-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція теплових магістральних трубопроводів та запірної арматури на ділянці КТЕП №7-ТК9.01
Завершена
5 122 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 610.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 610.40 UAH
Номер:
be43f59e1fc847d3a9326601e177d924
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-07-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2023 00:00
Період моніторингу:
07.06.2023 13:07 - 29.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
06.06.2023 № 138
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.06.2023 № 138
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2023-03-15-011084-a 15.03.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"ОБУХІВТЕПЛОТРАНСБУД"
Код ЄДРПОУ: 36890051 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону №922.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" ОБУХІВТЕПЛОТРАНСБУД" (далі Замовник) UA-P-2023-03-15-003654-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника ТОВ "СІЛАРК", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 28.03.2023, договір від 10.04.2023 №30.
Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється на підставі наявної потреби, або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону №922. При цьому, частина перша статті 4 Закону №922 передбачає, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Моніторингом установлено, що на порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону №922 у річному плані закупівель Замовником не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). При цьому, фінансування закупівлі відповідно до даних п.8 Річного плану закупівель UA-P-2023-03-15-003654-c здійснювалось з місцевого бюджету.
Період усунення порушень:
28.06.2023 15:45 - 13.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.06.2023 15:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку від 28.06.2023 року щодо проведення моніторингу закупівлі UA-2023-03-15-011084-a, було встановлення порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону «Про публічні закупівлі», а саме в річному плані закупівель Замовником не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів), але уповноваженою особою КПОМР «Обухівтеплотрансбуд» було внесено код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), тому відсутність даних в річному плані закупівлі можливо сталася із-за технічної помилки (на стороні майданчика) чи механічної помилки уповноваженої особи.
У зв’язку з вище викладеним, уповноважена особа КПОМР «Обухівтеплотрансбуд» прийме всі необхідні заходи щодо недопущення повторення аналогічних помилок в майбутньому.
Дата публікації звіту:
05.07.2023 14:44