-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи з відновлення ресурсу працездатності металоконструкцій обладнання, баків, трубопроводів цехів ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4
Завершена
17 746 591.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 177 465.91 UAH
мін. крок: 1% або 177 465.91 UAH
Номер:
49d8328723874beb9252ae7a66eb7b47
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-05-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2023 00:00
Період моніторингу:
05.05.2023 16:37 - 27.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.05.2023 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-03-15-012631-a 15.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозиції ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, організацію закупівельної діяльності замовника, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу київради (київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 15.03.2023 №623-ВС, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-ТЕМ» (далі – ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ»), протокол розгляду тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2023, договір про виконання робіт від 13.04.2023 №2059/КТЕЦ-23 на суму 16 818 310 грн. з ПДВ (далі – Договір), пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 11.05.2023 та 16.05.2023
Період усунення порушень:
26.05.2023 13:32 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 13:32
Запити/Пояснення
Номер:
e7cd0182ae3847009790160d4835c875
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.05.2023 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з відновлення ресурсу працездатності металоконструкцій обладнання, баків, трубопроводів цехів ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-15-012631-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника).
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ» умов підпункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
04685e908fae49e991ed21373f0228ae
Назва:
Пояснення на запит від 10.05.2023 о 11.32 у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2023-05-05-000047 від 05.05.2023
Дата опублікування:
11.05.2023 15:15
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) на запит, опублікований 10.05.2023 за предметом закупівлі: Роботи
з відновлення ресурсу працездатності металоконструкцій обладнання, баків, трубопроводів цехів ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4, ДК 021:2015 45262000-1 Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних, оголошення
UA-2023-03-15-012631-a, надає пояснення.
1. Питання:
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
та визначено його очікувану вартість.
Пояснення:
ТЕЦ-5 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» має стратегічне значення для життєдіяльності м. Києва щодо забезпечення її мешканців теплом та електричною енергією, а також для підтримання режимів роботи енергосистеми України в цілому,
та перебуває у підпорядкуванні центральних Державних органів влади (Міністерства енергетики України, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України тощо). Діяльність КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» супроводжується та контролюється Департаментом житлово-комунальної інфраструктури (ДЖКІ) та КМДА.
Роботи з відновлення ресурсу працездатності металоконструкцій обладнання, баків, трубопроводів цехів ТЕЦ-5 виконуються згідно з наказом КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
від 02.01.2023 № 1 «Про завдання щодо забезпечення надійної та економічної роботи СП
у 2023 році».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника (на ТЕЦ-5 встановлено енергетичне обладнання підвищеної небезпеки, яке має специфічний характер) з дотриманням вимог нормативних документів ГКД 34.20.507-2003 «Технічна експлуатація електричних станцій і мереж. Правила» (в редакції наказу Міненерговугілля України від 21.06.2019 № 271), ГКД 34.20.661-2003 Правила організації технічного обслуговування та ремонту обладнання, будівель і споруд електростанцій
та мереж (у редакції наказу Міненерговугілля України від 15.03.2019 № 124) та фактичного технічного стану енергетичного основного та допоміжного обладнання ТЕЦ-5.
Обсяги робіт з відновлення ресурсу працездатності металоконструкцій обладнання, баків, трубопроводів цехів ТЕЦ-5 сформовані з урахуванням вимог заводів-виробників обладнання, нормативно-технічної документації (актів дефектації за результатами аналізу попередніх ремонтів та експлуатації, актів обстеження, актів технічного стану, актів перевірок тощо) та наведені в Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 17 746 591,00 грн з ПДВ.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами від 07.04.2020 № 649),
яка встановлює порядок визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень
Закону України «Про публічні закупівлі».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, складеної сертифікованим кошторисником у програмі АВК (автоматичний випуск кошторисів) відповідно до дефектного акта (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта, згідно з яким загальна кошторисна вартість становить 17 746 591,00 грн,
у тому числі: будівельні роботи – 13 950 465,00 грн; інші витрати – 3 796 126,00 грн). Кошторисна документація визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Під час складання очікуваної вартості предмета закупівлі у вартості робіт враховано прямі та загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, у разі необхідності – інші витрати (в т. ч. кошти на покриття витрат на відрядження працівників), а вартість матеріально-технічних ресурсів у складі прямих витрат, необхідних для виконання
робіт, прийнята за відповідними обґрунтованими цінами на відповідні ресурси,
які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням
їх якісних характеристик, строків та обсягів постачання.
Крім того, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення
їх експертизи» зазначена кошторисна документація затверджена позитивним Експертним звітом від 14.12.2022 № 422/КД/2022 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, виданим експертною організацією – Товариством з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР КОМПЛЕКСНИХ ЕКСПЕРТИЗ ПРОЕКТІВ» (додається).
2. Питання:
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника).
Пояснення:
Відповідно до умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації Учасник – переможець процедури закупівлі, надає Замовнику забезпечення виконання Договору
у вигляді депозиту (внесок на рахунок Замовника), що перераховується учасником
на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»,
у розмірі 2 % від вартості договору, що становить 336 366,20 грн.
Переможець ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ» виконав умову тендерної документації,
що підтверджується наданою платіжною інструкцією від 12.04.2023 № 10117
про перерахування відповідних коштів (додається).
3. Питання:
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ» умов підпункту 2.2 Додатка 1 до тендерної документації, в частині надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру.
Пояснення:
Переможець процедури закупівлі ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ» під час укладення договору про закупівлю надав копії документів дозвільного характеру.
