-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лампи автомобільні, код 31510000-4 за ДК 021:2015 «Електричні лампи розжарення»
Завершена
3 879 841.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 400.00 UAH
Номер:
472ddfbdfeec49e4a4ab8f456b778839
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-27-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.06.2023 00:00
Період моніторингу:
27.06.2023 08:28 - 19.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.06.2023 № 32-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 26.06.2023 № 32-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
13. UA-2023-03-13-007868-a 13.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 25.02.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.03.2023 № 109, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.03.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ», протокол уповноваженої особи Замовника від 29.03.2023 № 133, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.03.2023, договір про закупівлю товарів від 05.04.2023 № 52.23-85, пояснення (інформацію, документи) від 30.06.2023, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
11.07.2023 14:57 - 15.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2023 14:57
Запити/Пояснення
Номер:
8d251cc688d54488a1221f0d74b0d957
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
29.06.2023 13:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ламп автомобільних, код 31510000-4 за ДК 021:2015 «Електричні лампи розжарення» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-13-007868-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «КОМПАНІЯ «ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ» забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 0,5% від ціни договору; вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу у відповідності до вимог пункту 6 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
da9fbca339d8458cbec3decddc002079
Назва:
Відповідь ДАСУ на запит
Дата опублікування:
30.06.2023 14:20
Опис:
Запитання 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь 1. Заявка на проведення торгів була сформована відповідно до річної потреби підприємства на підставі поданих замовлень від філій та підрозділів КП «Київпастранс», які є безпосередніми користувачами предмету закупівлі.
Якість Товару (технічні та якісні характеристики) предмета закупівлі визначено відповідно до вимог ДСТУ, ISO,ГОСТ, ТУ.
Вартість предмета закупівлі визначена на основі цінового аналізу відповідно до наказу від 18.07.16р. №378 «Про затвердження Порядку планування та організації проведення закупівель товарів, робіт та послуг в КП «Київпастранс», інформації із відкритих джерел (веб-сайтів компаній виробників та їх представників) та договорів минулого періоду. Комерційні пропозиції ФОП Адамчук Ігор Іванович та ФОП Бондар Тарас Миколайович, на підставі яких було розраховано очікувану вартість закупівлі, додаються.
Запитання 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «КОМПАНІЯ «ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ» забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 0,5% від ціни договору; вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу у відповідності до вимог пункту 6 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Відповідь 2.Стосовно інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупі повідомляємо, що ТОВ «КОМПАНІЯ «ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ» виконало вимоги відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації та пункту 4.3.1 договору від 05.04.2023 №52.23-85.
На підтвердження інформації стосовно сплати переможцем забезпечувального (гарантійного) платежу додається копія платіжної інструкції від 04.04.2023 №185.