• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Трактор LOVOL (FOTON) 1054 АБО АНАЛОГ (з навісним обладнанням)

Торги відмінено

1 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 000.00 UAH
Номер: 75e9ce2b266145b1bb0b8be5b7932960
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-04-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 04.04.2023 13:40 - 26.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.04.2023 № 23 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.04.2023 №23 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-03-13-010839-a 13.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм пп.2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час моніторингу замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі. Інформація про відміну оприлюднена в електронній системі закупівель 10 квітня 2023 року.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-03-13-005427-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №6 від 24.03.2023, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 06.04.2023 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №7. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до п. 7 розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 2. Додатком №2 «Технічна специфікація» до тендерної документації визначені технічні характеристики предмета закупівлі. Подані учасником ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» в складі пропозиції документи, зокрема Технічні характеристики запропонованого учасником трактору KATA KD1104 від 17.03.2023 №612/2023, свідчать про невідповідність пропозиції учасника вимогам технічної специфікації по окремих позиціях характеристик (зокрема, ємність паливного баку, об’єм двигуна, габарити, колісна база, колія передніх/задніх коліс, номінальна потужність, питома витрата палива, колеса передні, підйомне зусилля). У зазначеному документі вказано, що мінімальна робоча маса трактора 5545 кг (вимога замовника щодо маси трактора - 5545 кг). Надана в складі пропозиції Інструкція з експлуатації та технічного обслуговування не містить підтвердження мінімальної робочої маси трактора 5545 кг. Слід зауважити, що згідно технічних характеристик розміщених на сайтах суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж тракторів KATA KD1104, вказана маса трактора 3985 кг (3984 кг). Відповідно до п. 9 Додатку №3 до тендерної документації учасником в складі пропозиції подається копія документу, що посвідчує особу (на підписанта тендерної пропозиції та договору про поставку товару) – це документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). Учасником ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» в складі пропозиції подано документ, що посвідчує особу, лише на директора Тригуба Володимира Михайловича - підписанта договору про поставку товару. Однак, підписантом документів тендерної пропозиції є начальник відділу з публічних закупівель Северенчук Альона Анатоліївна. Водночас копія документу, що посвідчує особу, на Северенчук Альону Анатоліївну відсутня в складі пропозиції. Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» не відповідає вимогам тендерної документації (п. 7 розділу ІІІ тендерної документації, Додатку 2, Додатку 3). Як наслідок в порушення вимог пп. 2 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» та визнано переможцем торгів. Під час моніторингу замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі. Інформація про відміну оприлюднена в електронній системі закупівель 10 квітня 2023 року.
Період усунення порушень: 19.04.2023 16:40 - 04.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 19.04.2023 16:40

Запити/Пояснення