-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
«ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю, огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп, петрушка, зелена цибуля)»
Завершена
5 856 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 13 405.50 UAH
мін. крок: 0.2% або 13 405.50 UAH
Номер:
a23cae976c7349559e5bfd8d289cda8d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-21-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.06.2023 00:00
Період моніторингу:
21.06.2023 14:42 - 13.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.06.2023 № 18-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 21.06.2023 № 18-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-03-13-011257-а 13.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі – Закон № 922), вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляд тендерної пропозиції, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 13.03.2023 № 55). Лот 1 : «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю, огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп, петрушка, зелена цибуля)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова (далі – Лот 1), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Хробак Надії Романівни (далі – ФОП Хробак Н.Р.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.03.2023 № 76 щодо визначення переможця; повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2023; договір про закупівлю товарів від 31.03.2023 № 63/2023 (далі – Договір). Лот 2 : «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю, огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп, петрушка, зелена цибуля)». Поставка в заклади дошкільної освіти Залізничного району м. Львова (далі – Лот 2), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Санан Мар’яна Миколайовича (далі – ФОП Саган М.М.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.03.2023 № 77 щодо визначення переможця; повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2023; договір про закупівлю товарів від 31.03.2023 № 62/2023 (далі – Договір).
За результатами проведених торгів переможцями Лоту 1 було визначено пропозицію ФОП Хробак Н.Р. з остаточною ціновою пропозицією в сумі 3 175 300,00 грн., Лоту 2 пропозицію ФОП Саган М.М. з остаточною ціновою пропозицією в сумі 2 679 900,00 гривень.
Період усунення порушень:
29.06.2023 14:17 - 05.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.06.2023 14:17