• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція теплових магістральних трубопроводів та запірної арматури на ділянці КТЕП №7-ТК9.01

Завершена

5 122 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 610.40 UAH
Номер: be43f59e1fc847d3a9326601e177d924
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-07-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 07.06.2023 13:07 - 29.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 06.06.2023 № 138 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 06.06.2023 № 138 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2023-03-15-011084-a 15.03.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"ОБУХІВТЕПЛОТРАНСБУД" Код ЄДРПОУ: 36890051 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону №922. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" ОБУХІВТЕПЛОТРАНСБУД" (далі Замовник) UA-P-2023-03-15-003654-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника ТОВ "СІЛАРК", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 28.03.2023, договір від 10.04.2023 №30. Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється на підставі наявної потреби, або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону №922. При цьому, частина перша статті 4 Закону №922 передбачає, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Моніторингом установлено, що на порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону №922 у річному плані закупівель Замовником не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). При цьому, фінансування закупівлі відповідно до даних п.8 Річного плану закупівель UA-P-2023-03-15-003654-c здійснювалось з місцевого бюджету.
Період усунення порушень: 28.06.2023 15:45 - 13.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.06.2023 15:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку від 28.06.2023 року щодо проведення моніторингу закупівлі UA-2023-03-15-011084-a, було встановлення порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону «Про публічні закупівлі», а саме в річному плані закупівель Замовником не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів), але уповноваженою особою КПОМР «Обухівтеплотрансбуд» було внесено код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), тому відсутність даних в річному плані закупівлі можливо сталася із-за технічної помилки (на стороні майданчика) чи механічної помилки уповноваженої особи. У зв’язку з вище викладеним, уповноважена особа КПОМР «Обухівтеплотрансбуд» прийме всі необхідні заходи щодо недопущення повторення аналогічних помилок в майбутньому.
Дата публікації звіту: 05.07.2023 14:44