-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція вулиці Миру та площі Миру в м. Виноградів, Закарпатської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Роботи здійснюються у рамках реалізації проекту «Долаючи бар’єри: покращення мобільності жителів прикордоння регіонів Закарпаття (Україна), Марамуреш (Румунія) і Соболч-Сотмар-Берег (Угорщина)» («Overcoming barriers: improving the mobility of residents of the border region of Transcarpathia (Ukraine), Maramures (Romania) and Szabolcs—Szatmar-Bereg (Hungary)” Програми транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020 Європейського Інструменту Сусідства.
Завершена
23 497 607.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 117 488.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 117 488.04 UAH
Номер:
e5cfb39f83c640c28a660ff97f36c537
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 16:14 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2023 № 204
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2023-03-15-012782-a 15.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 11 частини першої статті 10 Закону, в частині не оприлюднення змін до договору у повному обсязі.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЕВЛЮШ МОНОЛІТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Центр інвестицій та розвитку» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник,) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.03.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СЕВЛЮШ МОНОЛІТ» (далі – ТОВ «СЕВЛЮШ МОНОЛІТ»), повідомлення про продовження строку розгляду пропозиції від 28.03.2023, повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2023, договір від 10.04.2023 № 14 на суму 22 767 142,00 грн, додаткова угода від 29.06.2023
№ 03.
Статтею 10 Закону передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник оприлюднив додаткову угоду № 03 від 29.06.2023 до Договору від 10.04.2023 № 14, укладеному з переможцем торгів ТОВ «СЕВЛЮШ МОНОЛІТ», не в повному обсязі, а саме: без додатків №1, № 2 до додаткової угоди № 3.
На запит Держаудитслужби від 11.07.2023 про надання пояснень щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель додатків до додаткової угоди від 29.06.2023 № 03 Замовник 13.07.2023 зазначив, зокрема, що «…Під час оприлюднення в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) через авторизований електронний майданчик змін до договору за предметом «Реконструкція вулиці Миру та площі Миру в м. Виноградів, Закарпатської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) сталася технічна (механічна) помилка, а саме:
При додаванні додаткової угоди у розділі зміни прикріплено Додаткову угоду № 3 від 29.06.2023р. без сканованих Додатків 1 та 2 (з технічних причин не прикріпило додані додатки). Додати скановані Додатків 2 та 3 до Додаткової угоди № 3 від 29.06.2023р. після внесення змін та накладення електронного підпису технічно неможливо…»
При цьому, Замовник в електронній системі закупівель 13.07.2023 оприлюднив додатки № 1 та № 2 до Договору в повному обсязі.
Отже Замовник оприлюднив додаткову угоду від 29.06.2023 № 03 не в повному обсязі, а саме: без додатків №1, № 2, чим порушив вимоги абзацу 11 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
21.07.2023 14:46 - 05.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.07.2023 14:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформуємо про виконання висновку: на підставі Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З огляду на викладене, Замовником прийнято заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а саме винесення попередження від 28.07.2023р. №60 уповноваженій особі про недопущення встановлених у Висновку порушень у майбутньому (оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу згідно вимог Закону).
Дата публікації звіту:
28.07.2023 12:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
шляхом винесення попередження від 28.07.2023р. №60 уповноваженій особі про недопущення встановлених у Висновку порушень у майбутньому
Дата публікації:
29.08.2023 09:29
Запити/Пояснення
Номер:
35771841452e403dbea3de024699d6a6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.07.2023 10:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція вулиці Миру та площі Миру в м. Виноградів, Закарпатської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-15-012782-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9085078360d9490499fa22b50fda05ba
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.07.2023 16:01
Опис:
Очікувану вартість розраховано на підставі проектно – кошторисної документації та затвердженого Експертного звіту № 0039Є-03/23 від 08 березня 2023 року (сканована копія додається Експертного звіту) (без урахування витрат на утримання служби замовника та інжинірінгові послуги - 302 853 грн.; Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд - 129 160 грн = Разом: 432 013 грн. Всього по зведеному кошторисному розрахунку - 23 929 620 грн з ПДВ (23 929 620 грн. - 432 013 грн.) = очікувана вартість - 23 497 607 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі згідно затвердженої проектно – кошторисної документації (Витяг технічних та якісних характеристик згідно ПКД додається)
Посилання на сторінку Замовника https://vinohradiv-invest.org.ua/index.php?id=171
Номер:
58ee1faefc394216bb16144be3305be7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2023 15:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція вулиці Миру та площі Миру в м. Виноградів, Закарпатської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-15-012782-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до інформації, опублікованої в електронній системі закупівель, 29.06.2023 укладено додаткову угоду № 03 до договору від 10.04.2023 № 14, проте не оприлюднені додатки № 1 та № 2 до вказаної додаткової угоди. Також не оприлюднені через електронну систему закупівель Додаткові угоди № 1 та № 2.
