-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Рамні рейки, хрестовини, контррейки, пристрій зрівнювальний (Лот 1 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 2 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 3 - 34940000-8 – залізничне обладнання)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
440 696 035.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 121 436.08 UAH
мін. крок: 0% або 121 436.08 UAH
Номер:
80d008252c1a414f813ab2164d54a57b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-21-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2023 00:00
Період моніторингу:
21.04.2023 11:58 - 13.05.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2023 № 109
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-03-15-004711-a 15.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції АТ «Дніпропетровський стрілочний завод», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 21.03.2023 б/н, тендерну пропозицію акціонерного товариства «Дніпропетровський стрілочний завод» (далі - АТ «Дніпропетровський стрілочний завод»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 05.04.2023 (ЛОТИ 1, 2, 3), протокольні рішення Уповноваженої особи б/д б/н, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір про закупівлю від 13.04.2023 № ЦЗВ-05-01323-01 (ЛОТИ 1, 2, 3) на загальну суму 440 696 035,20 грн, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 09.05.2023.
Період усунення порушень:
12.05.2023 16:06 - 18.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2023 16:06
Запити/Пояснення
Номер:
362c330319d146e0aa648ebcde34992f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.05.2023 18:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Рамні рейки, хрестовини, контррейки, пристрій зрівнювальний (Лот 1 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 2 - 34940000-8 – залізничне обладнання; Лот 3 - 34940000-8 – залізничне обладнання)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-15-004711-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію з її документальним підтвердженням щодо виконання переможцем торгів вимог розділу ІІ додатку № 7 до тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. У пункті 2.3 розділу 2 «Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» додатку № 1 до тендерної документації Замовник передбачив, що на кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, зразки документів повинні містити відмітки про здійснення інспекторського контролю відповідно до п. 7.4 ДСТУ ГОСТ 32894:2016. З огляду на зазначене постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів вами встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Дніпропетровський стрілочний завод» вимогам додатку № 1 до тендерної документації в частині наявності відмітки про здійснення інспекторського контролю на продукцію, яка запропонована до постачання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fe5e9b9cfcdb4487875fdcc9ebfcaf59
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.05.2023 14:14
Опис:
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2023-03-15-004711-a надає відповідь:
1. Технічні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі державних будівельних норм України «Споруди транспорту. Залізниці колії 1520 мм. Норми проектування. ДБН В.2.3-19:2018». Вони враховують умови конкретних ділянок залізничної колії, де передбачено їхнє застосування. Технічні вимоги містяться у Додатку А тендерної документації.
Очікувана вартість предмета визначена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275, методом порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
2. Надаємо копію банківської гарантії.
3. У складі тендерної пропозиції учасника містяться файли із зразками паспортів на продукцію, що пропонується до постачання, а саме: «паспорта лот 1.pdf», «паспорта лот2 ч1.pdf», «паспорта лот2 ч2.pdf», «паспорта лот2 ч3.pdf», «паспорт уравнительное.pdf», «паспорта лот3 ч2.pdf». Зазначені документи містять розділ «Свідоцтво про приймання», де, в свою чергу, є відповідна графа «Інспектор-приймальник ЦТА УЗ», де міститься особистий підпис та печатка інспектора-приймальника.