• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

CPV 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт (заміна вікон на енергозберігаючі) спального корпусу В-3 за адресою: вул. Лісна, 1а с. Таранське, Конотопського району, Сумської області, Україна для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб)

Закупівля здійснюється згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами №157 від 17.02.2023р.). Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації. Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Під час реєстрації та публікації закупівлі в електронній системі закупівель встановлено обов’язкову вимогу щодо заповнення поля «Мінімальний крок аукціону», без якого не можливого опублікувати закупівлю. Тому, зазначено розмір мінімального кроку пониження ціни у розмірі 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, який не приймається до уваги.

Завершена

2 889 889.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 449.45 UAH
Номер: b5bbd1ca828d4144b2fc6a3d3eb0158e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-10-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.04.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 10.04.2023 16:03 - 02.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.04.2023 №20-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 10.04.2023 №20-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-03-15-013022-a 15.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання своєчасність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом вжиття заходів щодо розірвання укладеного за результатами торгів договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, своєчасність та повнота надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Центр культури, дозвілля та спорту» Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.03.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «БУД-ПАРТНЕР» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «БУД-ПАРТНЕР»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.03.2023 № 33, повідомлення про намір укласти договір від 29.03.2023, договір від 10.04.2023 № 71, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 13.04.2023 року. На письмовий запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 11.04.2023 щодо надання пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено відповідне обґрунтування Замовник пояснив, що розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено висококваліфікованим спеціалістом з ліцензіями, дозволами та свідоцтвами інженера-проектувальника, однак, підтверджуючих документів Замовником не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Відповідно до інформації щодо розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеної на офіційному сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/diyalnist/yedynyi-reiestr-rozporiadnykiv-ta-oderzhuvachiv-biudzhetnykh-koshtiv) Комунальний заклад «Центр культури, дозвілля та спорту» Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області є розпорядником бюджетних коштів. Згідно з пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Однак, відповідно до пояснень Замовника, отриманих через електронну систему закупівель від13.04.2023, установлено, що Замовник не розміщував на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у додатку 6 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» встановив вимогу, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сертифікати відповідності на профіль, склопакет, фурнітуру; протокол сертифікаційних випробувань з визначенням групи горючості на профільну систему; висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Проте, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «БУД-ПАРТНЕР», якого визначено переможцем торгів, у складі тендерної пропозиції не надані висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що не відповідає вимогам додатку 6 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовника. Також, Замовник у підпункті 1 пункті 1 додатку 1 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів IV і V категорій складності. Однак, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «БУД-ПАРТНЕР» надано ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України, видану 20.102016, реєстраційний запис 2013031376, з переліком видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV категорії складності, що не відповідає вимогам підпункту 1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ«БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «БУД-ПАРТНЕР» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та уклав з ним договір від 10.04.2023 № 71.
Період усунення порушень: 18.04.2023 16:22 - 03.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2023 16:22

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 18/0011/2023/пр
Дата відкриття провадження: 02.06.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 577/2490/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальний заклад «Центр культури, дозвілля та спорту» Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області (код ЄДРПОУ 43910123) надає інформацію щодо вжиття заходів стосовно усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку по закупівлі відкриті торги з особливостями «Капітальний ремонт (заміна вікон на енергозберігаючі) спального корпусу В-3 за адресою: вул. Лісна, 1а с. Таранське, Конотопського району, Сумської області, Україна для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб», код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-15-013022-a: 1. Щодо розірвання укладеного за результатами торгів договору, переможець відмовляється від підписання додаткової угоди про розірвання договору (підписана додаткова угода однією стороною – додається). 2. Переможець відкритих торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «БУД-ПАРТНЕР» надає висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи (скан-копія додається). 3. З приводу Ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, переможець надає лист Державної інспекції архітектури та містобудування України, (далі ДІАМ), зареєстрований в ДІАМ 03.04.2023р., де вказано що пунктом 3 частини першої статті 222 Закону, визначено, що Реєстр будівельної діяльності є компонентом електронної системи, який забезпечує створення, збирання, накопичення, обробку, захист, облік, в тому числі інформації про ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. У Реєстрі будівельної діяльності за параметром пошуку «Реєстр ліцензіатів/ Назва організації» на час надання відповіді наявні відомості щодо видачі ТОВ «БМК «БУД-ПАРТНЕР» (код ЄДРПОУ 38486819) електронної ліцензії, реєстраційний запис EL01:8020-2598-4498-2008, дата початку терміну дії - 09.08.2016, ліцензія не має граничного терміну дії та є безстроковою (скан листа додається). 4. Просимо зазначити, що переможець відкритих торгів з особливостями ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «БУД-ПАРТНЕР» надав найменшу цінову пропозицію серед інших учасників конкурентної процедури закупівлі. Оголошено конкурентну процедуру закупівлі на суму 2 889 889,00грн, а переможець надав пропозицію на суму 1 949 427, 18грн. 5. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що дане обґрунтування є в наявності (скан-копія додається), але через відсутність власного веб-сайту та закритий веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів через технічні причини, опублікувати не було можливості.
Дата публікації звіту: 25.04.2023 14:29

Запити/Пояснення