-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Парацетамол (Paracetamol), Омепразол (Omeprazole), Ніфедипін (Nifedipine), Йогексол (Iohexol) (код за ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція)
Завершена
4 042 626.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 426.26 UAH
мін. крок: 1% або 40 426.26 UAH
Номер:
0ba1828d9ddf4a34880115ef2a796c52
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-11-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.04.2023 00:00
Період моніторингу:
11.04.2023 16:39 - 03.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.04.2023 № 21
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-03-14-009365-a 14.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 51 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 14.03.2023 № 95) далі – тендерна документація, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ», вимога Замовника про усунення невідповідностей до 31 березня 2023 року об 11:22 та документи надані 30 березня 2023 року об 11:54, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.03.2023 № 114 та від 31.03.2023 № 121, повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2023, договір про закупівлю товарів від 06.04.2023 № 107, укладений Замовником з ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ», пояснення та документи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 14.04.2023 на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 14.03.2023 о 16:54 год. оприлюднено тендерну документацію (попередню версію тендерної документації оприлюднено 14.03.2023 об 15:22 год.). Проте, Замовником, в порушення вимоги пункту 51 Особливостей, разом із змінами в тендерній документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, натомість Замовником 06.04.2023 укладено договір з ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ».
Період усунення порушень:
27.04.2023 17:01 - 12.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.04.2023 17:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту:
03.05.2023 12:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
03.05.2023 13:05
Запити/Пояснення
Номер:
bda1dfb76ee1480fb1dbab798699b936
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.04.2023 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Парацетамол (Paracetamol), Омепразол (Omeprazole), Ніфедипін (Nifedipine), Йогексол (Iohexol) (код за ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція)», очікуваною вартістю 4 042 626,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-14-009365-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Які зміни внесено до тендерної документації, оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 14.03.2023 о 16:54 год., у порівнянні з версією тендерної документації, оприлюдненої 14.03.2023 о 15:22 год.?
3. З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться до тендерної документації?
Пояснення (інформацію та підтверджуючі документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ab2dacae27874bf5873c343c5cdb583b
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2023 20:32
Опис:
В.о.начальника
Управління Північного офісу
Держаудиторської служби
в Чернігівській області
Вікторії ПЕРИНСЬКІЙ
Відповідь на запит (подання запиту – 12.04.2023 року) по процедурі закупівлі (оголошення № UA-2023-03-14-009365-а) по предмету закупівлі: Парацетамол (Paracetamol), Омепразол (Omeprazole), Ніфедипін (Nifedipine), Йогексол (Iohexol) (код за ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція)
Закупівлю: Парацетамол (Paracetamol), Омепразол (Omeprazole), Ніфедипін (Nifedipine), Йогексол (Iohexol) (код за ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція) проведено Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради (надалі – Замовник) відповідно до пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
1. При визначенні предмета закупівлі, та визначенні його очікуваної вартості підприємство керується Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 (що має рекомендаційний характер) та наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 №708 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався на підставі інформації, що міститься у відкритих інформаційних джерелах мережі Інтернет, в тому числі в Реєстрі оптово-відпускних цін на лікарські засоби.
Крім того, під час визначення вимог щодо підтвердження якості лікарських засобів враховувались вимоги Закону України «Про лікарські засоби» із змінами та доповненням. Лікарські засоби повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку. Документи, які підтверджують якість та реєстрацію лікарських засобів: реєстраційне посвідчення на лікарські засоби, сертифікати якості та/або паспорт якості (для імпортованих лікарських засобів – висновок про якість ввезеного в Україну лікарського засобу). Якісні та технічні характеристики заявленої кількості лікарських засобів визначені з урахуванням реальних потреб підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості.
2. В оприлюдненому помилково, через допущену технічну помилку, Додатку № 6 до тендерної документації (файл «Проект договору»), абзац п’ятий пункту 11.1. Розділу 11. «Прикінцеві положення» договору був наступного змісту: «продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Покупця, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі»
У оприлюдненому о 16 год 54 хв Додатку № 6 до тендерної документації (файл «Проект договору»), абзац п’ятий пункту 11.1. Розділу 11. «Прикінцеві положення» договору є наступного змісту: «продовження строку дії Договору та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Покупця, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі»
3. Під час подання для оприлюднення оголошення про проведення закупівлі: Парацетамол (Paracetamol), Омепразол (Omeprazole), Ніфедипін (Nifedipine), Йогексол (Iohexol) (код за ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція), тендерної документації та проекту договору уповноваженою особою було допущено технічну помилку, внаслідок якої помилково було оприлюднено не остання затверджена редакція проекту договору (файл «Проект договору»). Тому з метою виправлення допущеної технічної помилки уповноваженою особою в електронній системі закупівель було замінено один файл «Проект договору» на інший.
Слід зазначити, що тим самим в електронній системі автоматично скасовано попередній файл.
Додаток:
1. Протокол про технічну (механічну, формальну) помилку - Протокол № 96 від 14.03.2023 року.