-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо ЄВРО-5 (гурт)
Завершена
7 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 78 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 78 000.00 UAH
Номер:
ff016785586349d1b2ecc738daa838da
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-06-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2023 00:00
Період моніторингу:
06.06.2023 09:42 - 28.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.06.2023 Одеса № 144
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.06.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 05.06.2023.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.06.2023 № 144
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п, оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі,
унікальний номер, дата оприлюднення
6. UA-2023-03-13-008105-a, 13.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом розміщення інформації про закупівлю у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082, та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 09 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі- ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Тернопільелектротранс» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.03.2023 № 079, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Укрпетролцентр», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.03.2023 № 093, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.03.2023, договір від 30.03.2023 № УПЦ(О)-007/2023 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.05.2023, додаткову угоду до Договору від 16.05.2023 № 1, пояснення надані на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримані 08.06.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено.
Відповідно до пункту 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
В оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено предмет закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо ЄВРО-5 (гурт)); назва номенклатурної позиції предмета закупівлі – Дизельне паливо ЄВРО-5 (гурт).
Замовником у пункті 4.1 розділу 1 «Загальні положення» ТД зазначено код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – ДК 021:2015: 09134200-9 «Дизельне паливо».
Проте на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
13.06.2023 14:18 - 28.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2023 14:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне підприємство «Тернопільелектротранс» Тернопільської міської ради ознайомившись з результатами моніторингу UA-M-2023-06-06-000009 процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Дизельне паливо ЄВРО-5 (гурт) за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-13-008105-а інформує про наступне:
- з фахівцем з публічних закупівель/уповноваженою особою Савельєвою Ю.П. 15 червня 2023 року була проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі», вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, а саме вимог пункту 24 Особливостей та пункту 14 Порядку № 1082. За результатами проведеної роз’яснювальної роботи Савельєвій Ю.П. оголошено попередження;
- під час підготовки та оголошення чергових процедур закупівель уповноваженою особою будуть враховані вищезазначені зауваження.
Дата публікації звіту:
16.06.2023 16:33
Запити/Пояснення
Номер:
dc50126764af4e42b4fef86582364626
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
07.06.2023 13:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Які зміни внесені Замовником до тендерної документації, тоді як відповідно до інформації відображеної в електронній системі закупівель, Замовником 13.03.2023 о 15:13 розміщено нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції, але не оприлюднено разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться до неї?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
36d256beb8204a3099378db227c5f242
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
08.06.2023 12:21
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
На Ваш запит від 07.06.2023р. 13:56 при моніторингу закупівлі Дизельне паливо ЄВРО-5 (гурт) (UA-2023-03-13-008105-a) (ID моніторингу UA-M-2023-06-06-000009) інформуємо про наступне:
1. Замовником не вносились зміни до тендерної документації.
2. Нової редакції тендерної документації не розміщувалось.
3. Враховуючи наведене, ніякого окремого документу з переліком змін не створювалось, оскільки зміни відсутні і необхідності в такому документі немає.
4. Додатково інформуємо, що відповідно до даних із системи прозоро замовником розміщено тендерну документацію та додатки до неї окремими файлами 13.03.2023 об 15:11, а саме:
Тендерна документація
ТД Дизельне паливо гурт.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2023 15:11
Версія документу від: 13.03.2023 15:11
ID: da96e2cc460643e2998d321f8f9dd17c
Тендерна документація
Додаток 1 Кваліфікаційні та інші вимоги.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2023 15:11
Версія документу від: 13.03.2023 15:11
ID: f91d20c1b46644cb92cf71f963537a5b
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2023 15:11
Версія документу від: 13.03.2023 15:11
ID: aef2016a67834c428b8fe59615aa9e8d
Проект договору
Додаток 3 Проект Договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2023 15:11
Версія документу від: 13.03.2023 15:11
ID: 9d18f17102174a33964b13e31bbfb533
Тендерна документація
Додаток 4 Лист-згода на обробку даних.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2023 15:11
Версія документу від: 13.03.2023 15:11
ID: c863073d07da4a4daca6a8db7a0b9c1f
Тендерна документація
Додаток 5 Цінова пропозиція .docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2023 15:11
Версія документу від: 13.03.2023 15:11
ID: 6a39242d3fe04659a853b3d473e60d8e
А також 13.03.2023 15:13 накладено електронний підпис (остаточний, після завантаження всіх документів тендерної документації):
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2023 14:57
Версія документу від: 13.03.2023 15:13
ID: df13bd47c89d4a0ab17dc43ffb1e18af
Уповноважена особа
Начальник відділу закупівель
КП «Тернопільелектротранс» Володимир ВОЛКОВ