-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95 та дизельне паливо (бланки дозволів (талони))
Завершена
3 234 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 32 340.00 UAH
мін. крок: 1% або 32 340.00 UAH
Номер:
5b3bf96ee0844f5bb62b4cb62b26e717
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-27-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.06.2023 00:00
Період моніторингу:
27.06.2023 08:29 - 19.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.06.2023 № 32-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 26.06.2023 № 32-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
14. UA-2023-03-13-011067-a 13.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення пункту 24 Особливостей та пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогами про усунення порушення, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує:
- щодо порушення пункту 24 Особливостей та пункту 14 Порядку № 1082 – дотримуватись вимог пункту 24 Особливостей та пункту 14 Порядку № 1082 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів;
- щодо порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей – здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за Договором, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 25.02.2023) (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогами про усунення порушення, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.03.2023 № 8 зі змінами, затвердженими протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.03.2023 № 11, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.03.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БВС РИТЕЙЛ» (далі – ТОВ «БВС РИТЕЙЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.03.2023 № 15 , повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.03.2023, звернення з вимогою про усунення порушення від 23.03.2023 за номером UA-2023-03-13-011067-a.b1, відповідь Замовника від 23.03.2023, звернення з вимогою про усунення порушення від 27.03.2023 за номером UA-2023-03-13-011067-a.a2, відповідь Замовника від 29.03.2023, договір від 04.04.2023 № 40 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 04.07.2023 та від 07.07.2023, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення пункту 24 Особливостей під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів Замовником не дотримано пункту 14 Порядку № 1082 щодо зазначення в окремих електронних полях коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступні позиції щодо коду товару, який становить предмет закупівлі та придбання якого здійснюється Замовником згідно інформації, розміщеної в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме: 09132000-3 – Бензин, 09132100-4 – Неетильований бензин, 09132200-5 – Етильований бензин, 09132300-6 – Бензин з етанолом, 09134200-9 – Дизельне паливо, 09134210-2 – Дизельне паливо (0,2), 09134220-5 – Дизельне паливо (EN 590).
Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що згідно підпунктів 4.1. та 4.3. пункту 4 Розділу 1. «Загальні положення» тендерної документації предметом закупівлі є бензин А-95 у кількості 35 000 л відпускними бланками дозволів (талонами) номіналом по 10, 15, 20 літрів та дизельне паливо (ДП) у кількості 35 000 л відпускними бланками дозволів (талонами) номіналом по 10, 15, 20 літрів.
Відповідно до пункту 6 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до тендерної документації.
Згідно підпункту 4.11. пункту 4 «Перелік необхідних технічних характеристик, яким повинна відповідати пропозиція Учасника» Додатку 2 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації учасник повинен мати єдині зразки бланків дозволів (талонів) з можливістю заправки по усіх запропонованих вище в п.4.6. АЗС (зразки надаються Учасником у складі документів (інформації)).
Однак моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» відсутні зразки бланків дозволів (талонів) на бензин А-95 та дизельне паливо (номіналом по 10, 15, 20 літрів), що не відповідає вимогам підпункту 4.11. пункту 4 «Перелік необхідних технічних характеристик, яким повинна відповідати пропозиція Учасника» Додатку 2 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
При цьому відповідно до абзацу другого пункту 40 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, натомість згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.03.2023 № 15 визначив ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» переможцем процедури закупівлі, прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
12.07.2023 17:34 - 27.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2023 17:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень та аргументовані заперечення про причини неможливості усунення порушень
Дата публікації звіту:
18.07.2023 16:13
Запити/Пояснення
Номер:
54fdc989780e45e5820192b7b82f0f46
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
29.06.2023 11:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі бензину А-95 та дизельного палива (бланки дозволів (талони)) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-13-011067-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
462c8dd07978415589eddf6980c19314
Назва:
Відповідно за запиту Державної аудиторської служби України від 2023-06-29, ідентифікатор UA-M-2023-06-27-000003 про моніторинг процедури закупівлі Бензин А-95 та дизельне паливо (бланки дозволів (талони)) , ідентифікатор UA-2023-03-13-011067-a, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області надає пояснення та документи згідно запиту, а саме:
Дата опублікування:
04.07.2023 17:53
Опис:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначалось відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 01.10.2014 № 1179 “Про затвердження переліку національних стандартів, добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності палив вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив” та Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив затвердженого постановою КМУ від 01.08.2013 року №927 предмет закупівлі повинен відповідати для:
- бензин А-95 (бланки дозволів/талони) - ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови.
