-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Завершена
2 277 060.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 385.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 385.30 UAH
Номер:
d54a0de6aa844dc9b062b2bbbd25dd09
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-09-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.11.2023 00:00
Період моніторингу:
09.11.2023 19:32 - 01.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.11.2023 № 302
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-03-13-011696-a 13.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Перший столичний хлібзавод» встановлено недотримання пункту 1 частини 1 статті 31 Закону , підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у редакції від 25.02.2023 (далі – Особливості № 1178), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – комісія АМКУ), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.03.2023 № 27 (далі - ТД) (зі змінами), рішення комісії АМКУ від 23.03.2023 № 3609-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.03.2023 року, протокол розкриття, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Черкаси хліб ТД» від 31.03.2023 № 59, вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «Перший столичний хлібзавод», тендерну пропозицію ТОВ «Перший столичний хлібзавод» (далі – Переможець), протокол уповноваженої особи від 07.04.2023 № 64, повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2023, договір від 13.04.2023 № 67, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 14.11.2023.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції двох учасників ТОВ «Черкасихліб ТД» з ціною 1 512 288,00 гривень з ПДВ та ТОВ «Перший столичний хлібзавод» з ціною 2 277 060,00 гривень з ПДВ.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Відповідно до пункту 2 Додатку 3 до ТД учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення закупівлі (із зазначенням переліку: складські приміщення, виробничі цехи, сховища, холодильне обладнання, автотранспорт тощо), підтверджена завіреною копією документа на право власності або право користування матеріально-технічною базою.
На підтвердження права користування технікою, зазначеною в довідці учасник повинен надати :
- оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка (у разі здійснення поставки власним чи орендованим автотранспортом);
- оригінал договору оренди транспортних засобів – у разі здійснення поставки орендованим автотранспортом;
- оригінал договору надання транспортних послуг – у разі здійснення поставки із залученням перевізника.
На виконання вищезазначеної вимоги учасником надано довідку б/н та б/д в якій зазначено про наявність приміщення для зберігання продуктів харчової промисловості та складів для зберігання готової продукції, а також про наявність двох транспортних засобів, якими буде здійснюватись постачання хлібобулочної продукції, а саме: приміщення для зберігання продуктів харчової промисловості, складу для зберігання готової продукції, автомобіля REFORM 0901021В з реєстраційним номером КА 9479ВМ та автомобіля REFORM 0901021В з реєстраційним номером КА9481ВМ, однак відсутня інформація про виробничі цехи та холодильне обладнання, чим не дотримано вимогу підпункту 2 Додатку 3 до ТД.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Разом з цим, згідно пункту 10 Додатку 2 до ТД та відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно – мікробіологічне дослідження), з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузова автотранспорту з середини; столів для фасування та/або пакування; холодильних та/або морозильних камер; тари що застосовується для перевезення продуктів харчування. Вище вказані документи повинні бути датовані не більше двох місячної давнини відносно дати оголошення про проведення цієї процедури закупівлі.
На виконання вищезазначеної вимоги учасником надано протокол випробувань від 18.01.2023 №0031ЗМ, відповідно до якого, зокрема, проведено змиви з кузова автомобіля з реєстраційним номером КА9478ВМ.
Однак, вищезазначений транспортний засіб відсутній у переліку автомобілей, які будуть здійснювати постачання хлібобулочної продукції, відповідно до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази б/д та б/н, наданої учасником в складі тендерної пропозиції.
Разом з цим, Учасником не підтверджено здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно – мікробіологічне дослідження) з холодильних або морозильних камер, оскільки інформація про вищезазначене обладнання відсутня в протоколі випробувань 18.01.2023 №0031ЗМ, чим не виконано вимоги пункту 10 Додатку 2 до ТД.
Згідно підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Однак, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Перший столичний хлібзавод» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а уклав з ним договір на суму 2 277 060,00 гривень.
Період усунення порушень:
04.12.2023 16:39 - 19.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.12.2023 16:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір розірвано.
Дата публікації звіту:
08.12.2023 11:11
Запити/Пояснення
Номер:
97c372513646451fa3c1acc8af306983
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2023 11:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», за кодом ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-13-011696-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6a2218648d8148cab6b8e8854a4438cf
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
14.11.2023 15:31
Опис:
На запит, щодо надання інформації та документів у межах проведення процедури моніторингу закупівлі Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, результату (протоколу, висновку, тощо) досліджень, якісному посвідченню, без ГМО.
2. Хліб повинен бути гарячим, формовим, що на вигляд відповідає хлібній формі в якій випікається, без бічних випливів, поверхня блискуча, гладка, без здуттів і великих тріщин уздовж усього виробу, без плям і підгорілостей. Бічні і нижні кірки повинні мати рівномірне фарбування, шкоринка тонка, рівномірна. М’якуш повинен бути добре пропеченим, еластичним. Запах і смак виробів повинен бути специфічним, властивий хлібу. Вироби повинні мати приємний аромат, хліб не повинен мати гіркуватий, затхлий, пліснявий і інші сторонні смаки і запахи.
3. Кекс повинен бути з борошна вищого ґатунку, містити родзинки та цукати, прикрашений кондитерськими прикрасами в індивідуальній упаковці.
4. Товар повинен бути вітчизняного виробника.
5. Товар повинен бути поставлений до інтернату відповідним транспортом Постачальника. У разі поставки неякісного товару Постачальник повинен замінити неякісний товар за свій рахунок у продовж установленого терміну.
6. Строк (термін) поставки товару (хліб житній, хліб пшеничний) кожного дня до інтернату, згідно наданої заявки. Пасхи одноразово на Великдень.
7. Кожна партія товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку (посвідчення про якість, висновки санітарно - гігієнічної експертизи).
8. Термін придатності даного продукту харчування при поставці повинен складати не менше 95% загального терміну придатності, хліб повинен бути гарячим.
Очікувана вартість закупівлі Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, становить 2277060,00 грн. та визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі. Посилання на сторінку веб-сайту Бородянської селищної ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://bsr.gov.ua/novini/zakupivlia-borodianskoho-psykhonevrolohichnoho-internatu.html