• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Лічильники води

Завершена

4 908 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 540.00 UAH
Номер: 0c2c0218ed2348d4887320bca9dd341d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-10-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.07.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 10.07.2023 14:51 - 01.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.07.2023 № 25-з Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 10.07.2023. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 10.07.2023 №25-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-14-005148-а. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзаців першого пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Діджитал вотер» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: У зв’язку з виявленими порушеннями Закону при складанні тендерної документації та з огляду на відсутність механізму їх усунення за наявності укладеного договору про закупівлю Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 в редакції від 25.02.2023 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Тернопільводоканал» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.03.2023; тендерні пропозиції ТОВ «Укрінстал Тернопіль», ТОВ «Діджитал вотер»; вимога про усунення невідповідностей від 27.03.2023; повідомлення про намір укласти договір від 30.03.2023; договір про закупівлю від 06.04.2023 № 125-Т/23. За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації установив вимогу про надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, а не до керівника учасника, чим не дотримався вимог підпунктів 3, 6 та 12 пункту 44 Особливостей (в редакції від 25.02.2023). Також, моніторингом установлено, що у Додатку №2 до тендерної документації Замовником визначені технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме щодо лічильників холодної води за різними діаметрами, в тому числі до лічильника діаметром DN 50 фланцевий встановлена вимога щодо наявності антимагнітного захисту від дії магнітного поля з магнітною індуктивністю до 0,4 Тл. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Діджитал вотер» запропоновав лічильник типу MeiStream Plus, технічні характеристики якого підтверджуються паспортом (файл «3 Паспорт Meistream.pdf»), в якому зазначена наступна інформація: «Лічильники оснащені надійним захистом від впливу зовнішнього магнітного поля. Магнітне поле до 0,375 Тл не впливає на метрологічні характеристики лічильника», чим не дотримано вимоги Додатку №2 до тендерної документації. Однак, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Діджитал вотер» у зв'язку з тим, що запропонований Учасником товар за технічніними характеристиками не відповідає технічній специфікації Замовника, а визнав переможцем ТОВ «Діджитал вотер» та уклав з ним договір поставки товару від 06.04.2023 №125-Т/23 загальною сумою 4 907 745,24 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 13.07.2023 10:26 - 28.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.07.2023 10:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що сторонами було погоджено припинення зобов'язань за договором відповідно до вимог висновку про результати моніторингу.
Дата публікації звіту: 19.07.2023 16:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
Опис: порушення усунуто шляхом припинення зобовязань по договору
Дата публікації: 19.07.2023 16:39