Виходячи з викладеного, просимо пояснити не оприлюднення зазначених документів в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5df5ac10439445d787edbd0f1d4c7ff5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.07.2023 23:03
Опис:
Замовником укладено, зокрема, Додаткові угоди № 1 та № 2 у зв’язку із доведенням реального фінансування по предмету Договору (скановані угоди додаються)
Відповідно до пункту 17 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості). Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Пунктом 19 Особливостей, зокрема, передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених вказаним пунктом. Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 10 Закону № 922 замовник через авторизований електронний майданчик самостійно та безоплатно оприлюднює в ЕСЗ повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених ч. 5 ст. 41 цього Закону — протягом трьох робочих днів із дня внесення змін. Аналогічні вимоги містить ч. 7 ст. 41 Закону № 922.
Водносчас Договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару (п. 6 ч. 1 ст. 1 Закону № 922). Відповідно до листа від 14.08.2020 р. № 3304-02/50563-01 Мінекономіки, Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад.Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону, - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Поряд з цим норми частини п'ятої статті 41 Закону застосовуються у разі зміни істотних умов договору про закупівлю. У свою чергу, згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому статтею 638 Цивільного кодексу України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до частини третьої статті 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Отже, у випадку необхідності змін умов договору про закупівлю, які не є істотними для даного договору, сторони керуються Цивільним та Господарським кодексами України. Водночас оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про такі зміни Законом не передбачено. Оприлюднення інформації у випадках внесення змін до умов договору про закупівлю, які не є істотними для даного договору, Законом № 922 не передбачено. Це підкреслює Мінекономіки в листі, що коментується. Зміни які вносились Замовником Додатковими угодами 1 та 2 не впливають на зміну істотних умов Договору, крім того Особливості та Закон не містять випадків для внесення таких змін та не потребують оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про такі зміни. Встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору про закупівлю може здійснюватись виключно у випадках, визначених ч. 5 ст. 41 Закону № 922. Закон № 922 не встановлює вимоги щодо оприлюднення змін до договору, не передбачених у відповідній нормі статті 41 Закону.
Замовником було укладено Додаткову угоду № 3 від 29.06.2023р. Розміщено в електронній системі повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору (шляхом додавання сканованої додаткової угоди про зміни).
Під час оприлюднення в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) через авторизований електронний майданчик змін до договору за предметом «Реконструкція вулиці Миру та площі Миру в м. Виноградів, Закарпатської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) сталася технічна (механічна) помилка, а саме:
При додаванні додаткової угоди у розділі зміни прикріплено Додаткову угоду № 3 від 29.06.2023р. без сканованих Додатків 1 та 2 (з технічних причин не прикріпило додані додатки). Додати скановані Додатків 2 та 3 до Додаткової угоди № 3 від 29.06.2023р. після внесення змін та накладення електронного підпису технічно неможливо.
Відповідно до пункту 6 та пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII (далі — Закон) наказом Мінекономрозвитку від 11 червня 2020 р. № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі Електронної системи.
Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в Електронній системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в Електронній системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в Електронній системі в інтерактивному режимі реального часу (п. 10 Порядку).
Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником під час заповнення в Електронній системі інформації та оприлюднених документів. З огляду на зазначене та зміст статті 11 Закону після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення таких помилок шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується уповноваженою особою. (Аналогічна позиція викладена у відповіді на запит 82/2017 Мінекономіки https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=06e168a1-038f-4292-96ca-34be3ca4d7da&lang=uk-UA
З огляду на викладене Визнати технічною (механічною) помилкою не оприлюднення Додатків 1 та 2 до Додаткової угоди № 3 від 29.06.2023р. Договору № 14 від 10.04.2023р. за предметом «Реконструкція вулиці Миру та площі Миру в м. Виноградів, Закарпатської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) (протокол рішення уповноваженої особи додається)