• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Повірка лічильників води

Завершена

458 675.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 293.38 UAH
Номер: 104f3f2a3a7a49aa9a1d2970fafb1f17
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-11-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.04.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 11.04.2023 15:53 - 03.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.04.2023 № 35-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 11.04.2023 № 35-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2023-03-14-010680-a, 14.03.2023, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові № 1178; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю − порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі − замовник) на 2023 рік; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.03.2023 № 5041/1; тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «АКВАПРАЙМ»; протокольне рішення уповноваженою особою від 22.03.2023 № 5041/2; повідомлення про намір укласти договір від 22.03.2022; договір про надання послуг від 28.03.2022 № 13203 на суму 343200,00 грн. (без ПДВ); відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 12.04.2023 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення чинного законодавства. Так, замовник в порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178 не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «АКВАПРАЙМ». Так, в тендерній документації (Додаток 3 тендерної документації) замовник зазначив: «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою) на підтвердження відсутності підстав згідно з п. 44 Особливостей: Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (підпункт 3 пункт 44 Особливостей), а саме інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника* учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. Натомість, переможцем ТОВ «АКВАПРАЙМ» відповідну довідку в зазначений замовником спосіб не надано. Разом з цим, в тендерній пропозиції ТОВ «АКВАПРАЙМ», надано інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не на керівника учасника, а на ТОВ «АКВАПРАЙМ» як на юридичну особу-учасника (завантажено 21 березня 2023 16:32 файл «Довідка з ЄДР корупція.pdf»), що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Таким чином, відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 12.04.2023 через електронну систему закупівель надано запит замовнику. Замовником 12.04.2023 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення, оскільки: замовник в своїй відповіді зазначив: «Документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей, надані ТОВ «АКВАПРАЙМ» у складі тендерної пропозиції, тому замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АКВАПРАЙМ». Однак, як зазначено вище, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АКВАПРАЙМ» подано документ, який не відповідає вимогам, установленим замовником в тендерній документації (інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не на керівника учасника, а на ТОВ «АКВАПРАЙМ» як на юридичну особу-учасника), а отже замовник мав відхилити ТОВ «АКВАПРАЙМ», натомість уклав з ним договір про надання послуг від 28.03.2023 № 13203 на суму 343200,00 грн. (без ПДВ).
Період усунення порушень: 02.05.2023 16:25 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 02.05.2023 16:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно з Висновком від 2 травня 2023 про результати моніторингу UA-M-2023-04-11-000066 процедури закупівлі UA-2023-03-14-010680-a з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язало здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору №13203 від 28.03.2023р.(надалі — Договір) укладеного за результатами процедури закупівлі № UA-2023-03-14-010680-a, у зв’язку з чим вирішено розірвати Договір з дати підписання додаткової угоди. Звіт про виконання договору про закупівлю буде оприлюднений у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону .
Дата публікації звіту: 09.05.2023 08:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 10.05.2023 14:35

Запити/Пояснення