• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С210809 Хотімля – Першотравневе км 0+000 – км 4+700 у Харківській області (з розробкою проєктної документації)

Завершена

192 495 293.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 924 952.93 UAH
Номер: 950abc9b18bd4b80be0c4df7248372c9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-19-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.05.2023 14:11 - 10.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.05.2023 № 137 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 41 UA-2023-03-13-008366-a 13.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», установлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державне підприємство «Дороги Харківщини» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.03.2023 № 22, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), повідомлення про вимогу усунення невідповідностей ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» до 25.03.2023, повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2023, договір від 07.04.2023 № 06/04-23 на суму 181 954 673, 75 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 26.05.2023 та 08.06.2023. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 розділу III тендерної документації та пункту 1.2. Додаток 2 Тендерної документації) Замовник зазначив вимогу, зокрема щодо надання: - інформаційної довідки про наявність або залучення асфальтобетонного заводу (АБЗ), - копії договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС) - гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Крім того, відповідно до технічного завдання Замовника, викладеного в Додатку № 4 до тендерної документації, таблицею № 2 зазначено: відомість обсягів робіт (BOQ) відповідно до якої, в пункті R372.1 Класу R: ДОРОГИ І ДОРОЖНІ ОДЯГИ визначено «Шари дорожнього одягу із бітумомінеральних матеріалів. Шар покриву з асфальтобетону піщаного зернового складу. Улаштування асфальтобетонного покриття пішохідних доріжок та тротуарів. Товщиною 50 мм. Суміш асфальтобетонна гаряча щільна тип Г марка 1». Учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про наявність або залучення асфальтобетонного заводу (АБЗ) вiд l4.03.2023 № 390/1-1, в якій зазначено про залучення 3-х асфальтобетонних заводів на підставі договору поставки № ДП-23 від 17.03.2023, укладений з ТОВ «ПАРКІНГ+». Учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі своєї тендерної пропозиції надав сканований оригінал Договору поставки № ДП-23 від 17.03.2023 між ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» (Покупець) та ТОВ «ПАРКІНГ+» (Продавець). Відповідно до пункту 4.2 Розділу IV вищезазначеного договору поставки відвантаження/поставка Товару здійснюється відповідно до Правил «Інкотермс» в редакції 2020р. протягом 2-х днів з моменту отримання Покупцем передбаченого п. 1.3. свідчення від Постачальника про прийняття заявки Покупця до виконання або протягом 2-х днів з моменту отримання Постачальником від Покупця передоплати відповідно до п. 3.4. Договору. При цьому Додатком до Договору поставки № ДП-23 від 17.03.2023 сторони погодили щонайменший перелік матеріалів, які поставлятимуться за номером оголошення закупівлі UA-2023-03-13-008366-a, а саме: Суміші асфальтобетонні гарячі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип А, марка 1 на модифікованому бітумі - 3 378,7776 т. Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у нижніх шарах покриттів, крупнозернисті, тип А1, марка 1- 8 139,994 т. Постачальник гарантує на підставі отриманих від Покупця заявок відповідно до умов договору своєчасне постачання/відвантаження сумішей у необхідних Покупцю обсягах впродовж квітня 2023р. - грудня 2024р. по 3840 т на місяць. Однак, відповідно до всіх додатків до Договору поставки № ДП-23 від 17.03.2023, в зазначеному договорі відсутня інформація щодо поставки Товару, саме Суміші асфальтобетонної гарячої щільної тип Г марка 1, що визначена в Технічному завданні до предмету закупівлі, відомості обсягів робіт (BOQ). Крім того, учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надав лише гарантійний лист № 36/4 від 17.03.2023 від ТОВ «ПАРКІНГ+», адресований Учаснику про безперебійне постачання лише асфальтобетону та/або ЩМАС марки I, типу A та А1, в кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг 3 840 т. Слід зазначити, що учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» інформації (документів) щодо постачання суміші асфальтобетонної гарячої щільної типу Г марка 1 від інших постачальників у складі своєї тендерної пропозиції не надав. Отже, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, визначив його переможцем та уклав з ним договір. Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753 «Про затвердження методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (далі – Методика) зі змінами, внесеними наказом Міністерства інфраструктури України від 25.11.2022 № 887, визначений механізм формування вартості дорожніх робіт та послуг. Пунктом 3.9 Методики передбачено, що кошторисна вартість об’єкта дорожніх робіт та послуг відображається у складі проекту. Під час визначення вартості окремих видів дорожніх послуг (поточного ремонту та експлуатаційного утримання) кошторисна документація складається за дефектним актом, форма якого наведена в додатку 2 до цієї Методики, у якому визначаються фізичні обсяги дорожніх послуг. Склад інвесторської кошторисної документації для таких дорожніх послуг приймається за переліком, визначеним пунктом 3.8 цієї Методики для стадії «П» (проект), та може уточнюватись. Отже, формування вартості об’єкта дорожніх робіт можливе лише на підставі проекту, затвердженого в установленому порядку та за наявності позитивного висновку експертизи. Пунктом 3.26 Методики встановлено, що зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг (далі – ЗКР) розробляється на стадіях техніко-економічного обґрунтування, проекту, робочого