-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
за CPV за ДК 021:2015- 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Утримання вулично-шляхової мережі, а саме: послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки акриловими фарбами та холодним пластиком на території Личаківського району м.Львова та м.Винники, с.Лисиничі, с.Підбірці)
відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою; Обсяг 1 послуга Додаток 5 до тендерної документації. КЕКВ 2240
Завершена
5 128 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 642.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 642.00 UAH
Номер:
df438be8ffd944bbbc1b9076bfea269e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-29-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2023 00:00
Період моніторингу:
29.06.2023 14:16 - 21.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2023 № 19-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 27.06.2023 № 19-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-03-14-012028-а 14.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у формах документів, що оприлюднюються відповідно до Закону в сфері публічних закупівель установлено порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 21 та пункту 3 частини 2 статті 33 Закону № 922.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922 та пункту 19 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі – Закон № 922), вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляд тендерної пропозиції, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 14.03.2023 № 25ВТО); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Трафік Менеджмент Груп» (далі – ТОВ «Трафік Менеджмент Груп»); повідомлення про намір укласти договір від 30.03.2023; договір про закупівлю послуг від 07.04.2023 № 4/33-120 (далі – Договір).
За результатами проведених торгів було визначено переможцем ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» з остаточною ціновою пропозицією в сумі 3 665 263,40 грн з ПДВ.
Моніторингом відповідності повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель установлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг, що суперечить вимогам пункту 3 частини другої статті 21 Закону № 922.
Крім того, встановлено, що у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю не міститься інформації про місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг, що суперечить вимогам пункту 3 частини другої статті 33 Закону № 922.
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що у пункті 4 Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, не зазначено порядок змін умов договору та не міститься інформація про істотні умови, що обов’язково включаються до договору, які не можуть змінюватися впродовж дії договору після його підписання, що є порушенням вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922 та пункту 19 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
04.07.2023 14:59 - 19.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2023 14:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваше зобов’язання здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому повідомляємо, що Замовником здійснюються заходи щодо недопущення порушень при здійсненні закупівль
Дата публікації звіту:
10.07.2023 15:09
Запити/Пояснення
Номер:
fb35b90eefd44eb899daaae188c8522f
Назва:
За результатами моніторингу
Дата опублікування:
05.07.2023 14:37
Опис:
За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено:
«Констатуюча частина за результатами аналізу питання повноти відображення інформації у формах документів, що оприлюднюються відповідно до Закону в сфері публічних закупівель установлено порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 21 та пункту 3 частини 2 статті 33 Закону № 922. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922 та пункту 19 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено..»
Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку:
«З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.»
Враховуючи викладене вище, Замовник не погоджується з Висновком та для виконання зобов’язання щодо усунення порушень викладених у Висновку прошу роз’яснити як саме, в який спосіб в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначити інформацію про місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг, коли Замовником зазначено інформацію про місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг в оголошенні (файл 25 ВТО. Оголошення 17.03.2023.docx)
Також дана інформація міститься в Розділі 1 «Загальні положення» тендерної документації .
4.3 кількість товару та місце його поставки (для товару)
АБО
місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги (для робіт або послуг) *У разі, коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місце поставки (оприлюднення якої передбачено Законом) несе загрозу безпеці замовника, така інформація може зазначатися як найменування населеного пункту, у який здійснюється доставка товару (у якому виконуються роботи чи надаються послуги).
*Місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги: 79000, Україна, вулиці та площі Личаківського району м. Львова, м.Винники, с.Лисиничі, с.Підбірці
Обсяги: відповідно до Додатку 5 (Технічне завдання) до цієї Тендерної документації; 1 послуга
Оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону №922, форма такого оголошення Законом не визначена, отже оголошення про проведення відкритих торгів містить інформацію про місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг, що не суперечить вимогам пункту 3 частини другої статті 21 Закону № 922.
Крім того, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю містить всю інформації про місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг відповідно до пункту 3 частини другої статті 33 Закону №922, про що зазначено в п.п.3.2 п.3 Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (файл ПНУД.pdf)
Для виконання зобов’язання щодо усунення порушень викладених у Висновку прошу роз’яснити як саме, в який спосіб в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю необхідно було Замовнику зазначити місце надання послуг?
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що у пункті 4 Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей.
Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону №922 та пункту 19 Особливостей №1178 в файл «25. Додаток 7 проект Договору Розмітка 2023.docx» містить проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, що відповідає вимогам пункту .
Головний спеціаліст юридичного відділу,
Уповноважена особа Ірина ОЛІЯРНИК-ПАВЛЕНКО