-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо, бензин А-95
Завершена
482 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 410.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 410.75 UAH
Номер:
30675ee5d5014125b2b9d3254b35e848
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-10-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.04.2023 00:00
Період моніторингу:
10.04.2023 15:59 - 02.05.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.04.2023 № 19-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 10.04.2023 № 19-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-14-008160-a, 14.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пунктів 3, 28, 29 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Драбівської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.03.2023 № 1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністью «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД»); пояснення Замовника, отримане 14.04.2023 в електронній системі закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи від 23.03.2023 № 2; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД»; договір від 30.03.2023 № 73; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що тендерна документація замовника, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.03.2023 №1, складена без врахування Особливостей. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Для закупівлі дизельного палива та бензину у тендерній документації Замовником застосовано положення пункту 1 частини другої статті 16 Закону.
Отже, на порушення пунктів 3, 28, 29 Особливостей тендерна документація складена Замовником без врахування Особливостей.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що переможець процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД» не надав замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 3 і в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей.
На порушення підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД», якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
21.04.2023 10:34 - 06.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2023 10:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто
Дата публікації звіту:
24.04.2023 14:17
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
25.04.2023 14:44
Запити/Пояснення
Номер:
0686e32bef4c4341a0471e026cc59e24
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.04.2023 15:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-14-008160-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-03-14-008160-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
- чому не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД» відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей, якщо він не підтвердив відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості)?
- чому тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи 14.03.2023 № 1, складена без врахування Особливостей, із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 25.02.2023?
- з яких підстав у тендерній документації передбачено застосування до учасників процедури закупівлі бензину та дизельного пального положення пункту 1 частини другої статті 16 Закону (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
b90b1973251542d99bf18cf956967070
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.04.2023 12:02
Опис:
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами), з урахуванням цінових даних сайту https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/ на дату оголошення закупівлі.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівл здійснено з ним можливо ознайомитися за посиланням: https://drabivska-gromada.gov.ua/news/1678804627/
У зв'язку із виявленням порушення законодавства, які не можливо усунути, договір про закупівлю товарів за публічні кошти буде розірвано