-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт площі біля навчального корпусу №1 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул.Клепарівська, 35
Завершена
5 900 231.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 501.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 501.16 UAH
Номер:
ed5eaa9c35024eb9a53476f00eae5368
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-14-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2023 00:00
Період моніторингу:
14.06.2023 12:21 - 06.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.06.2023 № 44-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.06.2023 № 44-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2023-03-14-009890-a від 14.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення пункту 19 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ПП «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.03.2023 за №88, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.03.2023 за №113, тендерну пропозицію Приватного підприємства «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС» (далі – ПП «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС»), повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2023 року, договір підряду від 05.04.2023 за №170, додаткова угода від 18.04.2023 №1, пояснення Замовника від 19.06.2023 та від 29.06.2023 отримане через електронну систему закупівель.
Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавству встановлено, що Замовником в пункті п.11.7 розділу 11 проекту договору (додаток 4 до тендерної документації) передбачено підставу зміни істотних умов договору «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення».
В той же час предметом закупівлі є роботи, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей №1178.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень:
29.06.2023 13:41 - 14.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.06.2023 13:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-14-009890-a
Абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено:
«Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень».
Замовник погоджується з Висновком щодо Закупівлі та надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
Уповноваженою особою ЛДУБЖД прозвітовано керівництву про результати проведеного моніторингу UA-M-2023-06-14-000029 (рапорт від 30.06.2023 додається).
Про виявлене порушення щодо Закупівлі проінформовано усіх відповідальних осіб для врахування у роботі та щодо недопущення таких порушень у подальшому при складанні тендерної документації, а саме Проєкту Договору, що є невід’ємним Додатком до тендерної документації.
Замовником вжито заходи, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з усіма відповідальними особами, які приймають участь у підготовці документів та додатків щодо тендерної документації щодо здійснення закупівель товарів, робіт та послуг у Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності.
Відповідальними особами, з врахуванням Висновку щодо Закупівлі, укладено, а Уповноваженою особою, відповідно до чинного законодавства, оприлюднено на веб-портал Уповноваженого органу через електронну систему закупівель, Додаткову Угоду № 3 від 30.06.2023 до Договору 170 від 05.04.2023.
Також, Уповноважена особа даної Закупілі, 30.06.2023 зареєструвалась на найбільшій платформі онлайн-освіти в Україні – Prometheus, пройшла повний курс «Публічні закупівлі: від теорії до практики» та отримала Сертифікат (додається).
Додатки:
1. Рапорт від 30.06.2023 на 5 арк. в 1 прим.
2. Сертифікат на 1 арк. в 1 прим.
3. Скан про реєстрацію на платформі Prometheus на 1 арк. в 1 прим.
Дата публікації звіту:
06.07.2023 17:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
17.08.2023 09:57
Запити/Пояснення
Номер:
ec9ca28542f1456b8064524a9b0aac57
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.06.2023 12:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Капітальний ремонт площі біля навчального корпусу №1 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул.Клепарівська, 35», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-14-009890-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8e00edc60e3f4e4e86f2b71732a853f3
Назва:
Пояснення Замовника на Запит від 14.06.2023 щодо закупівлі «Капітальний ремонт площі біля навчального корпусу №1 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул.Клепарівська, 35» № UA-2023-03-14-009890-a
Дата опублікування:
19.06.2023 18:16
Опис:
Розглянувши Запит замовнику на пояснення від 14.06.2023 щодо закупівлі «Капітальний ремонт площі біля навчального корпусу №1 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул.Клепарівська, 35» № UA-2023-03-14-009890-a повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено Замовником відповідно до розробленої проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт площі біля навчального корпусу №1 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул.Клепарівська, 35», яка затверджена в установленому порядку (експертний звіт від 06.03.2023 №1487/23 копія додається). Відповідальними особами за проведення робіт по об’єкту «Капітальний ремонт площі біля навчального корпусу №1 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35», призначено полковника служби цивільного захисту начальника відділу матеріально-технічного забезпечення Бориса Олега Володимирович та підполковника служби цивільного захисту старшого інженера відділу матеріально-технічного забезпечення Миронюка Олега Дмитровича (наказ ЛДУ БЖД від 24.05.2023 №НГ-20/90 копія додається).
Відповідальною особою підполковником служби цивільного захисту старшим інженером відділу матеріально-технічного забезпечення Миронюком Олегом Дмитровичем сформовано та подано в сектор з публічних закупівель службову записку від 10.03.2023 № 48 з технічним завданням, в якому визначено технічні та якісні вимоги до закупівлі робіт (копія додається).
Очікувану вартість робіт по об’єкту «Капітальний ремонт площі біля навчального корпусу №1 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35» на суму 5 900 231,00 грн. визначено відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та на підставі затвердженої проектної документації (наказ ЛДУ БЖД від 17.03.2023 №НГ-14/90 копія додається).
