аКрасноградського районуХарківської області (заходи з ліквідації аварії)» код ДК 021:2015: 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація» здійснено відповідно до виділених коштів Рішенням ХLVІ сесії VІІІ скликання Красноградської міської ради № 3298-VIІІ від 23.02.2023 року за КЕКВ: 3132 — Капітальний ремонт інших об’єктів.
Технічні та якісні характеристики закупівлі визначено відповідно до проектно кошторисної документації (робочий проект) затверджено експертним звітом № 1-23-12 від 14.03.2023 року.
Проектно-кошторисна документація по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі - корпус В Піщанського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області, який знаходиться за адресою: с. Піщанка, вул. Центральна 53-а, Красноградського району, Харківської області (заходи з ліквідації аварії)», розроблена згідно вимог Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (Наказ від 01.11.2021 № 281 Про затвердження кошторисних норм України у будівництві).
Кошторисна документація складена із застосуванням:
- Будівельні роботи. ДСТУ Б Д.2.2 - 2012;
- Монтаж устаткування. ДСТУ Б Д.2.3 - 2012;
- Ремонтно-будівельні роботи . ДСТУ Б Д.2.4 - 2012;
- Будівельні матеріали, вироби і конструкції;
- Перевезення ґрунту і сміття;
- Перевезення будівельних вантажів;
- Настанови з визначення вартості будівництва:
• Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (пункти 3.30,4.20,4.38);
• Відомість ресурсів (пункт 3.40);
• Об’єктний кошторис № 02-001 (пункт 3.24,7.1);
• Локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-001 (пункт 3.11);
• Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-001-002 (пункт 3.11);
• Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-001-001 (пункт 3.21);
• Дефектний акт (пункт 5.1)
Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради» не має власного офіційного веб-сайту, але з 02.08.2021 року на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, відділу освіти Крансоградської міської ради Харківської області, у розділі “Державні закупівлі”, здійснює оприлюднення інформації (протоколів) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ( http://krasnograd-rvo.ucoz.ua).
Комунальною установою оприлюднено протокол № 33 від 16.03.2023 року щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі - корпус В Піщанського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області, який знаходиться за адресою: с. Піщанка, вул. Центральна 53а, Красноградського району Харківської області (заходи з ліквідації аварії)»
Номер:
e318835227704f1886acbeb192496281
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.05.2023 11:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі - корпус В Піщанського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області, який знаходиться за адресою: с. Піщанка, вул. Центральна 53а, Красноградського району Харківської області (заходи з ліквідації аварії)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-16-007185-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Аналізом наданої Вами відповіді на запит про надання пояснень щодо закупівлі, оприлюдненої у електронній системі закупівель 26.05.2023, виявлено, що технічні та якісні характеристики закупівлі визначено відповідно до проектно-кошторисної документації (робочий проект), затвердженої експертним звітом №1-23-12 від 14.03.2023 року.
Проте, з огляду на зазначену Вами інформацію щодо розміру очікуваної вартості робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі - корпус В Піщанського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області, який знаходиться за адресою: с. Піщанка, вул. Центральна 53-а, Красноградського району, Харківської області (заходи з ліквідації аварії)», стає не зрозумілим визначена сума кошторисної вартості цих робіт.
У зв’язку з чим, просимо надати документальне підтвердження щодо очікуваної вартості робіт по об’єкту закупівлі ID: UA-2023-03-16-007185-a, зокрема, експертний звіт №1-23-12 від 14.03.2023 року.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3a86d17da6d54f46b8914d94a793b2da
Назва:
Відповідь на Запит про надання пояснень щодо закупівлі
Дата опублікування:
26.05.2023 15:10
Опис:
Комунальна установа “Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради” на Ваш запит надає експертний звіт №1-23-12 від 14.03.2023 року на 1-му аркуші.