-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення дітей. Гірська місцевість)
Завершена
4 338 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 380.00 UAH
мін. крок: 1% або 43 380.00 UAH
Номер:
ad39619bf7814218bd7e0ef76ab293d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-12-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2023 00:00
Період моніторингу:
12.06.2023 16:29 - 04.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.06.2023 № 35
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-03-16-004129-a 16.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону та пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимоги пункту 17 частини другої статті 22, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова
№ 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби у справах дітей та сім’ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.03.2023 № 01-57/13 (далі – тендерна документація), вимога Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАЯР СІТІ» про усунення порушення, оприлюднена в електронній системі закупівель 17.03.2023 та рішення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.03.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного Івано-Франківського обласного акціонерного товариства по туризму та екскурсіях «Івано-Франківськтурист», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.03.2023, протокол уповноваженої особи від 24.03.2023 № 01-57/18, договір про надання послуг від 06.04.2023 № 16/2023, укладений Замовником з Приватним Івано-Франківським обласним акціонерним товариством по туризму та екскурсіях «Івано-Франківськтурист» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 06.04.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 14.06.2023.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року № 610/34893, зі змінами (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначено інформацію щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів Замовником визначено предмет закупівлі як «Послуги центрів і будинків відпочинку», а у додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником передбачено закупівлю «Послуги дитячих таборів».
При цьому, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код предмета закупівлі ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку та не зазначено в окремому електронному полі інформацію щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (слід зазначити, що Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить позицію, що найбільше відповідає товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 55243000-5 «Послуги дитячих таборів»).
Відповідно до вимог пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Згідно з вимогами пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг.
Крім того, пунктом 27 Особливостей визначено, що «у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги)».
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації».
Отже, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце поставки товарів.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Відповідно до абзацу першого пункту 3 Особливостей, здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, здійснюється відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини другої статті 22 Закону, а саме Замовником в тендерній документації не зазначено посаду однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимогу пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
У ході моніторингу встановлено, що Замовником у додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – додаток 2) встановлені вимоги, які не відповідали абзацу першому частини третьої статті 22 Закону, а саме:
- у пункті 3 додатку 2 передбачено, що «Розміри земельної ділянки закладу, границі зон відпочинку, функціональне зонування та організація їх територій повинні відповідати чинним містобудівним і гігієнічним нормам та вимогам до планування та забудови зон відпочинку (ДБН 360-92* «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень»…)», термін дії яких втратив чинність 01.10.2019, на підставі прийняття «ДБН Б.2.2-12:2019 Планування та забудова територій)».
- у пункті 5 додатку 2 передбачено, що «Норми забезпечення дітей повноцінним харчуванням у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку відповідно до фізіологічних потреб і енерговитрат та порядку організації харчування (…Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2005 за № 661/10941)», термін дії якого, втратив чинність 19.10.2021, відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України Міністерства освіти і науки України від 15.09.2021 № 1950/990, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.10.2021 №1294/36916.
Період усунення порушень:
19.06.2023 14:27 - 04.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2023 14:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Службою у справах дітей та сім'ї виконавчого органу Київської міської ради (Київсьокї міської державної адміністрації) буде буде здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи та направленням уповноваженої особи на проходження економічних навчань.
Дата публікації звіту:
20.06.2023 10:12
Запити/Пояснення
Номер:
363f48f72cdd4babba5be76028d8bbef
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2023 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення дітей. Гірська місцевість)», очікуваною вартістю 4 338 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-16-004129-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Приватним Івано-Франківським обласним акціонерним товариством по туризму та екскурсіях «Івано-Франківськтурист» під час укладення договору вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
92b1e628aca84f9ca70f568da01e8fba
Назва:
На виконання запиту про надання пояснень
Дата опублікування:
14.06.2023 13:48
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення дітей. Гірська місцевість)» за номером ID: UA-2023-03-16-004129-a) та на запит про надання пояснень, оприлюднений в системі електронних закупівель 13.06.2023, повідомляємо.
1. Обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснено відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та наведено в Обґрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі від 01 лютого 2023 року, яке розміщено на сторінці Служби у справах дітей та сім’ї міста Києва на веб-порталі територіальної громади міста Києва за посиланням: https://kyivcity.gov.ua/kyiv_ta_miska_vlada/struktura_150/vikonavchiy_organ_kivsko_misko_radi_kivska_miska_derzhavna_administratsiya/sluzhba_u_spravakh_ditei_ta_simi/informatsiya_pro_publichni_zakupivli/poslugi_tsentriv_i_budinkiv_vidpochinku_poslugi_z_ozdorovlennya_ditey_girska_mistsevist_compressed/
2. Переможцем процедури закупівлі – Приватним Івано-Франківським обласним акціонерним товариством по туризму та екскурсіях «Івано-Франківськтурист» під час укладення договору дотримано вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі надав:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та наказ від 02.08.2004 № 22-К, що додаються;
2) відповідно до частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» послуги центрів та будинків відпочинку не підлягають ліцензуванню, однак дитячий заклад відпочинку та оздоровлення повинен бути внесеним до державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей та пройти державну атестацію для присвоєння закладу відповідної категорії. На підтвердження Приватним Івано-Франківським обласним акціонерним товариством по туризму та екскурсіях «Івано-Франківськтурист» надано відповідні сертифікати та свідоцтва, що додаються.