-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Формений одяг (комплект літньої форми) (ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг)
Торги відмінено
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер:
4e81b86bb8f746b6a67c2005a8dba1f8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-03-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2023 00:00
Період моніторингу:
03.04.2023 17:27 - 25.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.04.2023
№ 22-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.04.2023 №22-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2023-03-15-011848-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 14 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзаців 1, 8 пункту 28, абзацу 17 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ріно Трейд Плюс», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Овруцької міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 15.03.2023 № 111, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Ріно Трейд Плюс» (далі – ТОВ «Ріно Трейд Плюс»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2023 № 116 та від 11.04.2023 № 128, повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2023, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 04.04.2023 та 18.04.2023.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено ряд порушень, а саме:
- в порушення пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить відомостей щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- в порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника містить підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені частиною 1 статті 17 Закону, а не пунктом 44 Особливостей;
- в порушення вимог абзацу 8 пункту 28 та абзацу 17 пункту 44 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить інформацію про спосіб підтвердження від учасника процедури закупівлі відсутності підстав для відхилення, визначених в абзаці 14 пункту 44 Особливостей.
Також, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме, в пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, що визначені в пункті 41 Особливостей, без врахування змін, внесених постановами Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 та від 17.02.2023 № 157.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
18.04.2023 17:41 - 03.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2023 17:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником прийнято рішення про відміну даної закупівлі у зв'язку з вищезазначеними порушеннями
Дата публікації звіту:
19.04.2023 08:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
19.04.2023 13:56
Запити/Пояснення
Номер:
b74483b207fa4cd990ca664a1101c558
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2023 11:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Формений одяг (комплект літньої форми)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-15-011848-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме:
- в порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація Овруцької міської ради (далі – Замовник) містить підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені частиною 1 статті 17 Закону, а не пунктом 44 Особливостей;
- в порушення вимог абзацу 8 пункту 28 та абзацу 17 пункту 44 Особливостей тендерна документація Замовника не містить інформацію про спосіб підтвердження від учасника процедури закупівлі відсутності підстав для відхилення, визначених в абзацу 14 пункту 44 Особливостей;
- в порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, що визначені в пункті 41 Особливостей, в редакції, яка втратила чинність;
- в порушення пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація Замовника не містить відомостей щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складенні та затвердженні тендерної документації порушено норми пункту 14 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзаців 1, 8 пункту 28, абзацу 17 пункту 44 Особливостей?
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9de108f5996d46d28d9f3232618b72f2
Назва:
Пояснення у межах проведення моніторингу UA-M-2023-04-03-000069 УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ процедури закупівлі по предмету: Формений одяг (комплект літньої форми) (ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг) №UA-2023-03-15-011848-a
Дата опублікування:
04.04.2023 12:00
Опис:
1. Закупівля здійснюється для потреб Добровольчого формування Овруцької територіальної громади №1 створеної наказом командувача Сил територіальної оборони Збройних сил України від 06.04.2022 року. Очікувана вартість Товару визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 та Примірної методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
При визначені очікуваної вартості закупівлі здійснено аналіз ринку, розглянуто загальнодоступну інформацію, яка міститься у відкритих джерелах (на сайтах постачальників, дані в електронній системі закупівель prozorro), а також використано інформацію отриману шляхом проведення усних ринкових консультацій. ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Замовника.
2. Відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Оосбливості) - Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Технічно замовником могли бути допущенні розбіжності в частинах посилання до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Номер:
497dcae9a1db468ea902f1f04fe5d84f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.04.2023 13:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Формений одяг» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-15-011848-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Відповідно до п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Поряд з цим, відповідно до підпункту 3 п. 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю.
В електронній системі закупівель 27.03.2023 року сформовано повідомлення про намір укласти договір за номером ID: UA-2023-03-15-011848-a, при цьому, інформація про укладений договір в електронній системі закупівлі відсутня.
Враховуючи викладене, просимо надати відповідь на наступні питання:
- чи укладався Овруцькою міською радою договір по даній процедурі закупівлі? (якщо укладався то просимо завантажити його скан-копію до відповіді);
- якщо договір не укладений, то чому Овруцькою міською радою не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
e003325227f44e4e9f3aadbeb8ab2004
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.04.2023 14:59
Опис:
Замовником було оприлюднено протокол уповноваженої особи №128 від 11.04.2023 року, в якому було продовжено термін для підписання договору, оскільки було розпочато моніторинг щодо даної закупівлі.