-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (асфальтобетонні суміші)
Завершена
17 061 203.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 36 839.25 UAH
мін. крок: 0.2% або 36 839.25 UAH
Номер:
b4e0e77b209c4b51ae20b3f7a1c7cb97
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-13-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2023 00:00
Період моніторингу:
13.06.2023 16:34 - 05.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.06.2023 №54-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.06.2023 №54-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14. UA-2023-03-14-010698-a 14.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо усунення порушення під час проведення тендеру установлено порушення абзацу 2 пункту 51 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договорів та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178) та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договорів та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2023-03-14-005454-b Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 14 березня 2023 року №10-ВО), вимогу про усунення порушення від 16 березня 2023 року UA-2023-03-14-010698-a.a1, рішення Замовника від 22 березня 2023 року, тендерні пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», ТОВ «СБМУ «Підряд» (лоти №1, 2), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 31 березня 2023 року №10-ВО (лоти №№1, 2), від 04 квітня 2023 року №10-ВО, від 05 квітня 2023 року №10-ВО (лот № 1), повідомлення про намір укласти договір, договори від 12 квітня 2023 року №№151, 152 (лоти №1, 2) (далі - Договори), повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 28 квітня 2023 року №№1, 2 (лоти №№1, 2) та пояснення від 16, 23 та 28 червня 2023 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 14 Постанови №1178, закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Згідно із пунктом 2 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
За результатами моніторингу установлено, що річний план (UA-P-2023-03-14-005454-b) не містить інформації про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
Крім того, моніторингом установлено, що відповідно до вимог абзацу 2 пункту 51 Постанови №1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Однак, Замовником на звернення ТОВ «Альянс будівельників України» від 16 березня 2023 року надано відповідь з перевищенням строку, визначеного абзацом 2 пункту 51 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
29.06.2023 16:49 - 14.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.06.2023 16:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Керівництво комунальногопідприємства«Шляхово-експлуатаційнеуправління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району» м. Києва (далі – КП ШЕУ) розглянувши висновок, який складено за результатами моніторингу за процедурою закупівлі 44110000-4 – Конструкційні матеріали (асфальтобетонні суміші), що оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі- веб-портал), вважає за необхідне та наводить наступне:
З приводу порушення, що річний план (UA-P-2023-03-14-005454-b) не містить інформації про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону, повідомляємо.
Внести інформацію у річний план закупівлі стосовно кожного лоту та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), в електронній системі технічно неможливо, що підтверджено листом від ТОВ «Е-тендер» (додається). Лоти можливо додавати безпосередньо при створенні процедури закупівлі.
З приводу порушення строків своєчасності надання роз’яснень на звернення, повідомляємо.
Опрацювавши запит, який надійшов замовнику на пояснення в рамках проведення моніторингу, що оприлюднений 21-06-2023, КП ШЕУ було надані ґрунтовні пояснення. Перед написанням відповіді на такий запит, керівництвом КП ШЕУ було проведено розмову з працівником (уповноваженою особою), де останнім було надано роз’яснення та документи, яким чином приймалось рішення про надання відповіді на звернення, чому саме були порушенні строки та загалом обговорені всі питання, які були наведені в запиті.
В ході розмови Уповноваженою особою було надано ґрунтовну відповідь про те, що наведені зауваження жодним чином не можуть спотворити результати торгів та не порушують принципів законодавства, що регулює правовідносини у сфері публічних закупівель, а також не завдано жодної матеріальної шкоди бюджету міста Києва, а навпаки за результатами розкриття пропозицій пропозиції учасників з якими укладено договори є найбільш економічно вигідними серед усіх учасників, що є беззаперечним фактом.
У відповідності статті 139 КЗпП України викладено основні обов’язки працівників, а саме: працівники зобов’язані працювати чесно і сумлінно, своєчасно і точно виконувати розпорядження власника або уповноваженого ним органу, дотримувати трудової і технологічної дисципліни, вимог нормативних актів про охорону праці, дбайливо ставитися до майна власника, з яким укладено трудовий договір.
Отже, оцінивши роботу працівника за весь час працевлаштування на підприємстві, врахувавши навантаження, часті зміни в законодавстві та умови в яких працюють працівники, не дивлячись на постійні повітряні тривоги та активні дії північного сусіда, що без сумніву мають негативний вплив не тільки на даного працівника, а й всіх загалом, оцінивши всі фактори та рівень порушення, керівництво вважає, що дане порушення не становить жодної суспільної шкоди, не завдає жодних збитків державним або суспільним інтересам чи безпосередньо громадянам, а тому вважає застосувати до працівника усне зауваження щодо недопущення в подальшому здійснення порушень.
Враховуючи вищенаведене, у разі розгляду справи про адміністративні порушення просимо з'ясувати чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують або обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. За результатами розгляду справи, у випадку такого розгляду, просимо прийняти рішення про звільнення від адміністративної відповідальності, обмежившись усним зауваженням у зв’язку з малозначністю справи.
