-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт покрівлі житлових будинків (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.Мова тендерної пропозиції – українська.Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
19 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 190 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 190 000.00 UAH
Номер:
418b62dd154445f5b1922fb9bfe767b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-21-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2023 00:00
Період моніторингу:
21.04.2023 12:02 - 13.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2023 № 109
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
32 UA-2023-03-15-011283-a 15.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із врахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Жилсервіс-14» Дніпровської міської ради на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.03.2023 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Теллор-груп», протокольне рішення уповноваженої особи від 30.03.2023 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 30.03.2023, договір про закупівлю від 10.04.2023 № 13 на суму 14 781 869,95 грн., повідомлення про намір укласти договір від 26.04.2023, додаткову угоду від 26.04.2023 № 2, пояснення на запит Держаудитслужби, отримане 02.05.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.05.2023 16:47 - 16.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2023 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
63c8b31b46d1457dbf2c16c89352b8ee
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.04.2023 12:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, поточний ремонт покрівлі житлових будинків (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-15-011283-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6928c66d4484433daa0b3d0c4309a2ab
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
02.05.2023 15:20
Опис:
Комунальне підприємство "Жилсервіс-14" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт покрівлі житлових будинків (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (UA-2023-03-15-011283-a) надає наступні пояснення.
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення очікуваної вартості. Очікувана вартість вказаного предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами)), з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при наданні послуг, зазначених в дефектних актах та орієнтовно становить 19 000 000,00 грн. з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення. На підтвердження зазначеного, згідно вашого запиту, надаємо розрахунок вартості.
Зазначений розмір бюджетного призначення встановлений: рішенням Дніпровської міської ради від 22.12.2021 №11/14, рішенням Дніпровської міської ради від 14.12.2022 №2/31 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затверджених дефектних актів де конкретизуються найменування послуг та витрат, а також обсяги послуг. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 2 до тендерної документації, складені на підставі затверджених дефектних актів.