-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Повірка лічильників води
Завершена
458 675.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 293.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 293.38 UAH
Номер:
104f3f2a3a7a49aa9a1d2970fafb1f17
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-11-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.04.2023 00:00
Період моніторингу:
11.04.2023 15:53 - 03.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.04.2023 № 35-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
11.04.2023 № 35-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2023-03-14-010680-a, 14.03.2023, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові № 1178; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю − порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі − замовник) на 2023 рік; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.03.2023 № 5041/1; тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «АКВАПРАЙМ»; протокольне рішення уповноваженою особою від 22.03.2023 № 5041/2; повідомлення про намір укласти договір від 22.03.2022; договір про надання послуг від 28.03.2022 № 13203 на суму 343200,00 грн. (без ПДВ); відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 12.04.2023 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення чинного законодавства.
Так, замовник в порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178 не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «АКВАПРАЙМ». Так, в тендерній документації (Додаток 3 тендерної документації) замовник зазначив: «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою) на підтвердження відсутності підстав згідно з п. 44 Особливостей: Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (підпункт 3 пункт 44 Особливостей), а саме інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника* учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. Натомість, переможцем ТОВ «АКВАПРАЙМ» відповідну довідку в зазначений замовником спосіб не надано. Разом з цим, в тендерній пропозиції ТОВ «АКВАПРАЙМ», надано інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не на керівника учасника, а на ТОВ «АКВАПРАЙМ» як на юридичну особу-учасника (завантажено 21 березня 2023 16:32 файл «Довідка з ЄДР корупція.pdf»), що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Таким чином, відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 12.04.2023 через електронну систему закупівель надано запит замовнику.
Замовником 12.04.2023 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення, оскільки: замовник в своїй відповіді зазначив: «Документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей, надані ТОВ «АКВАПРАЙМ» у складі тендерної пропозиції, тому замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АКВАПРАЙМ».
Однак, як зазначено вище, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АКВАПРАЙМ» подано документ, який не відповідає вимогам, установленим замовником в тендерній документації (інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не на керівника учасника, а на ТОВ «АКВАПРАЙМ» як на юридичну особу-учасника), а отже замовник мав відхилити ТОВ «АКВАПРАЙМ», натомість уклав з ним договір про надання послуг від 28.03.2023 № 13203 на суму 343200,00 грн. (без ПДВ).
Період усунення порушень:
02.05.2023 16:25 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2023 16:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно з Висновком від 2 травня 2023 про результати моніторингу UA-M-2023-04-11-000066 процедури закупівлі UA-2023-03-14-010680-a з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язало здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору №13203 від 28.03.2023р.(надалі — Договір) укладеного за результатами процедури закупівлі № UA-2023-03-14-010680-a, у зв’язку з чим вирішено розірвати Договір з дати підписання додаткової угоди.
Звіт про виконання договору про закупівлю буде оприлюднений у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону .
Дата публікації звіту:
09.05.2023 08:41
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації:
10.05.2023 14:35
Запити/Пояснення
Номер:
f69c5cfbca0840d69ec0d5f31807b001
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.04.2023 10:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, очікуваною вартістю 458675,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-14-010680-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
1. Пояснити наступне: Згідно з тендерною документацією (Додаток 3 до тендерної документації) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей, натомість переможцем ТОВ "АКВАПРАЙМ" відповідні документи в зазначений замовником спосіб не надані. З якою причини замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "АКВАПРАЙМ", натомість обрано переможцем процедури закупівлі та укладено договір?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
c29c7bd070d24b3dbe5844b56a78d458
Назва:
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України від 12.04.2023
Дата опублікування:
12.04.2023 11:05
Опис:
Законом та Особливостями встановлений кінцевий строк для подання відповідних документів, при цьому Законом та Особливостями не забронено подавати такі документи раніше встановлених строків.
Документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей, надані ТОВ "АКВАПРАЙМ" у складі тендерної пропозиції, тому замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "АКВАПРАЙМ".