проекту за формою, наведеною в додатку 10 до цієї Методики, схвалюється на стадії техніко-економічного обґрунтування, затверджується на стадії проекту та робочого проекту в установленому порядку. Замовником у відповідь на запит Держаудитслужби 26.05.2023 в електронній системі закупівель оприлюднений ЗКР від 27.02.2023, який затверджений заступником директора Замовника. Однак зазначений ЗКР затверджений в супереч вимогам пункту 3.26 Методики, позаяк його затвердження може відбутись лише на стадії проекту та/або робочого проекту в установленому порядку. Слід зазначити, що до предмету закупівлі входить в тому числі розробка проектної документації (І етап), яка у подальшому буде використана для формування вартості дорожніх робіт та послуг саме по цій закупівлі (ІІ етап). Крім того, в таблиці 1 додатку №4 до тендерної документації в технічному завданні ціни на матеріальні ресурси визначені з урахуванням ПДВ та транспортної складової. Однак пунктом 3.12 Методики визначено, що прямі витрати враховують у своєму складі вартість матеріалів, виробів і комплектів, заробітну плату робітників-будівельників, вартість експлуатації дорожніх машин та механізмів. Отже, технічне завдання Замовника не відповідає пункту 3.12 Методики. Відповідно до пункту 6.2 Методики для визначення ціни тендерних пропозицій замовник повинен надати: відомість обсягів робіт (BoQ) без зазначення цін; креслення (за наявності); технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів; перелік основних матеріальних ресурсів, зміну цін, які можуть суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх здійснення, із зазначенням питомої ваги кожного з них у загальній вартості дорожніх робіт та послуг (очікуваній вартості) із зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі, за формою, наведеною в додатку 28 до цієї Методики. Враховуючи викладене, визначення ціна тендерної пропозиції у відповідності до вимог Методики за відсутності затвердженого ЗКР на стадії проекту/робочого проекту так само відсутність проекту є недотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, встановленого підпунктом 2 частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушенням Методики та ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та жилого-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Період усунення порушень: 13.06.2023 18:53 - 28.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2023 18:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-03-13-008366-а, Державне підприємство «Дороги Харківщини» (надалі – Замовник), повідомляє наступне. Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В констатуючій частині Висновку зазначається, що за результатами моніторингу встановлено порушення. Замовником проаналізовано зазначений Висновок. Вважаємо оприлюднений Висновок незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо до нього аргументовані заперечення. Щодо відповідності Тендерної пропозиції Учасника Згідно з Технічним завданням, яке є додатком № 4 до Тендерної документації щодо закупівлі послуг «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С210809 Хотімля – Першотравневе км 0+000 – км 4+700 у Харківській області (з розробкою проєктної документації)» (Код ДК021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг) в Таблиці 1 Замовником зазначений Перелік основних матеріальних ресурсів, визначених за базою даних цін, зміна ціни на які можуть суттєво вплинути на вартість послуги впродовж періоду їх здійснення. Зазначений Перелік відповідає вимогам п. 6.2 та додатку 28 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України № 753 від 07 жовтня 2022 року «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (надалі – Методика), та включає: - Суміші асфальтобетонні гарячі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип А, марка 1 на модифікованому бітумі; - Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у нижніх шарах покриттів, крупнозернисті, тип А1, марка 1. Відповідно до п.1.2. Додатку 2 до Тендерної документації «В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) АБЗ, що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:… …копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначенно марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі)…». На виконання зазначеної вимоги Тендерної документації Замовника, Учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про залучення асфальтобетонного заводу (АБЗ) вiд l4.03.2023 № 390/1-1, в якій зазначено про залучення 3-х асфальтобетонних заводів на підставі договору поставки № ДП-23 від 17.03.2023, укладеного з ТОВ «ПАРКІНГ+». Крім того, Учасником ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі своєї тендерної пропозиції був наданий сканований оригінал Договору поставки № ДП-23 від 17.03.2023 між ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» (Покупець) та ТОВ «ПАРКІНГ+» (Постачальник). Додатком до вищезазначеного Договору поставки № ДП-23 від 17.03.2023 Сторонами був погоджений перелік матеріалів, які поставлятимуться, а саме: суміші асфальтобетонні гарячі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип А, марка 1 на модифікованому бітумі - 3 378,7776 т. та суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у нижніх шарах покриттів, крупнозернисті, тип А1, марка 1- 8 139,994 т. Більш того, Постачальник гарантує на підставі отриманих від Покупця заявок, відповідно до умов укладеного договору, своєчасне постачання/відвантаження сумішей у необхідних Покупцю обсягах впродовж квітня 2023р. - грудня 2024р. по 3840 т на місяць та на виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», у складі тендерної пропозиції був наданий Гарантійний лист від виробника (№ 36/4 від 17.03.2023 року), який підтверджує готовність виробника на якісне, своєчасне та безперебійне постачання асфальтобетонних сумішей та ЩМА. Так, відповідно до додатків до Договору поставки № ДП-23 від 