-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
33140000-3 Медичні матеріали (Набори для введення лікарських засобів, Шприци)
Завершена
6 807 383.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 036.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 036.92 UAH
Номер:
f73374b3a6af437fa242a2a097696aff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-13-000139
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2023 00:00
Період моніторингу:
13.06.2023 15:58 - 05.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2023 № 181
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.06.2023 № 181.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-14-008305-a, 14.03.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 13 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 13 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей №1178 при розміщенні інформації про закупівлю, а також вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 03 липня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня Одеської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-03-14-004446-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ», опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ» та опублікований вказаним учасником документ на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 31.03.2023 №03/33; повідомлення про намір укласти договір; надані (опубліковані) переможцем тендеру документи та інформацію; договір №98/4 від 07.04.2023; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормами пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 13 Порядку №1082 додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року №159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
Проте, на порушення пункту 13 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178, інформація щодо коду та назви кожного медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.02.2019 №159, при розміщенні інформації про досліджувану закупівлю в електронних полях не вказана.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Моніторингом встановлено, що у пункті 3.1 частини 3 розділу V тендерної документації Замовника зазначено підстави для відхилення тендерних пропозицій, серед яких: у разі якщо учасник процедури закупівлі, не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 38 цих особливостей; переможець надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону.
Однак, за нормою пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію коли учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 цих особливостей, а також замовник відхиляє переможця процедури закупівлі коли надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей.
Крім цього, у підпункті 2.3 пункту 2 розділу VI тендерної документації Замовника зазначено, що розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 46 Особливостей №1178, тоді як така підстава установлена абзацом другим пункту 38 і абзацом четвертим пункту 46 Особливостей №1178.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено пункт 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
04.07.2023 14:57 - 19.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2023 14:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За процедурою закупівлі 33140000-3 Медичні матеріали (Набори для введення лікарських засобів. Шприци) (індетифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-14-008305-a) 04.07.2023 опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. За результатами розгляду питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей та пункту 13 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178 * Однак , відповідно пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За процедурою закупівлі 33140000-3 Медичні матеріали (Набори для введення лікарських засобів. Шприци) (індетифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-14-008305-a) тендерна документація містить усі пункти ст.22 Закону з урахуванням інформації визначеної у п:28 Особливостей. Тобто . тендерна документація сформована з дотриманням пункту 28 Особливостей.
При порівнянні ст.31 Закону та пункту 41 Особливостей вбачаються абсолютно ідентичні підстави для відхилення . тобто за вищенаведеним змістом ст.31 Закону не суперечить п.41 Особливостей, різниця у посиланні на пункти та статті,однак підстави для відхилення у тендерній документації визначені вірно,оскільки при наявності таких підстав Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію згідно чинного законодавства. ■ І. Враховуючи продовження воєнного стану яке призводить до частих змін у законодавстві з публічних закупівель та військовий стан в країні, замовником допущено формальну помилку пов'язану з посиланням на статті Закону, а не на пункти Особливості, однак підстави для відхилення визначені в тендерній документації відповідають чинному законодавству. Стосовно посилання на законодавчий акт щодо перебігу строків при розгляді скарги, строки також не однакові .