Дата публікації звіту:
04.07.2023 16:03
Запити/Пояснення
Номер:
823bcdf70b944843b7fbc8f7912dab7c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.06.2023 15:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі конструкційних матеріалів (асфальтобетонної суміші) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-14-010698-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
74e9d361e482491c97f1be4bc27df6db
Назва:
Щодо надання пояснень на запит ДАСУ від 14.06.2023 стосовно процедури закупівлі UA-2023-03-14-010698-a
Дата опублікування:
16.06.2023 13:48
Опис:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району» м. Києва (далі – ШЕУ Подільського району) розглянуло Ваш запит від 14.06.2023, направлений через електрону систему закупівель, стосовно предмету закупівель за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 – Конструкційні матеріали (асфальтобетонні суміші), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-14-010698-a, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу. Щодо потреби в отриманні пояснень, а саме: « Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?» Повідомляємо наступне.
Обгрунтування розміру витрат здійснено на підставі Наказу Департаменту транспортної інфраструктури № Н-41 від 27.02.2023 «Про поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та штучних споруд міста Києва на 2023 рік» (Наказ додається) за кошти, виділені з бюджету міста Києва на 2023 рік. Також, частина асфальтобетонної суміші передбачається використовуватись для виконання договірних робіт з благоустрою території. Розрахунок за поставку асфальтобетонної суміші, що буде використовуватися при виконані договірних робіт, здійснюється з власних обігових коштів підприємства.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у Додатку 3 до тендерної документації, де конкретизується відповідність до вимог ДСТУ Б В.2.7-119-2011 або іншим нормативним документам, які регламентують виробництво та відпуск даної продукції.
Очікувана вартість закупівлі визначено виходячи з середньої ціни прас-листів отриманих від виробників товару, який є предметом закупівлі, на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікування вартості предмета закупівлі». Очікувана вартість закупівлі складає 17 061 203,00 UAH (з ПДВ). (ЛОТ 1 – 9 693 353,00 грн з ПДВ, ЛОТ 2 – 7 367 850,00 грн. з ПДВ). Надаємо документи, що обгунтовують визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
- Прайс-лист ПрАТ «АБ Столичний» від 01.07.2022;
- Прайс-лист СБМУ «Підряд» від 01.07.2022;
- Прайс-лист ТОВ «АБЗ-1» від 01.07.2022.
Додатки:
1. Наказу Департаменту транспортної інфраструктури № Н-41 від 27.02.2023 «Про поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та штучних споруд міста Києва на 2023 рік»
2. Прайс-лист ПрАТ «АБ Столичний» від 01.07.2022;
3. Прайс-лист СБМУ «Підряд» від 01.07.2022;
4. Прайс-лист ТОВ «АБЗ-1» від 01.07.2022.
Номер:
9c7ea011b82a4a2c86df414aff84eff2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.06.2023 16:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі конструкційних матеріалів (асфальтобетонної суміші) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-14-010698-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином Вами дотримано вимоги абзацу 2 пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині надання роз’яснення на звернення від 16 березня 2023 року протягом трьох днів з дати його оприлюднення?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
25f60cbcfd704af9b85a4849ec335659
Назва:
Щодо надання пояснень на запит ДАСУ від 21.06.2023 стосовно процедури закупівлі UA-2023-03-14-010698-a
Дата опублікування:
23.06.2023 15:36
Опис:
Начальнику Управління Північного офісу
Держаудитслужби у Вінницькій області
Олені ВАХНОВСЬКІЙ
Щодо надання пояснень на запит
ДАСУ від 21.06.2023 стосовно
процедури закупівлі UA-2023-03-14-010698-a
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району» м. Києва (далі – ШЕУ Подільського району) розглянуло Ваш запит від 21.06.2023, направлений через електрону систему закупівель, стосовно предмету закупівель за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 – Конструкційні матеріали (асфальтобетонні суміші), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-14-010698-a, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу. Щодо потреби в отриманні пояснень, а саме: «надання роз’яснення на звернення від 16 березня 2023 року протягом трьох днів з дати його оприлюднення? ?» Повідомляємо наступне.
16.03.2023 о 16.48 в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу такого змісту: «Відповідно до п.п. 1.1.1., п.1 Розділу 2 Додатку 2 Тендерній документації: «Надати довідку про наявність власного обладнання (його перелік), матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виробництва товару, що є предметом закупівлі. У разі відсутності в Учасника власного обладнання, матеріально–технічної бази та технологій і використання їх на договірних умовах – вказується найменування власника (ПІБ для фізичних осіб) та ідентифікаційний код (номер)/реєстраційний номер облікової картки платника податків, номер та дата укладання відповідного договору, та надається копія такого договору, строк дії якого повинен становити не менше, ніж строк поставки товару, який є предметом оголошених торгів.» При цьому Замовник вимагає наявність власного обладнання із зазначенням його переліку або залученого обладнання із підтвердженням договірних умов для виробництва товару. Одночасно з тим, іншими вимогами ТД передбачена інформація щодо виробника та надання листа-гарантії виробника щодо згоди на постачання товару на строк та на умовах Замовника. Встановлення вимоги щодо підтвердження наявності власного обладнання або орендованого обладнання для виробництва товару є дискримінаційною, оскільки зазначеними вимогами Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі передбачаючи участь у торгах виключно виробників товару. Наголошуємо, орендувати обладнання на виробництво товару не можливо виключно на договірних умовах без його виробництва. Таким чином Замовник дискримінує учасників, виключаючи можливість реальної конкуренції та штучно обмежує коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать положеню ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути дискримінаційної вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині шляхом виключення даної вимоги з Документації для забезпечення участі у закупівлі усім учасникам».