Звертаємо увагу, що дозвільні документи вимагалися умовами тендерної
документації (п. 6 Додатка 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ») і були надані Учасником ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ» у складі тендерної пропозиції (файли «Дозвіл на верхолазні роб 001.JPG», «Дозвіл на газ,зварювальні роботи ,підвищ. небезпеки.JPG», «Дозвіл на котли 001.JPG», «Дозвіл на тр-ди пари 001 – копия.JPG», «Декларація.PDF»).
Додатково надано документ «Постанова КМ щодо дії дозволів». Також Учасник
ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ» у складі тендерної пропозиції надав копію ліцензії (файл «-Ліцензія з додатком.PDF»). Зазначені документи оприлюднені в електронній системі закупівель (додаються).
Номер:
a1d924b53b6f479abc2ac0a995e72b49
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.05.2023 09:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з відновлення ресурсу працездатності металоконструкцій обладнання, баків, трубопроводів цехів ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-15-012631-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ» на відповідність вимог пункту 8.1 додатку 3 до тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції локальних кошторисів (в форматі Word або Excel);
2. Яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ» на відповідність вимог пункту 8.3 додатку 3 до тендерної документації, а саме, відповідність договірної ціни учасника ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ» вимогам технічній специфікації в частині обсягів робіт, зокрема пунктів 559-631 додатку 1 до технічної специфікації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
475ae3a3ca1d4ac3be0d1cbb2908cdbb
Назва:
Пояснення на запит від 15.05.2023 о 09.11 у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2023-05-05-000047 від 05.05.2023
Дата опублікування:
16.05.2023 15:06
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) на запит, опублікований 10.05.2023 за предметом закупівлі: Роботи з відновлення ресурсу працездатності металоконструкцій обладнання, баків, трубопроводів цехів ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4, ДК 021:2015 45262000-1 Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних, оголошення UA-2023-03-15-012631-a, надає пояснення.
1. Питання:
Яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ» на відповідність вимог пункту 8.1 додатку 3 до тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції локальних кошторисів (в форматі Word або Excel).
Пояснення:
Вимоги тендерної документації мають на меті забезпечити вибір Учасника для виконання робіт, і як результат - проведення якісного та своєчасного (в установлені строки) ремонту енергетичного обладнання Замовника, як об’єкта критичної інфраструктури, зокрема, у воєнний час.
Вимога п. 8.1 Додатка 3 до тендерної документації має на меті переконатися Замовнику, що Учасник процедури закупівлі розробив та надав кошторисну документацію для підтвердження вартості робіт.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ» надав інформаційну модель договірної ціни у форматі *.imd програмного комплексу «АВК-5» та відповідну кошторисну документацію - договірну ціну, локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів у форматі .pdf.
Оцінка та розгляд тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам п. 8.1 Додатка 3 до тендерної документації здійснювалася технічними спеціалістами Замовника згідно з, наданою учасником, інформаційною моделлю у форматі *.imd у програмному комплексі АВК-5, враховуючи умови пп. 12 п. 2 р. V тендерної документації.
Підпунктом 12 пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, зокрема, таке: «Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду (наприклад, подання документу з розширенням .png замість .pdf)».
Отже, подання Учасником документів у форматі *.pdf (а не Word або Excel), таких як договірна ціна, локальні кошториси та підсумкова відомість ресурсів, є формальною помилкою. Наявність у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ» кошторисної документації у форматі *.pdf не вплинуло на зміст пропозиції Учасника, а у форматі *.imd забезпечила можливість Замовника упевнитися, що вона повністю відповідає вимогам тендерної документації та потребам Замовника.
2. Питання:
Яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ» на відповідність вимог пункту 8.3 додатку 3 до тендерної документації, а саме, відповідність договірної ціни учасника ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ» вимогам технічній специфікації в частині обсягів робіт, зокрема пунктів 559-631 додатку 1 до технічної специфікації.
Пояснення:
Вимога п. 8.3 Додатка 3 до тендерної документації має на меті переконати Замовника, що Учасник процедури закупівлі включив до своєї кошторисної документації обсяги робіт згідно з Додатком 1 до Технічної специфікації у повному обсязі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ» надав інформаційну модель договірної ціни (у форматі *.imd) програмного комплексу «АВК-5» та відповідну кошторисну документацію - договірну ціну, локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів (у форматі .pdf).
Оцінка та розгляд тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам п. 8.3 Додатка 3 до тендерної документації здійснювалася технічними спеціалістами Замовника згідно з наданою інформаційною моделлю у форматі *.imd у програмному комплексі АВК-5, враховуючи умови пп. 13 п. 2 р. V тендерної документації.
Підпунктом 13 пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, зокрема, таке: «Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
13. Відсутність інформації у вигляді, встановленому Замовником, та у разі якщо така інформація наявна в інших документах, що містяться у складі тендерної пропозиції, за умови, що Замовник може прийняти рішення про відповідність наявної інформації вимогам цієї тендерної документації.
Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником».
Інформація щодо обсягів робіт у пунктах 559-631 Додатка 1 до Технічної специфікації, якої немає у форматі *.pdf, – є формальною помилкою, оскільки вона наявна в інших документах – кошторисній документації у форматі *.imd (скріншоти додаються). Наявність даної інформації у форматі *.imd забезпечило Замовнику можливість здійснити оцінку та розгляд тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ» на відповідність вимог п. 8.3 Додатка 3 до тендерної документації, а саме, відповідність договірної ціни Учасника ТОВ «ДНІПРО-ТЕМ» вимогам Технічній специфікації в частині обсягів робіт у повному обсязі та упевнитися, що вона повністю відповідає вимогам тендерної документації та потребам Замовника.