• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет

Завершена

4 742 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 714.50 UAH
Номер: c77fa7a13d084669bb92c705ecb06860
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-19-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.06.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 19.06.2023 12:40 - 11.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.06.2023 №32-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Людмила ДУБИНКА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 19.06.2023 №32-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-03-14-004807-a 14.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 25.02.2023) установлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 16 Закону та абзацу другого пункту 45 Особливостей (в редакції від 25.02.2023 року). За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 25.02.2023 (далі – Особливості (в редакції від 25.02.2023)), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.03.2023 (протокол № 9-4), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.03.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробнича фірма «Проммет», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.03.2023 № 9-5, повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2023, договір від 03.04.2023 № 0304231, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 20.06.2023 року. Відповідно до пункту 28 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 2 частини другої статті 22 Закону Замовник зазначає у тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до абзацу другого пункту 45 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. В свою чергу, частиною першою статті 16 Закону визначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації встановив три кваліфікаційні критерії: «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Однак, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до пунктів 1 та 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання учасниками лише довідок у довільній формі, при цьому, вимоги про надання документів для підтвердження інформації, що буде зазначена учасниками у цих довідках, наприклад, документів на підтвердження права власності/користування на обладнання, трудових відносин з працівниками, кваліфікації працівників тощо, Замовником не встановлено. Отже, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 16 Закону та абзацу другого пункту 45 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) Замовник не встановив способу документального підтвердження учасниками процедури закупівлі інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до статті 16 Закону.
Період усунення порушень: 03.07.2023 14:57 - 18.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.07.2023 14:57

Оскарження висновку в суді

Опис: Вважаємо, що висновок Управління північно-східного офісу Державної аудиторської служби України в Сумській області про результати моніторингу процедури закупівлі незаконний, так як ґрунтується виключно на суб’єктивних висновках посадової особи контролюючого органу та суперечить дійсності, а зміст зобов’язання щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, яке міститься у висновку є неконкретизованим і таким що не відповідає вимогам чинного законодавства України. Оскільки висновок порушує права та інтереси позивача, то підлягає скасуванню з таких підстав.
Дата публікації: 11.07.2023 14:58
Дата відкриття провадження: 18.07.2023 00:00
Номер відкриття провадження: № 160/17080/23

Запити/Пояснення