-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Молоко
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Номер:
1e5e52725fbb403baef6ba9381d03ecb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-03-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2023 00:00
Період моніторингу:
03.04.2023 17:47 - 25.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.04.2023
№ 22-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.04.2023 №22-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-03-13-012451-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Білоцький Ігор Володимирович установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 04.04.2023 № 43, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Пугачівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи від 13.03.2023 року № 80, тендерна пропозиція переможця ФОП Білоцький Ігор Володимирович, повідомлення з вимого про усунення невідповідностей від 22.03.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 24.03.2023 року № 94, повідомлення про намір укласти договір від 24.03.2023 року, договір про закупівлю від 04.04.2023 № 43.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено, що на порушення вимог абзацу 1 пункту 28 Особливостей та пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить посади та електронної адреси посадової особи Замовника (Пивовар М.М.), уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Відповідно до підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено умову, що на виконання вимог визначених абзацом 7 пункту 28 та абзацом 15 пункту 44 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону, а саме:
- інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про відсутність у такому реєстрі відомостей про службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, або фізичну особу, яка є учасником, видану НАЗК не раніше дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (надається переможцем виключно у разі, якщо протягом строку, визначеного ч. 6 ст. 17 Закону, буде відсутній вільний доступ до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi корупцiєю правопорушення), при цьому у випадку письмового підтвердження переможцем інформації про неможливість отримання вказаної довідки з технічних причин, обмеження роботи вказаного державного сервісу, переможець надає гарантійний лист про те, що службову (посадову) особу учасника-переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником-переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником-переможцем, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» що містить відомості щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, виданий МВС України (або його структурним підрозділом тощо, перебуваючим у його підпорядкуванні) у відповідності з Наказом МВС України № 207 від 30.03.2022 р. не раніше дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю;
- довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону.
Слід відмітити, що вимоги підпунктів 3, 5, 12 та абзацу 14 пункту 44 пункту 44 Особливостей для фізичних осіб кореспондуються з вимогами пунктів 3, 5 і 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону.
Однак, переможецем торгів ФОП Білоцький Ігор Володимирович у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ненадано у спосіб, зазначений Замовником в тендерній документації документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5 і 12 та абзацу 14 пункту 44 Особливостей, чим не дотримано вимоги абзацу 15 пункту 44 Особливостей та підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Білоцький Ігор Володимирович як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих Особливостей.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
06.04.2023 17:50 - 21.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.04.2023 17:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі висновку Держаудит служби, про виявлені порушення в зазначеній закупівлі, повідомляємо що порушення виправлено, шляхом розірвання договору, оплата за даним договором про закупівлю не проводилась.
Дата публікації звіту:
10.04.2023 11:28
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
10.04.2023 13:47