17.03.2023, укладеному між ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «ПАРКІНГ+», відсутня інформація щодо поставки суміші асфальтобетонної гарячої щільної тип Г марка 1, оскільки суміш асфальтобетонної гарячої щільної тип Г марка 1, хоча і була визначена в Технічному завданні у відомостях обсягів робіт (BOQ), не була включена до переліку ОСНОВНИХ матеріальних ресурсів, визначених за базою даних цін зміна ціни на які можуть суттєво вплинути на вартість послуги впродовж періоду їх здійснення, тому що обсяги цієї суміши не можуть суттєво вплинути на вартість послуги. Більш того, в Технічному завданні зазначено, що якість основних матеріальних ресурсів викладені у наступних нормативних документах: - ДСТУ 8959:2019 Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови; - ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови; - ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації. Щодо формування вартості об’єкта. Формування очікуваної вартості дорожніх робіт та послуг виконано у відповідності до Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 №273 «Про затвердження Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонтів та утримання автомобільних доріг загального користування» (далі – Правила) та Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753 «Про затвердження методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (далі – Методика) зі змінами, внесеними наказом Міністерства інфраструктури України від 25.11.2022 №887. У відповідності до п. 3.10. Методики «Під час визначення вартості окремих видів дорожніх послуг (ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ та експлуатаційного утримання) кошторисна документація складається ЗА ДЕФЕКТНИМ АКТОМ, форма якого наведена в додатку 2 до цієї методики, у якому визначають фізичні обсяги послуг. Склад ІНВЕСТОРСЬКОЇ КОШТОРИСНОЇ документації для таких дорожніх послуг приймається за переліком, визначеним пунктом 3.8 цієї Методики для стадії «П», та може уточнюватись.». Також, відповідно до розділу ІІ п. 2.2 (абзац 1) «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року №753 (далі – Методика), та розділу ІІ п. 1 «Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування», затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 року №273 (далі – Правила) «Вартість дорожніх робіт та послуг визначається: на стадії проєктування – у складі кошторисної частини проєктної документації АБО КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, СКЛАДЕНОЇ ЗА ДЕФЕКТНИМ АКТОМ відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проєктної документації на будівництво» (Додаток 2 до Методики). Відповідно до розділу VI «Визначення вартості об'єкта дорожніх робіт та послуг під час складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Методики, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) згідно п. 6.1. Методики розраховується з використанням укрупнених показників вартості дорожніх робіт та послуг, обсяги та види яких передбачені відомістю обсягів робіт (BoQ), складеною за затвердженою проєктною документацією АБО ДЕФЕКТНИМ АКТОМ. Отже, визначення очікуваної вартості послуг на поточний ремонт проведено з дотриманням положень Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування шляхом складання інвесторської документації за дефектним актом. Згідно пункту 3.12 Методики «Прямі витрати враховують у своєму складі вартість матеріалів, виробів і комплектів, заробітну плату робітників- будівельників, вартість експлуатації дорожніх машин та механізмів.» відноситься до розділу ІІІ Визначення вартості дорожніх робіт та послуг під час складання інвесторської кошторисної документації. Складання локальних кошторисів та відомостей ресурсів до них, та враховано при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до пункту 6.2 Методики «Для визначення ціни тендерних пропозицій замовник повинен надати: відомість обсягів робіт (BoQ) без зазначення цін; креслення (за наявності); технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів; перелік основних матеріальних ресурсів, зміну цін, які можуть суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх здійснення, із зазначенням питомої ваги кожного з них у загальній вартості дорожніх робіт та послуг (очікуваній вартості) із зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі, за формою, наведеною в додатку 28 до цієї Методики.», що було надано в технічному завданні, а саме: відомість обсягів робіт (BoQ) без зазначення цін – Таблиця №2; технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів – в технічному завданні викладено наступне: «Технічна специфікація та вимоги до якості матеріалів. При наданні послуг дотримуватися вимог та норм ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» з врахуванням положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього природного середовища та екологічної безпеки. Дорожню розмітку влаштовувати згідно з ДСТУ 2587:2021 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови. Вимоги до якості основних матеріальних ресурсів викладені у наступних нормативних документах: ДСТУ 8959:2019 Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови; ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови; ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені. Особливі умови надання послуг: при виконанні робіт на одній половині проїзної частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю понад 150 автомобілів за добу. Викладено в таблиці №2» Перелік основних матеріальних ресурсів, зміну цін, які можуть суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг, наведено за формою, відповідно додатку 28 Методики. – Таблиця №1 додатку 4 до Тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає свої дії такими, що відповідають вимогам чинного законодавства, а тендерну пропозицію ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Дата публікації звіту: 20.06.2023 13:10

Запити/Пояснення