-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Скраплений нафтовий газ, бензин та дизельне паливо в талонах (ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Завершена
345 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 725.00 UAH
Номер:
afda9a2bef39433b98b9ff23e0f0095d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-03-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.05.2023 00:00
Період моніторингу:
03.05.2023 16:10 - 25.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.05.2023 № 32-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 02.05.2023 № 32-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-03-13-006754-a 13.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення встановлених порушень вимог пункту 40 Особливостей шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Придніпров’я» Онуфріївської селищної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.03.2023 № 4, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» (далі – ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2023 № 24, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 04.04.2023 № 4212-р/пк-пз, вимога щодо усунення невідповідностей, надана за результатами розгляду тендерної пропозиції на підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.04.2023 № 9, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2023 № 10, повідомлення про намір укласти договір від 12.04.2023, договір про закупівлю товару від 24.04.2023 № 1 на суму 298 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП», пояснення надані 09.05.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
За результатами розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником, в порушення пункту 40 Особливостей, в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення встановлених невідповідностей під час розгляду тендерних пропозицій з недотриманням строків для розміщення такого повідомлення, а саме, у строк, який є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Так, Замовником 11.04.2023 (на 4 – й робочий день строку розгляду тендерних пропозицій) в електронній системі закупівель надано учаснику ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» вимогу про усунення встановлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей, зокрема, щодо надання фінансової звітності за 2021 рік, тоді як до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, а саме - до 12.04.2023 (який є 5-м робочим днем строку розгляду тендерних пропозицій), залишилось менш ніж два робочі дні.
Період усунення порушень:
26.05.2023 15:44 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 15:44
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подання позовної заяви (додається)
Дата публікації:
05.06.2023 19:25
Дата відкриття провадження:
08.06.2023 08:00
Номер відкриття провадження:
340/3631/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
1172537fe81344d5af41c0b84fd54e92
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
04.05.2023 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Скраплений нафтовий газ, бензин та дизельне паливо в талонах (ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-13-006754-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ff1a41a80a984453a168ac824bfadf33
Назва:
На виконання запиту про надання пояснення Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 4 травня 2023 року, щодо моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-13-006754-a
Дата опублікування:
09.05.2023 15:56
Опис:
На виконання запиту про надання пояснення Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 4 травня 2023 року, щодо моніторингу закупівлі за ID:
UA-2023-03-13-006754-a, яка проведена Комунальним підприємством «ПРИДНІПРОВ’Я», повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена станом на дату підготовки закупівлі за допомогою:
- регіональних цін на пальне у Кіровоградської області https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/kirovogradskaya/(додається);
-середніх споживчих цін на продовольчі товари, лікарські засоби та пальне на території Олександрійського району та Кіровоградської облпсті (додається);
- інформації про роздрібні ціни на товари першої небхідності в торгових межах територіальної громади лист від Онуфріївської селищної ради - Олександрійській районній військовій адміністрації Кіровоградської області (додається);
- інформації про ціни на товари від Онуфріївської селищної ради – Кіровоградській військовій адміністрації Департаменту агропромислового розвитку (додається).
Кількість товару визначена аналізом потреб попередніх періодів. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розрахунку Комунальним підприємством «ПРИДНІПРОВ’Я» та кошторисних призначень на 2023 рік.
Технічні та якісні характеристики Товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару та потребам Замовника.
2. Надаємо перелік транспотрних засобів та обладнення, які стоять на балансі Комунального підприємства «ПРИДНІПРОВ’Я» по яких здійснюється заправка:
- САЗ 33-508 (бензин);
- Газель РУТА (газ, бензин);
- трактор-екскаватор ЕО-6 (дизельне паливо);
- бензопила 5200;
- тример бензиновий;
- мотокоса Дніпро М52 1+1;
- компресор повітряний;
- бензопила MS230;
- мотокоса FS250;
- бензопила Штиль;
- мотокусторіз;
- бензопила Кратек;
- бензокоса Штиль;
- мотоножниці Штиль;
- бензопила;
- тример коса;
- тример коса;
- мотокоса Штиль;
- кущоріз Штиль;
- косарка роторна;
- мотокоса FS55;
- мотокоса Садко;
- бензопила BKS4040;
- бензотример Мінск;
- бензотример;
- бензотример Світязь;
- бензопила Штіль.
Номер:
a2ec8bf4c19b4ee5b9047c3e217433b1
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
04.05.2023 15:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Скраплений нафтовий газ, бензин та дизельне паливо в талонах (ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-13-006754-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з наступних питань:
Чому Вами, не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей, натомість 11.04.2023 надано учаснику вимогу про усунення встановлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель, зокрема, щодо надання фінансової звітності за 2021 рік, тоді як до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції (12.04.2023) залишилось менш ніж два робочі дні, чим недотримано вимоги пункту 40 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
28b719c3c27d4e298000cf0ba09d49f7
Назва:
На виконання запиту про надання пояснення Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 4 травня 2023 року, щодо моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-13-006754-a
Дата опублікування:
09.05.2023 16:21
Опис:
На виконання запиту про надання пояснення Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 4 травня 2023 року, щодо моніторингу закупівлі за ID:
UA-2023-03-13-006754-a, яка проведена Комунальним підприємством «ПРИДНІПРОВ’Я», повідомляємо наступне:
Відповідно даної закупівлі Скаржник зазначає, що у складі Пропозиції Переможця не надано фінансової звітності підприємства за 2021 рік, що суперечить вимогам Документації Замовника. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження: інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у додатку 1 до Документації 3 Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження, викладені у додатку 1 до Документації.
Додаток 1 Документації містить кваліфікаційні критерії:
3. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю*. На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні". Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2021 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.
У складі Пропозиції Переможця містяться:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл Копія витяг.pdf), у якому зазначено, зокрема: "Найменування юридичної особи: ТОВ "ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП"; Дата державної реєстрації: 03.02.1998";
- фінансова звітність малого підприємства (файл Фін звіт.pdf), у складі:
- балансу на 31.12.2022;
- звіту про фінансові результати за 2022 рік.
Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутня фінансова звітність або скорочена фінансова звітність за 2021 рік. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей. Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 4 Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Відповідно до вищевказаного рішення АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ, Комунальним підприємством «ПРИДНІПРОВ’Я» було відмінено рішення про визначення переможця ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» №6 від 21.03.2023р. Протоколом №8 від 10.04.2023р., та надано 24 годин щодо виправлення невідповідностей Протокол №9 від 11.04.2023р.
Після даного рішення ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» надали Фінансовий звіт малого підприємства (Баланс на 31.12.2021р) та Комунальним підприємством «ПРИДНІПРОВ’Я» визнали їх переможцями Протоколом №10 від 12.04.2023р.
Всі вище перераховані документи додаються.