-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет
Завершена
4 742 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 714.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 714.50 UAH
Номер:
c77fa7a13d084669bb92c705ecb06860
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-19-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.06.2023 00:00
Період моніторингу:
19.06.2023 12:40 - 11.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.06.2023 №32-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.06.2023 №32-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-03-14-004807-a 14.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 25.02.2023) установлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 16 Закону та абзацу другого пункту 45 Особливостей (в редакції від 25.02.2023 року).
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 25.02.2023 (далі – Особливості (в редакції від 25.02.2023)), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.03.2023 (протокол № 9-4), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.03.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробнича фірма «Проммет», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.03.2023 № 9-5, повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2023, договір від 03.04.2023 № 0304231, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 20.06.2023 року.
Відповідно до пункту 28 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 2 частини другої статті 22 Закону Замовник зазначає у тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до абзацу другого пункту 45 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
В свою чергу, частиною першою статті 16 Закону визначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації встановив три кваліфікаційні критерії: «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Однак, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до пунктів 1 та 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання учасниками лише довідок у довільній формі, при цьому, вимоги про надання документів для підтвердження інформації, що буде зазначена учасниками у цих довідках, наприклад, документів на підтвердження права власності/користування на обладнання, трудових відносин з працівниками, кваліфікації працівників тощо, Замовником не встановлено.
Отже, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 16 Закону та абзацу другого пункту 45 Особливостей (в редакції від 25.02.2023) Замовник не встановив способу документального підтвердження учасниками процедури закупівлі інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до статті 16 Закону.
Період усунення порушень:
03.07.2023 14:57 - 18.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.07.2023 14:57
Оскарження висновку в суді
Опис:
Вважаємо, що висновок Управління північно-східного офісу Державної аудиторської служби України в Сумській області про результати моніторингу процедури закупівлі незаконний, так як ґрунтується виключно на суб’єктивних висновках посадової особи контролюючого органу та суперечить дійсності, а зміст зобов’язання щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, яке міститься у висновку є неконкретизованим і таким що не відповідає вимогам чинного законодавства України. Оскільки висновок порушує права та інтереси позивача, то підлягає скасуванню з таких підстав.
Дата публікації:
11.07.2023 14:58
Дата відкриття провадження:
18.07.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
№ 160/17080/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
8998d11a370c49d296f8b4615b4cd42c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.06.2023 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-14-004807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
1a9abc73ba394249b29a277dc383e0fa
Назва:
ВІДПОВІДЬ ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
20.06.2023 17:13
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі - Департамент) в межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет, очікуваною вартістю 4 742 900 грн з ПДВ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-14-004807-a) на запит про надання пояснення, розміщений в електронній системі закупівель 19 червня 2023 року о 14:11 за Київським часом, повідомляє наступне.
1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, а саме: шляхом отримання 3-х цінових пропозицій згідно з абзацем 2 пункту 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, а саме:
- ТОВ НВФ «ПРОММЕТ», лист від 22.02.2023 р. № 2202-1/23, вартість пропозиції – 4 741 350,00 грн. з ПДВ;
- ПрАТ «Фарлеп-Інвест»., лист від 22.02.2023 № 49/01-10/03, вартість пропозиції – 4 744 450,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ «ЕВРОТЕЛ-ПЛЮС», лист від 22.02.2023 № 02-23/20, вартість пропозиції – 4 742 900,00 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі розрахована як середнє арифметичне від отриманих пропозицій:
(4 741 350,00 грн. з ПДВ + 4 744 450,00 грн. з ПДВ + 4 742 900,00 грн. з ПДВ)/3
= 4 742 900,00 грн. з ПДВ.
Копії листів додаються.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі службової записки в. о. заступника директора департаменту – начальника управління інформаційно-телекомунікаційних систем Олексія ПЕРЕТОКІНА від 22.02.2023.
