• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з благоустрою населених пунктів: нанесення дорожньої розмітки

Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення

Завершена

492 610.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 463.05 UAH
Номер: 9a826dcfa3a64c39998cab6107f20c76
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-22-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.03.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 22.03.2023 13:33 - 13.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.03.2023 № 25-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель UA-2023-03-15-006592-a, яку проводить районна адміністрація Запорізької міської ради по Вознесенівському району. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 50) 881-80-44, garikkiselev@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог п.6 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині не зазначення в тендерній документації відомостей про місце, де повинні бути надані послуги. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема внести відповідні зміни до тендерної документації (додатку 4 «Технічні вимоги та завдання») з вказанням конкретних місць надання послуг та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Замовника на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.03.2023 (протокол №03-15/1) із змінами від 16.03.2023 (протокол №03-16/1) та від 23.03.2023 (протокол №03-23/1). За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до п. 4.3 тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням уповноваженої особи від "15" березня 2023 (протокол №03-15/1) із змінами, вказано, що «Послуги надаються за адресою: територія Вознесенівського району м. Запоріжжя» без указання конкретних місць надання таких послуг. У Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги та завдання», вказано, що предметом закупівлі є «Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.14.1 (пішохідний перехід) фарбою по трафарету маркірувальною машиною», проте також відсутня вказівка на конкретні місця проведення дорожньої розмітки (пішохідних переходів). Відповідно до п.28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. З огляду на викладене слід зазначити, що відповідно до вимог п.6 ч.2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про місце, де повинні бути надані послуги.
Період усунення порушень: 03.04.2023 09:02 - 18.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2023 09:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання ч.9 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та висновку від 03.04.2023 про результати моніторингу закупівлі UA-2023-03-15-006592-a повідомляємо, що 06.04.2023 були внесені зміни до тендерної документації (додатку №4 "Технічні вимоги та завдання") з вказанням конкретних місць надання послуг.
Дата публікації звіту: 06.04.2023 12:42

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: На виконання ч.9 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та висновку від 03.04.2023 про результати моніторингу закупівлі UA-2023-03-15-006592-a повідомляємо, що 06.04.2023 були внесені зміни до тендерної документації (додатку №4 "Технічні вимоги та завдання") з вказанням конкретних місць надання послуг.
Дата публікації: 14.09.2023 15:35

Запити/Пояснення