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт площі біля навчального корпусу №1 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул.Клепарівська, 35» вартість робіт становить 6 091,219 тис. грн (копія додається).
До розрахунку очікуваної вартості включено вартість по главах зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва:
Глава 2 Об’єкти основного призначення – 4646,45 тис.грн;
Разом по главах 1-7 – 4646,45 тис.грн;
Кошторисний прибуток (П) – 38,389 тис.грн;
Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) – 19,521 тис.грн;
Кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва (Р) – 96,338 тис.грн;
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (І) – 116,161 тис.грн;
Податок на додатну вартість – 983,3718 тис.грн.
Вартість робіт без вартості експертизи, проектних робіт, коштів на введення об’єкта в експлуатацію, технічного і авторського нагляду становить 5 900,2308 тис. грн.
Відповідно, очікувана вартість закупівлі становить 5 900 231,00 грн.
2. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі «Капітальний ремонт площі біля
навчального корпусу №1 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул.Клепарівська, 35» необхідну інформацію оприлюднено на власному сайті за посиланням https://ldubgd.edu.ua/content/tehnichni-ta-yakisni-harakteristiki-predmetu-zakupivli-obgruntuvannya-ochikuvanoyi-vartosti (Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення → 2023 рік → документи, що стосуються файлу під назвою «29. Капітальний ремонт площі біля НК № 1 ЛДУ БЖД»).
Додатки: копія службової записки з додатками;
наказ ЛДУ БЖД від 24.05.2023 №НГ-20/90;
наказ ЛДУ БЖД від 17.03.2023 №НГ-14/90;
експертний звіт від 06.03.2023 №1487/23;
зведений кошторисний розрахунок.
Номер:
4d7a39c2c49b4607ad00fdb51ccf959f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.06.2023 08:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Капітальний ремонт площі біля навчального корпусу №1 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул.Клепарівська, 35», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-14-009890-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
За результатами закупівлі між Замовником та ПП «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС» укладено договір від 05.04.2023 за №170. В подальшому додатковою угодою №1 від 18.04.2023 внесено зміни у пункт 13 вищевказаного договору.
Прошу надати документи, що слугували підставою внесення змін у вищевказаний договір.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
152cbeb15694450ba573b1aff242b748
Назва:
Пояснення щодо Запиту про надання пояснення Держаудитслужби України
Дата опублікування:
29.06.2023 09:58
Опис:
Розглянувши Запит про надання пояснення від Держаудитслужби України від 26.06.2023, повідомляємо наступне.
На виконання рапорту відповідальної особи за проведення робіт по об’єкту «Капітальний ремонт площі біля навчального корпусу №1 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35» підполковника служби цивільного захисту старшого інженера відділу матеріально-технічного забезпечення Миронюка Олега Дмитровича від 17.04.2023 року (додається), юридичним сектором ЛДУ БЖД підготовлено Додаткову Угоду № 1 від 18.04.2023 до Договору № 170 від 05.04.2023 на виконання п.83-87 Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».
Відповідно до п.83-87 Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»:
Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором
(головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо.
Якщо замовник у визначені договором підряду строки не передасть підряднику на погодження план фінансування будівництва на поточний рік, підрядник має право не розпочинати роботи, а на перехідних будовах - припинити їх виконання, і в разі невжиття замовником необхідних заходів вимагати розірвання договору підряду.
У разі прийняття замовником рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт одночасно уточнюється план фінансування будівництва з внесенням відповідних змін у договір підряду.
Видатки на виконання робіт (будівництва об'єкта) за рахунок державних коштів здійснюються у порядку, визначеному законодавством.
Враховуючи вищезазначене, Сторони домовилися внести зміни до пункту 13 та викласти його в новій редакції:
«13. Додатки до договору:
13.1. Додаток № 1 - Договірна ціна.
13.2. Додаток № 2 - Кошторис.
13.3. Додаток № 3 - Календарний графік.
13.4. Договір № 4 - План фінансування робіт.»
Всі інші умови Договору залишаються незмінними та чинними на момент підписання Додаткової Угоди № 1 від 18.04.2023.
Одночасно повідомляємо, Додаткова Угода № 1 опублікована на веб-портал Уповноваженого органу у терміни відповідно до чинного законодавства.
У описі змін, що внесені до істотних умов договору (кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін), зазначено інформацію, а саме про що Сторони домовилися, а випадком для внесення змін до істотних умов договору вибрано одну із наданих майданчиком підстав, для технічного внесення Додаткової угоди № 1 від 18.04.2023 у електронну систему закупівель.
Додаток:
Рапорт від 17.04.2023 на 1 арк в 1 прим.