тобто інформація правдива і не спотворює зміст. з Щодо вказаного порушення п. 13 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178. вини чи необачності в діях замовника нема, оскільки процедура оголошена на майданчику ДЗО. на якому відсутня технічна можливість заповнити поле з НК 024:2019. оскільки при обрані предмету закупівлі за класифікатором ДК 021:2015- 33140000-3 Медичні матеріали, поле для заповнення НК 024:2019 не з‘являється (для підтвердження надаються сріншоти створення оголошення на майданчику ДЗО з різними ДК 021:2015. При обранні 33180Q00- 5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму поле з’являється,, при обранні ДК 33140000-3 Медичні матеріали - поле не з’являється ) . Тому в тендерній документація, яка опублікована на сайті прозорро по кожному найменуванню визначено НК 024:2019.Тобто інформація наявна у відкритому доступі навіть без технічної можливості на сайті, замовником опублікована інформація відповідно п.13 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178 Враховуючи вищенаведене, доцільно зазначити.що здійснення моніторингу закупівлі звертає увагу замовника навіть на формальні помилки та одруківки. навчає не повторювати їх у майбутньому. Уповноважені особи КНП «ООКЛ»ООР» постійно слідкують за змінами та приймають участь у навчальних вебінарах. спілкуються у групах створених для навчання, обговорення прикладів закупівель, внесення своїх пропозицій щодо зручнішої реалізації публічних закупівель. За допомогою сайту прозорро.уповноважені особи мають змогу займатись самоосвітою, вивчаючи інформацію на інфобокс,бачити приклади тендерних документацій . Досить важливо слідкувати за роз’ясненнями Міністерства економіки України. Перед оголошенням кожної закупівлі, уповноважені особи КНП «ООКЛ»ООР»‘ завжди перевіряють чи не відбулися зміни у Законі та в Особливостях . Замовник і надалі буде продовжувати дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель з урахуванням висновків ДАСУ. Враховуючи те, що зазначені зауваження є суто-технічними помилками(одруківками) та не порушують принципи здійснення публічних закупівель : 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. $ Просимо не притягувати до відповідальності уповноважену особу, а прийняти: обмежитись гарантією недопущення технічних порушень у подальшому . Так як , зміни в Особливості після проведеної закупівлі вносились неодноразово, тендерна документація до інших процедур закупівель також оновлювалась та не містить зазначених вище помилок.
Дата публікації звіту:
06.07.2023 11:57
Запити/Пояснення
Номер:
10da80ddf65f4b948234d361ca088faf
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.06.2023 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.06.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-14-008305-a, яка проводилась комунальним некомерційним підприємством «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги частини другої статті 41 Закону (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
747119bb9bcb4c5bbbae22fc16e4d782
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.06.2023 16:33
Опис:
На Ваш запит за номером оголошення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-14-008305-a надаємо наступні пояснення (інформацію): за для забезпечення надання медичної допомоги КНП «ООКЛ»ООР» за пакетами медичних гарантій «Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах»; «Медична допомога при гострому мозковому інсульті»; «Медична допомога при гострому інфаркті міокарда»; «Медична допомога при пологах»; «Медична допомога новонародженим у складних неонатальних випадках»; «Хіміотерапевтичне лікування та супровід пацієнтів з онкологічними захворюваннями у стаціонарних та амбулаторних умовах»; «Лікування та супровід пацієнтів з гематологічними та онкогематологічними захворюваннями в стаціонарних та амбулаторних умовах»,» Лікування пацієнтів методом гемодіалізу в амбулаторних умовах», «Хірургічні операції дорослим та дітям в умовах стаціонару одного дня» та інш. у відповідності до Фінансового плану на 2023 рік, здійснено закупівлю наборів для введення лікарських засобів, шприців. КНП «ООКЛ»ООР» фактично обслуговує 2 500 000 населення та забезпечує всі напрями стаціонарної медичної допомоги відповідно до переліку, визначеного Кабінетом Міністрів України. Щорічно в лікарні проводиться більш ніж 11,5 тис операцій різного профілю і ступеню складності, з застосовуванням малоінвазійної хірургії, відеоендоскопічної: лапаро-, торако, артро-скопічної, ендоваскулярної хірургії, стентування коронарних артерій, при гострому інфаркті міокарду, при порушеннях ритму серця, у тому числі радіочастотна абляція, урологічна літотрипсія. Операції на судинах, в тому числі на артеріях, ендоваскулярні на бріхоцефальних судинах, стентування периферичних судин, кардіохірургічні операції, в т.ч. відкритих зі штучним кровообігом, операції на нервовій системі, в т.ч. на головному мозку; операції на органах зору, отоларингологічні операції, операції на органах дихання, у тому числі торакоскопічні; операції на кістковом’язовій системі, в т.ч. ендопротезування суглобів, гінекологічні операції, операції проведені в перинатальному центрі.
