• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Скраплений нафтовий газ, бензин та дизельне паливо в талонах (ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти)

Завершена

345 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 725.00 UAH
Номер: afda9a2bef39433b98b9ff23e0f0095d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-03-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.05.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 03.05.2023 16:10 - 25.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.05.2023 № 32-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 02.05.2023 № 32-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-13-006754-a 13.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 50) 545-63-67, echerepenko326@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення встановлених порушень вимог пункту 40 Особливостей шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Придніпров’я» Онуфріївської селищної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.03.2023 № 4, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» (далі – ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2023 № 24, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 04.04.2023 № 4212-р/пк-пз, вимога щодо усунення невідповідностей, надана за результатами розгляду тендерної пропозиції на підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.04.2023 № 9, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2023 № 10, повідомлення про намір укласти договір від 12.04.2023, договір про закупівлю товару від 24.04.2023 № 1 на суму 298 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП», пояснення надані 09.05.2023 Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався. За результатами розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником, в порушення пункту 40 Особливостей, в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення встановлених невідповідностей під час розгляду тендерних пропозицій з недотриманням строків для розміщення такого повідомлення, а саме, у строк, який є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Так, Замовником 11.04.2023 (на 4 – й робочий день строку розгляду тендерних пропозицій) в електронній системі закупівель надано учаснику ТОВ «ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП» вимогу про усунення встановлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей, зокрема, щодо надання фінансової звітності за 2021 рік, тоді як до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, а саме - до 12.04.2023 (який є 5-м робочим днем строку розгляду тендерних пропозицій), залишилось менш ніж два робочі дні.
Період усунення порушень: 26.05.2023 15:44 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2023 15:44

Оскарження висновку в суді

Опис: Подання позовної заяви (додається)
Дата публікації: 05.06.2023 19:25
Дата відкриття провадження: 08.06.2023 08:00
Номер відкриття провадження: 340/3631/23

Запити/Пояснення