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, було прийнято рішення про задоволення Вимоги та внесення змін до тендерної документації (Протокольне рішення уповноваженої особи № 10-ВО від 17.03.2023).
У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (зі змінами), що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та ракетними обстрілами, що призвело до аварійних відключень електропостачання , вудсутності доступу до мережі Інтернет, тому була відсутня технічна можливість своєчасно оприлюднити роз’яснення на звернення щодо тендерної документації в електронній системі закупівель, змін, що вносяться до тендерної документації, у вигляді нової редакції тендерної документації та переліку змін в електронній системі у строки, встановлені пунктом 51 Особливостей.
Відповідно до пункту 51 особливостей, у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично зупиняє перебіг відкритих торгів. Для поновлення перебігу відкритих торгів замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на чотири дні.
Враховуючи вищевикладене, у зв’язку із виробничою потребою у закупівлі товару, було прийняте рішення про встановлення факту відсутності технічної можливості щодо своєчасного оприлюднення роз’яснення на звернення щодо тендерної документації в електронній системі закупівель, змін, що вносяться до тендерної документації, у вигляді нової редакції тендерної документації та переліку змін ,в електронній системі у строки, встановлені пунктом 51 особливостей, та, у свою чергу, оприлюднити належним чином роз’яснення на звернення щодо тендерної документації в електронній системі закупівель, змін, що вносяться до тендерної документації, у вигляді нової редакції тендерної документації та переліку змін за першої технічної можливості (Протокольне рішення уповноваженої особи № 10-ВО від 22.03.2023).
Таким чином, в електронній системі закупівель було оприлюднено роз’яснення щодо змісту тендерної документації, зміни, що вносяться до тендерної документації, у вигляді нової редакції тендерної документації та переліку змін, з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на чотири дні.
Додатки:
1. Протокольне рішення уповноваженої особи № 10-ВО від 17.03.2023
2. Протокольне рішення уповноваженої особи № 10-ВО від 22.03.2023
Уповноважена особа
Провідний фахівець з публічних закупівель Н.В. Вінідиктова
Номер:
c22e1223da04414cb78657c20ca57632
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.06.2023 09:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі конструкційних матеріалів (асфальтобетонної суміші) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-14-010698-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», якого обрано переможцем торгів по лоту №2 виконано вимоги тендерної документації, зокрема підпункту 2.2 пункту 2 додатку 3 тендерної документації (лот 2), в частині надання рецептурного складу асфальтобетонної суміші відповідно до типу та марки, що є предметом торгів (завірені копії), або відповідних документів, які обґрунтовують відсутність такої інформації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2db29d59582048038463fc73f98a7f9f
Назва:
Щодо надання пояснень на запит ДАСУ від 26.06.2023 стосовно процедури закупівлі UA-2023-03-14-010698-a
Дата опублікування:
28.06.2023 14:23
Опис:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району» м. Києва (далі – ШЕУ Подільського району) розглянуло Ваш запит від 26.06.2023, направлений через електрону систему закупівель, стосовно предмету закупівель за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 – Конструкційні матеріали (асфальтобетонні суміші), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-14-010698-a, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу. Щодо потреби в отриманні пояснень, а саме: « Яким чином учасником ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», якого обрано переможцем торгів по лоту №2 виконано вимоги тендерної документації, зокрема підпункту 2.2 пункту 2 додатку 3 тендерної документації (лот 2), в частині надання рецептурного складу асфальтобетонної суміші відповідно до типу та марки, що є предметом торгів (завірені копії), або відповідних документів, які обґрунтовують відсутність такої інформації?» Повідомляємо наступне.
Замовником у підпункту 2.2 пункту 2 додатку 3 тендерної документації визначено, що Учасники повинні надати в пропозиції гарантії якості продукції (щодо кожної запропонованої марки), а саме:
- рецептурний склад асфальтобетонної суміші відповідно до типу та марки, що є предметом торгів (завірені копії), або відповідні документи які обґрунтовують відсутність такої інформації.
На виконання даної вимоги Учасник – ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» у складі пропозиції надав скановані оригінали Протоколів підбору складу асфальтобетонної суміші, відповідно до марки ( «3.Технічна частина» - «2. Протоколи підбору, випробування абс»), що відповідають ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Додаток Б ОСОБЛИВОСТІ ПІДБОРУ СКЛАДУ АСФАЛЬТОБЕТОННОЇ СУМІШІ, відображають та підтверджують рецептурний склад асфальтобетонної суміші відповідно до типу та марки, що є предметом торгів.
Таким чином, Учасник – ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», виконав вимоги, підпункту 2.2 пункту 2 додатку 3 тендерної документації.
Додатки:
1. Протоколи підбору складу асфальтобетонної суміші.