Всього в КНП «ООКЛ» ООР функціонує 27 операційних: плановий операційний блок на 12 операційних, операційний блок для екстреної хірургічної допомоги на 3 операційні, 12 спеціалізованих операційних залів в окремих відділеннях. Відділення та блоки інтенсивної терапії: відділення інтенсивної терапії Регіонального центру кардіохірургії, відділення інтенсивної терапії загального профілю, блок інтенсивної терапії для хворих з судинно-мозковими порушеннями, відділення інтенсивної терапії і екстракорпоральних методів детоксикації та ГБО, блок інтенсивної кардіохірургічної допомоги, блок інтенсивної терапії у відділенні інтервенційної серцево-судинної радіології, відділення інтенсивної допомоги вагітних, роділь та породіль, відділення інтенсивної терапії новонароджених. Потребу витратних матеріалів (наборів для введення лікарських засобів, шприців) визначено відповідно до потужностей КНП «ООКЛ» ООР (яка є найбільшою лікарнею Півдня України) та розраховано на 1000 діючих стаціонарних ліжок, враховуючи військовий стан та готовність закладу приймати пацієнтів з різними видами травм, в т.ч. мінно-вибуховими травмами, осколковими та вогнепальними пораненнями, зважаючи на територіальне місцезнаходження закладу та наближеність до Миколаївської та Херсонської областей.
Наголошуємо, що річна потреба є реальною, враховує випадки порушення логістики, масового одночасного поступлення поранених, як цивільних так і військових, інших можливих негараздів у військовий час (ракетні удари, зупинки виробництва та інше). Поставки за укладеним договором здійснюються щомісяця, маленькими партіями, відповідно до фактичної потреби наборів для введення лікарських засобів, шприців. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено з урахуванням вимог до використання, з різним спектром застосування та необхідних розмірів (об’ємів) медичних виробів, зважаючи на спеціалізований напрямок діагностики та відповідно до протоколів надання медичної допомоги, враховуючи індивідуальні особливості та супутні захворювання кожного окремого пацієнта.
Необхідність наборів для введення лікарських засобів, шприців в КНП «ООКЛ» ООР» обумовлена наданням медичної допомоги та діагностики хворим всього Південного регіону України, для забезпечення проведення високоспеціалізованих операцій в кардіохірургії, інтервенційній серцево-судинній та нейроваскулярній радіології з рентгенхірургічним блоком, нейрохірургії, травматолого-ортопедичному відділенні, отоларингологічному, офтальмологічному, судинної хірургії, торакальної хірургії, урологічному, хірургічному, інвазивних методів діагностики і лікування, відділенні аритмології з рентгенопераційною, гінекологічному, ендоскопічній хірургії, роділлям, породіллям та новонародженим Перинатального центру, відділення трансплантації нирки і надання екстренної медичної допомоги, яка виникає як у мирний, так і військовий час.
Очікувану вартість зазначеної процедури визначено відповідно до Наказу №275 від 18.02.2020р. "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" методом порівняння ринкових цін, погоджено Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної військової адміністрації та оприлюднено на сторінці офіційного веб-сайту http://oocl.org.ua/tenders/258.
Стосовно виконання частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Переможцем - ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ" процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-14-008305-a надано :
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю ,а саме:
- Довідку щодо повноважень підпису документів тендерної пропозиції та укладання договору про закупівлю керівником підприємства;
- Наказ №2-03-К по с особовому складу;
- Рішення учасника ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ" від 13.11.2020 року
- Витяг з ЄДРПОУ;
- Статут ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ".
- Копія паспорту керівника
2) Лист – роз’яснення щодо ліцензії, який містить інформацію про те, що ТОВ «Вест Ост Медікал», в особі директора Вацківського Олександра Григоровича повідомляє, що здійснює свою діяльність відповідно до положень Свідоцтва про державну про державну реєстрацію та Статуту. Також, провадження відповідної господарської діяльності по реалізації виробів медичного призначення до ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02березня 015 року №222- VIII не підлягає ліцензуванню.