На виконання розпорядження міського голови від 01.11.2021 № 54-1/11-р «Про програмне забезпечення (комп’ютерні програми) та комп’ютерну техніку», для забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет Департаментом погоджено закупівлю Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет із заступником міського голови з питань цифрової трансформації Костянтином ЦЕПЕННИКОВИМ.
Крім того, Департамент відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 року № 1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)» (зі змінами), на виконання ст. 48 Бюджетного кодексу України отримав погодження та експертний висновок проекту інформатизації «Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, а саме: Послуга забезпечення доступу виконавчих органів Дніпровської міської ради до мережі Інтернет» у Міністерстві цифрової трансформації України (лист додається).
3. Розмір бюджетного призначення: передбачено кошторисом департаменту по КТПКВК МБ 2017530 (КЕКВ 2240), затвердженим згідно з рішенням міської ради від 14.12.2022 № 2/31 із змінами «Про бюджет Дніпровської територіальної громади на 2023 рік» та бюджетною Програмою у сфері зв’язку, телекомунікації та електронних сервісів Дніпровської міської ради на 2021-2024 роки, затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 02.09.2020 № 20/60 (п. 3.8. Забезпечення доступу органів місцевого самоврядування до мережі Інтернет, обробка та передавання трафіка телекомунікаційної системи Дніпровської міської ради).
Крім того, відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Департаментом, як головним розпорядником бюджетних коштів, проводиться оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі - Оприлюднення) шляхом розміщення його на власній сторінці офіційного вебсайту Дніпровської міської ради (у розділі «Обгрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі») протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Посилання на сторінку: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-informacijnih-tehnologij-dniprovskoi-miskoi-radi.
Необхідно зазначити, що Оприлюднення реалізовано шляхом налаштування віджиту на майданчику zakupki.prom.ua та здійснюється під час оголошення конкурентних процедур закупівель або переговорних процедур закупівель.
Номер:
e2c1dc37f4a247209becd66773e6aa0e
Назва:
Звернення щодо роз'яснення висновку
Дата опублікування:
06.07.2023 15:04
Опис:
В порядку ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення стосовно здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому.
03 липня 2023 року о 14 годині 57 хвилин Управління північно-східного офісу Державної аудиторської служби України в Сумській області (далі - ДАСУ) в електронній системі закупівель оприлюднило висновок про результати моніторинг закупівлі UA-2023-03-14-004807-a, оголошеної департаментом інформаційних технологій Дніпровської міської ради (далі - Департамент).
У висновку зазначено, що керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ДАСУ зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Пунктами 1, 3 розділу ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 08.09.2020 № 552, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 р. за № 958/35241 передбачено, що: 3) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, із зазначенням: структурної одиниці нормативно-правового акта, норми якої порушено, його виду, найменування суб’єкта нормотворення, дати прийняття та його реєстраційного індексу (крім законів), заголовка, а в разі відсилання до зареєстрованого нормативно-правового акта - також дати і номера його державної реєстрації в Міністерстві юстиції України. Під час зазначення структурної одиниці закону зазначається лише її заголовок (крім законів про внесення змін); 3) у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення.
Держаудитслужба у своєму висновку зазначила лише загальні норми законодавства.
Необхідно врахувати, що норми Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачають процедури усунення виявлених порушень процедури закупівлі, яка зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Тому, ДАСУ повиненно чітко та послідовно із посиланням на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта вказати спосіб усунення виявлених моніторингом порушень.
На підставі викладеного, просимо надати роз’яснення стосовно здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому з посиланням на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого ДАСУ зобов’язує Департамент усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, як того вимагає чинне законодавство.
Номер:
cd42affaa8e64c18afb9aa3588d64e75
Назва:
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата опублікування:
07.07.2023 13:53
Опис:
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області на звернення про надання роз’яснення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі повідомляє наступне.
Керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язало здійснити заходи щодо не допущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Притягнення осіб, якими допущені виявлені порушення до відповідальності (матеріальної, дисциплінарної) здійснюється за рішенням керівника, оформленого відповідним розпорядчим документом (наказом, розпорядженням тощо).