-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Риба морожена
Завершена
475 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 375.00 UAH
Номер:
85231b70b3464ead8d87e9f9444e9d18
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-05-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2023 00:00
Період моніторингу:
05.04.2023 10:46 - 27.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.04.2023 № 30-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 04.04.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.04.2023 № 30-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2023-03-15-007079-a 15.03.2023
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 24, абзацу першого пункту 3 частини першої статті 10 Закону та пункту 51 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Відділу освіти Кривоозерської селищної ради (далі – Замовник) (ID UA-P-2023-03-15-002559-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи та оприлюднена в електронній системі закупівель 15.03.2023; тендерна документація із змінами, затверджена рішенням уповноваженої особи та оприлюднена в електронній системі закупівель 16.03.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника Фізичної особи-підприємця Бойко Михайла Дмитровича; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2023 № 17; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 03.04.2023 № 87; пояснення, надані Замовником 07.04.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що до тендерної документації вносились зміни, зокрема, 16.03.2023 в електронній системі закупівель розміщено нову редакцію тендерної документації (файл «ТД риба 2023.docx»).
Проте, на порушення абзацу другого частини другої статті 24, абзацу першого пункту 3 частини першої статті 10 Закону та пункту 51 Особливостей Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін.
Період усунення порушень:
26.04.2023 13:48 - 11.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2023 13:48
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
14/18/2023пр
Дата відкриття провадження:
15.06.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
14/18/2023пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Детально розглянувши результат моніторингу Держадитслужби процедури закупівлі UA-2023-03-15-007079-а прийнято до уваги виявлені порушення, а саме не оприлюднення переліку змін, та в подальшому зобов’язуємось не допускати такі порушення.
Дата публікації звіту:
28.04.2023 09:24
Запити/Пояснення
Номер:
70c0bb99a4174a1d917ba47da82efd14
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
07.04.2023 10:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба морожена)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d0e3a50d4d084f4b86fc4278eee5fa69
Назва:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуваної вартісті
Дата опублікування:
07.04.2023 15:07
Опис:
Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі були зазначені виходячи з потреби замовника з урахуванням рекомендацій щодо безпечності та якості харчових продуктів, чинним нормативним документам затвердженим у встановленому законодавством України порядку в тому числі з урахуванням вимог Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами). Для визначення очікуваної вартості процедури закупівлі та здійснення обґрунтування розміру витрат згідно розроблених характеристик продуктів харчування було опрацьовано потребу минулих років.. Очікувана вартість предмета закупівлі, була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та методом порівняння ринкових цін, дані яких є на веб-порталі уповноваженого органу щодо даного предмету закупівлі, а саме: -UA-2023-03-09-002368-a; -UA-2023-03-08-005171-a. Замовником було прийнято рішення про визначення та затвердження очікуваної вартості предмета закупівлі та організацію процедури закупівлі. До розробки тендерної документації в тому числі вимог до предмету закупівлі були залучені відповідні фахівці (працівники) Замовника. Щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті. Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному веб-сайті. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу). «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; {Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020} 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів; 3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства; {Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020} 4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”; 5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”; 6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”; 7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі на сторінці власного веб-сайту, так як відсутній відповідний функціонал. При вдосконалені фунціоналу сторінки власного веб-сайту Замовником в частині доповнення відповідних розділів/тегів будуть враховані рекомендації Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р та розроблені відповідні заходи.