• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт площі біля навчального корпусу №1 Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул.Клепарівська, 35

Завершена

5 900 231.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 501.16 UAH
Номер: ed5eaa9c35024eb9a53476f00eae5368
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-14-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.06.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 14.06.2023 12:21 - 06.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.06.2023 № 44-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 14.06.2023 № 44-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2023-03-14-009890-a від 14.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 824-74-97, 0909oksana@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення пункту 19 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ПП «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.03.2023 за №88, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.03.2023 за №113, тендерну пропозицію Приватного підприємства «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС» (далі – ПП «МЕГАПРОМБУДІМПЕКС»), повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2023 року, договір підряду від 05.04.2023 за №170, додаткова угода від 18.04.2023 №1, пояснення Замовника від 19.06.2023 та від 29.06.2023 отримане через електронну систему закупівель. Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавству встановлено, що Замовником в пункті п.11.7 розділу 11 проекту договору (додаток 4 до тендерної документації) передбачено підставу зміни істотних умов договору «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення». В той же час предметом закупівлі є роботи, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей №1178. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень: 29.06.2023 13:41 - 14.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.06.2023 13:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-14-009890-a Абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено: «Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень». Замовник погоджується з Висновком щодо Закупівлі та надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. Уповноваженою особою ЛДУБЖД прозвітовано керівництву про результати проведеного моніторингу UA-M-2023-06-14-000029 (рапорт від 30.06.2023 додається). Про виявлене порушення щодо Закупівлі проінформовано усіх відповідальних осіб для врахування у роботі та щодо недопущення таких порушень у подальшому при складанні тендерної документації, а саме Проєкту Договору, що є невід’ємним Додатком до тендерної документації. Замовником вжито заходи, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з усіма відповідальними особами, які приймають участь у підготовці документів та додатків щодо тендерної документації щодо здійснення закупівель товарів, робіт та послуг у Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності. Відповідальними особами, з врахуванням Висновку щодо Закупівлі, укладено, а Уповноваженою особою, відповідно до чинного законодавства, оприлюднено на веб-портал Уповноваженого органу через електронну систему закупівель, Додаткову Угоду № 3 від 30.06.2023 до Договору 170 від 05.04.2023. Також, Уповноважена особа даної Закупілі, 30.06.2023 зареєструвалась на найбільшій платформі онлайн-освіти в Україні – Prometheus, пройшла повний курс «Публічні закупівлі: від теорії до практики» та отримала Сертифікат (додається). Додатки: 1. Рапорт від 30.06.2023 на 5 арк. в 1 прим. 2. Сертифікат на 1 арк. в 1 прим. 3. Скан про реєстрацію на платформі Prometheus на 1 арк. в 1 прим.
Дата публікації звіту: 06.07.2023 17:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 17.08.2023 09:57

Запити/Пояснення