- дизельне паливо (бланки дозволів/талони) - ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови.
2. Закупівля бензину А95 та дизельного палива на 2023 рік, проводилась з урахуванням розміру бюджетного призначення, яке надійшло у вигляді субвенції згідно розпорядження від 02.03.2023 №80-ОД “Про внесення змін до обласного бюджету Сумської області на 2023 рік” щодо виділення “Субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів” (видатки споживання) для Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області на придбання паливно-мастильних матеріалів для забезпечення ним підпорядкованих підрозділів, відповідно до річного плану на 2023 рік, номер плану в електронній системі закупівель UA-P-2023-03-13-003846-a.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі бензину А-95 та дизельного палива в розмірі 3234000грн., на 2023 рік, розраховувалась методом порівняння ринкових цін відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2023 №275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 № 178 “Деякі питання обкладання податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану”, та на підставі даних збору комерційних пропозицій від ТОВ “БВС РИТЕЙЛ”, ТОВ “ОККО ПОСТАЧ” та ТОВ “НАФТОБІЗНЕС КОНТРАКТ”.
Середня ціна на пальне по Сумській області станом на 07.03.2023 року встановлена у такому розмірі:
для бензину А-95 — 45,23грн./л, без ПДВ (35000л - 1 583 050,00грн., без ПДВ)
для дизельного палива — 47,17 грн./л, без ПДВ ( 35000л -1 650 950,00 грн., без ПДВ)
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області надає посилання на сторінку власного веб-сайту щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://sm.dsns.gov.ua/upload/1/6/4/7/6/3/7/ua-2023-03-13-011067-a.pdf
Номер:
3e0c95bc920e4da28928fa7fc5f245c1
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.07.2023 09:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі бензину А-95 та дизельного палива (бланки дозволів (талони)) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-13-011067-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Відповідно до пункту 6 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до тендерної документації.
Згідно підпункту 4.11. пункту 4 «Перелік необхідних технічних характеристик, яким повинна відповідати пропозиція Учасника» Додатку 2 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Учасник повинен мати єдині зразки бланків дозволів (талонів) з можливістю заправки по усіх запропонованих вище в п.4.6. АЗС (зразки надаються Учасником у складі документів (інформації)).
За результатами аналізу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» відсутні зразки бланків дозволів (талонів).
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: яким чином та за допомогою яких документів учасник процедури закупівлі ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» виконав вищезазначені вимоги тендерної документації щодо надання зразків бланків дозволів (талонів)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
ce177a10e6c947e39f7ab67d02ad2aeb
Назва:
Відповідно за запиту Державної аудиторської служби України від 2023-06-29, ідентифікатор UA-M-2023-06-27-000003 про моніторинг процедури закупівлі Бензин А-95 та дизельне паливо (бланки дозволів (талони)), ідентифікатор UA-2023-03-13-011067-a, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області надає пояснення за допомогою яких документів учасник процедури закупівлі ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» виконав вищезазначені вимоги тендерної документації щодо надання зразків бланків дозволів (талонів):
Дата опублікування:
07.07.2023 13:15
Опис:
Відповідно до розділу 3 пункту 1 тендерної документації передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.
Відповідно до розділу 3 пункту 5 тендерної документації передбачено, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 44 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Згідно підпункту 4.11. пункту 4 «Перелік необхідних технічних характеристик, яким повинна відповідати пропозиція Учасника» Додатку 2 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Учасник повинен мати єдині зразки бланків дозволів (талонів) з можливістю заправки по усіх запропонованих вище в п.4.6. АЗС (зразки надаються Учасником у складі документів (інформації)).
Відповідно до пунктів 1.2 та 1.8 ліцензійного договору № 1 від 03.03.2021, який був наданий у складі тендерної пропозиції, ТОВ «БВС Ритейл» використовує Знак (ліцензію) «BVS», що передбачає собою сприяння продажу у тому числі через автозаправні станції бензину та дизельного палива і інформування покупців про товари в мережі Інтернет.
На офіційному сайті за посиланням www.oil.pl.ua, яке зазначено на фірмовому бланку учасника, в тому числі в довідці вих. № 316т/14 від 16.03.2023 Загальні відомості про учасника, в розділі Бізнес партнерам та у вкладці талони на пальне (https://bvsua.com/ua/biznes-partnjoram/talony-na-toplivo) можна ознайомитись із зразками бланків дозволів (талонів).