• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби: Левофлоксацин (монопрепаратами та в комбінації з орнідазолом) (Levofloxacin and ornidazole); Декаметоксин (Decamethoxine); Enoxaparin (Enoxaparin); Парацетамол (Paracetamol); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Potassium chloride); Левофлоксацину напівгідрат (Levofloxacin); Магнію сульфату гептагідрат (Magnesium sulfate); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride); Omeprazole (Omeprazole); Сорбітол укомбінаціях з натрію лактату та/або електролітами (Electrolytes in combination with other drugs); Ceftriaxone (Ceftriaxone); Cefepime (Cefepime); Бупівакаїну гідрохлорид безводний (Bupivacaine); Едаравон (Edaravone); Ropivacaine (Ropivacaine); Ropivacaine (Ropivacaine); Ацетилцистеїн (Acetylcysteine); Метронідазол (Metronidazole); Декстран, натрію хлорид (Dextran); Ципрофлоксацин (Ciprofloxacin))

Більш детально викладено у тендерній документації

Завершена

3 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
Номер: a4419c4a67134ed3aa98db54c8825a86
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-22-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.05.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 22.05.2023 19:46 - 13.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.05.2023 № 125 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 22.05.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.05.2023 № 125 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 13 UA-2023-03-14-003158-a 14.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 915-28-71, i1984natali@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом установлено порушення вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови установлено порушення вимог пунктів 19 та 41 Особливостей. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов договору умовам тендерної документації замовника та тендерної пропозиції переможця, розгляду тендерної пропозиції КНП "Міська клінічна лікарня № 11" ОМР, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобовʼязує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом пʼяти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію  по процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю Комунальним некомерційним підприємством "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради (далі – КНП "Міська клінічна лікарня № 11" ОМР, Замовник) лікарських засобів (ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція), яка затверджена Рішенням уповноваженої особи КНП "Міська клінічна лікарня № 11" ОМР (Протокол № 27 від 14.03.2023); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозиції від 22 березня 2023 року; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю " Медичний центр "М.Т.К." (далі – ТОВ " Медичний центр "М.Т.К.", Учасник, переможець); повідомлення про намір укласти договір від 23 березня 2023  року; договір № МКЛ 11-69/2023 від 30 березня 2023 року з ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 26.05.2023 року. Відповідно до пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 №1082 (далі – наказ №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій . Моніторингом за результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що в порушення вимог п. 24 Особливостей та п. 14 наказу №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено код предмета закупівлі ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 749, містить позицію щодо товарів, яких має намір придбати Замовник, а саме: ДК 021:2015:33692000-7 “Медичні розчини”. Крім того, моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що тендерна документація складена з порушенням пунктів 19 та 41 Особливостей. Так, підпункт 2 пункту 4.6 проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації) містить випадки зміни умов договору наступного змісту: “зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Сторони можуть внести зміни до договору у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, в такому випадку Сторони зменшують обсяги закупівлі”. При цьому, підпункт 2 пункту 19 Особливостей містить підставу для внесення змін до істотних умов договору наступного змісту: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення». Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 23.05.2023 щодо надання інформації та пояснень, щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. У відповіді на запит щодо не визначення в оголошенні про закупівлю коду товару згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію наступного змісту “Згідно п. 15 Постанови №1178 та положення Закону, для визначення предмету закупівлі Замовник керувався вимогами Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок 708)...Так, відповідно до п. 3 розділу І Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначався Замовником згідно з пунктами 21 і 34 ч. 1 ст. 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а лікарські засоби – за показником третьої цифри. Варто відзначити, що вказана позиція Замовника підтверджується і рекомендаціями викладеними у роз’ясненні Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06. Отже, якщо предмет закупівлі (у разі закупівлі товарів або послуг) містить одну номенклатурну позицію, то інформацію щодо такої номенклатурної позиції зазначає замовник під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Замовник визначив найбільш узагальнену групу, щодо предмету закупівлі, в цілому, при цьому з дотриманням основоположних принципів закупівлі при визначені коду, який в свою чергу, було визначено за показником третьої цифри та з дотриманням вимог Наказу №1082.” Однак, зазначене не спростовує факт наявності порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 23.05.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, відповіді на питання щодо невідповідності підстав для внесення змін до умов договору, визначених підпунктом 2 пункту 4.6 проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації) та, відповідно, укладеного Договору № МКЛ 11-69/2023 від 30 березня 2023 року вимогам пункту 19 Особливостей. Проте, відповідь Замовника на вищезазначене питання відсутня. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Таким чином, не надавши на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби всі документи, які є предметом дослідження в рамках моніторингу, Замовник порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 09.06.2023 22:05 - 24.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.06.2023 22:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вжиті заходи щодо висновку
Дата публікації звіту: 16.06.2023 15:58

Запити/Пояснення