-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Персональний комп'ютер Код ДК 021:2015 – ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, більш детально в тендерній документації Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: Персональний комп'ютер Код ДК 021:2015 – ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Торги відмінено
184 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 920.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 920.00 UAH
Номер:
2ad9e95e492947479d1edad4c3a15ae3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-25-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.07.2023 00:00
Період моніторингу:
25.07.2023 17:38 - 16.08.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.07.2023 № 68-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
25.07.2023 № 68-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-03-14-006886-a, 14.03.2023, інформація, виявлена органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору встановлено порушення абзацу 4 пункту 46 Особливостей; підпункту 2 пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові № 1178; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського державного аграрного університету (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.03.2023 № 23; вимога про усунення порушення UA-2023-03-14-006886-a.a1 від 28.03.2023 та відповідь замовника від 29.03.2023; тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМПАКОМ-2000»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ»; тендерну пропозицію учасника ФОП Козловський Сергій Павлович; тендерну пропозицію учасника ФОП «ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ»; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 24.03.2023 № 36; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 28.03.2023 № 39; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 30.03.2023 № 42; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 30.03.2023 № 43; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 31.03.2023 № 44; повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2023; відповідь замовника від 02.08.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 02.08.2023 № 89.
Моніторингом питання своєчасності укладання договору встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині неукладення договору у визначений законодавством термін.
Відомості електронної системи закупівель свідчать, що замовником 31.03.2023 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Проте, станом на дату моніторингу відомості щодо укладення договору відсутні.
Згідно абзацу 4 пункту 46 Особливостей, у зв'язку з тим, що замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 31 березня 2023 року, кінцевим строком укладення договору є 15 квітня 2023 року, а у випадку обґрунтованої необхідності кінцевий строк для укладення договору є 30 травня 2023 року (продовжений до 60 днів).
Згідно з підпунктом 2 пункту 47 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, що не забезпечено замовником.
Проте, на дату початку моніторингу (25.07.2023) процедура закупівлі UA-2023-03-14-006886-a не була відмінена, про що свідчать відомості електронної системи закупівель.
Під час моніторингу органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 01.08.2023 надано запит замовнику, а саме: «…1. Чи укладався замовником договір з переможцем процедури закупівлі ФОП «ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ»? 2. У разі, якщо договір був укладений, чому замовником такий договір не був оприлюднений в електронній системі закупівель? 3. У разі якщо договір не був укладений, чому відсутнє рішення замовника щодо відміни вказаної процедури закупівлі?...».
Замовником 02.08.2023 надано відповідь на запит: «…Договір з переможцем процедури закупівлі ФОП «ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ» не укладався. Процедуру закупівлі буде відмінено.».
В ході моніторингу замовником усунуто встановлене порушення, про що свідчать відомості електронної системи закупівель. Так, 02.08.2023 замовником оприлюднено інформацію про відміну процедури закупівлі UA-2023-03-14-006886-a очікуваною вартістю 184000,00 гривень.
Період усунення порушень:
04.08.2023 15:51 - 19.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.08.2023 15:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто Замовником в ході моніторингу
Дата публікації:
15.01.2025 16:38
Запити/Пояснення
Номер:
d1de20df583e440aa39393394b032162
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.08.2023 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), очікуваною вартістю 184000.00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-14-006886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- Замовником 31.03.2023 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір і до теперішнього часу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель будь-яка інформація щодо укладення договору відсутня.
1. Чи укладався замовником договір з переможцем процедури закупівлі ФОП «ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ»?
2. У разі, якщо договір був укладений, чому замовником такий договір не був оприлюднений в електронній системі закупівель?
3. У разі якщо договір не був укладений, чому відсутнє рішення замовника щодо відміни вказаної процедури закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
102bc41667ca497bab122bb4236ad6b6
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
02.08.2023 10:53
Опис:
Виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення здійснено шляхом оприлюднення на власному веб-сайті https://www.pdau.edu.ua/content/pro-efektyvne-vykorystannya-derzhavnyh-kosh.
Договір з переможцем процедури закупівлі ФОП «ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ» не укладався.
Процедуру закупівлі буде відмінено.