• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95 та дизельне паливо (бланки дозволів (талони))

Завершена

3 234 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 32 340.00 UAH
Номер: 5b3bf96ee0844f5bb62b4cb62b26e717
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-27-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.06.2023 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 27.06.2023 08:29 - 19.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.06.2023 № 32-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 26.06.2023 № 32-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 14. UA-2023-03-13-011067-a 13.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, dinik88@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення пункту 24 Особливостей та пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогами про усунення порушення, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує: - щодо порушення пункту 24 Особливостей та пункту 14 Порядку № 1082 – дотримуватись вимог пункту 24 Особливостей та пункту 14 Порядку № 1082 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів; - щодо порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей – здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за Договором, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 25.02.2023) (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогами про усунення порушення, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.03.2023 № 8 зі змінами, затвердженими протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.03.2023 № 11, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.03.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БВС РИТЕЙЛ» (далі – ТОВ «БВС РИТЕЙЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.03.2023 № 15 , повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.03.2023, звернення з вимогою про усунення порушення від 23.03.2023 за номером UA-2023-03-13-011067-a.b1, відповідь Замовника від 23.03.2023, звернення з вимогою про усунення порушення від 27.03.2023 за номером UA-2023-03-13-011067-a.a2, відповідь Замовника від 29.03.2023, договір від 04.04.2023 № 40 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 04.07.2023 та від 07.07.2023, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення пункту 24 Особливостей під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів Замовником не дотримано пункту 14 Порядку № 1082 щодо зазначення в окремих електронних полях коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступні позиції щодо коду товару, який становить предмет закупівлі та придбання якого здійснюється Замовником згідно інформації, розміщеної в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме: 09132000-3 – Бензин, 09132100-4 – Неетильований бензин, 09132200-5 – Етильований бензин, 09132300-6 – Бензин з етанолом, 09134200-9 – Дизельне паливо, 09134210-2 – Дизельне паливо (0,2), 09134220-5 – Дизельне паливо (EN 590). Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що згідно підпунктів 4.1. та 4.3. пункту 4 Розділу 1. «Загальні положення» тендерної документації предметом закупівлі є бензин А-95 у кількості 35 000 л відпускними бланками дозволів (талонами) номіналом по 10, 15, 20 літрів та дизельне паливо (ДП) у кількості 35 000 л відпускними бланками дозволів (талонами) номіналом по 10, 15, 20 літрів. Відповідно до пункту 6 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до тендерної документації. Згідно підпункту 4.11. пункту 4 «Перелік необхідних технічних характеристик, яким повинна відповідати пропозиція Учасника» Додатку 2 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації учасник повинен мати єдині зразки бланків дозволів (талонів) з можливістю заправки по усіх запропонованих вище в п.4.6. АЗС (зразки надаються Учасником у складі документів (інформації)). Однак моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» відсутні зразки бланків дозволів (талонів) на бензин А-95 та дизельне паливо (номіналом по 10, 15, 20 літрів), що не відповідає вимогам підпункту 4.11. пункту 4 «Перелік необхідних технічних характеристик, яким повинна відповідати пропозиція Учасника» Додатку 2 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. При цьому відповідно до абзацу другого пункту 40 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, натомість згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.03.2023 № 15 визначив ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» переможцем процедури закупівлі, прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 12.07.2023 17:34 - 27.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.07.2023 17:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень та аргументовані заперечення про причини неможливості усунення порушень
Дата публікації звіту: 18.07.2023 16:13

Запити/Пояснення