-
Відбір для закупівлі за рамковою угодою
-
Однолотова
-
КЕП
55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях)
Більш детально викладено у тендерній документації
Завершена
5 600 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 000.00 UAH
Номер:
30b287f487a54cb0bcea3349ddf495fe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-22-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.06.2023 00:00
Період моніторингу:
22.06.2023 15:21 - 14.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
22.06.2023 № 16-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 21.04.2023№003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 22.06.2023
№ 16-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради UA-2023-03-16-004616-a 16.03.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відбору для закупівлі за рамковою угодою; розгляду пропозицій (заявок) учасників ТОВ «ТОНАР К», ТОВ «ОЛЬГА» та ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: оприлюднення інформації про закупівлю за рамковою угодою відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в запрошенні про проведення відбору для закупівлі за рамковою угодою, розгляд пропозицій (заявок) учасників, які підписали рамкову угоду, своєчасність укладання договору про закупівлю за рамковою угодою та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовані: запрошення про проведення відбору для закупівлі за рамковою угодою, реєстр отриманих пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.03.2023, пропозиції (заявки) учасників ТОВ «ТОНАР К», ТОВ «ОЛЬГА» та ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» (переможець), протокол (рішення) про визначення переможця №35 від 22.03.2023, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.03.2023, договір про закупівлю від 01.04.2023 № МКП11-77/2023.
Період усунення порушень:
28.06.2023 19:28 - 04.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.06.2023 19:28