-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лабораторні реактиви
Забезпечення лабораторними реактивами КНП «Надвірнянська ЦРЛ» протягом 2023року за рахунок коштів НСЗУ та власних коштів підприємства. Згідно постанови КМУ від 30 грудня 2022 р. № 1495 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Завершена
1 580 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 900.00 UAH
Номер:
69f5ea1fd8da43ef8ecc7c79024d00aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-03-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2023 00:00
Період моніторингу:
03.04.2023 12:17 - 25.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.04.2023 №17-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.04.2023 №17-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-03-14-011406-a 14.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ФОП Капущак Любов Леонідівна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пункту 28 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол б\н від 14.03.2023) (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП Капущак Любов Леонідівна, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 104 від 27.03.2023, повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2023, договір №121 від 04.04.2023 (далі – Договір).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Додаток 3 до ТД Замовника містить вимогу щодо підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей.
Однак, на порушення пункту 28 Постанови №1178 та відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання підставам, визначеним пунктом 44 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
11.04.2023 11:39 - 26.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2023 11:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Висновку про результати моніторингу від 11.04.2023року процедури закупівлі UA-2023-03-14-011406-a повідомляю.
Додаток №3 до ТД Замовника даної процедури закупівлі містить вимогу щодо підтвердження відповідності як УЧАСНИКА так і ОБ’ЄДНАННЯ УЧАСНИКІВ як учасника процедури вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей. Тобто, у разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників як учасника процедури закупівлі, до нього застосовуються аналогічні умови щодо надання інформації та спосіб підтвердження відповідності таких учасників об’єднання підставам, визначеним пунктом 44 Постанови №1178, як і вимоги до учасника.
При складанні тендерної документації у подальшому будуть враховані Ваші зауваження та більш детально зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання підставам, визначеним пунктом 44 Постанови №1178.
З метою недопущення порушення вимог пункту 28 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону «Про публічні закупівлі» керівником підприємства доручено юрисконсульту здійснити відповідну роз’яснювальну правову роботу, а фахівцю з публічних закупівель забезпечити неухильне дотримання законодавства у сфері публічних закупівель (Наказ № 46 від 13.04.2023року, що додається). На виконання даного наказу проведено відповідну інформаційну нараду, протокол якої надається.
Дата публікації звіту:
14.04.2023 13:11