-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт ротору низького тиску турбіни К-200-130 МВт ст.№5)
Строк надання послуг (виконання робіт): не більше 90 календарних днів після направлення письмової заявки від Замовника на початок виконання робіт та передплати. Після укладання договору Виконавець повинен надати графік виконання робіт по капітальному ремонту ротора низького тиску. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1% (у разі проведення аукціону). Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена.
Завершена
10 500 083.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 105 000.83 UAH
мін. крок: 1% або 105 000.83 UAH
Номер:
750574cfc4d1469898ace86647dad447
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-08-000154
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2023 00:00
Період моніторингу:
09.05.2023 11:42 - 31.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2023 № 119
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.05.2023 року.
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР`ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.05.2023 № 119
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2023-03-10-011348-a 10.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Зміївської теплової електричної станції Публічного акціонерного товариства «Центренерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями , тендерну документацію затверджену
протоколом уповноваженої особи від 10.03.2023 № 50530000-9/1/23, тендерну пропозицію ПрАТ «ПОЛТАВСЬКИЙ ТУРБОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» (далі – учасник, учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 22.03.2023, договір про закупівлю послуг від 06.04.2023 № 15/122, відповідь замовника на пояснення від 25.05.2023.
Період усунення порушень:
31.05.2023 22:00 - 06.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2023 22:00
Запити/Пояснення
Номер:
e4f05fa4413f423c82351b19f4d9017d
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2023 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт ротору низького тиску турбіни К-200-130 МВт ст.№5)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-10-011348-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d657db3192834a71a77bf34a0cfc825c
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.05.2023 15:30
Опис:
Надаємо відповідь начальника відділу підготовки та проведення ремонтів Дмитра Караєва на питання, що порушені у Вашому запиті:
1. Обгрунтуванням розміру витрат та очікуваної вартості є моніторинг цін на надання послуг (додається).
2. Обгрунтуванням технічних та якісних характеристик предмету закупівлі є (документи додаються):
1. Акт дефектації
2. Висновок Лаб.металів №2022-5/5 (л) від 12.10.2022 р.
3. Схеми пошкоджених робочих лопаток
4. Обсяги робіт з необхідними матеріалами