-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Залізобетоні плити
Завершена
35 070 504.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 350 705.04 UAH
мін. крок: 1% або 350 705.04 UAH
Номер:
ae26be272cc44a9882c8269e6bcf9291
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-10-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2023 00:00
Період моніторингу:
10.04.2023 12:19 - 02.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2023 № 95
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
12 UA-2023-03-10-010313-a 10.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕкспортТрейдГруп», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.03.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕкспортТрейдГруп» (далі – ТОВ «ЕкспортТрейдГруп»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.03.2023, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 03.04.2023 № 57-Р на суму
33 171 600,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
03.05.2023 17:48 - 09.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.05.2023 17:48
Запити/Пояснення
Номер:
f505179cd3a949b98381dd2e1ba5aabd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.04.2023 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі залізобетоних плит (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-10-010313-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «ЕкспортТрейдГруп» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у відповідності до вимог пункту 6.6 розділу 6 тендерної документації у розмірі 5% від вартості договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
534677dda00041c3b10819bbc0dd65f7
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
21.04.2023 12:59
Опис:
П. 6.6 Тендерної докуентації передбачено, що не пізніше дати укладення договору про закупівлю Учасник-переможець, вносить, шляхом перерахування коштів забезпечення виконання договору в розмірі 5% вартості договору на реєстраційний рахунок замовника IBAN UA193223130000026005000053543 UAH в АТ «Укрексімбанк» м.Київ, Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт», ЄДРПОУ 01125815. Тож умовами тендерної документації не передбачно надання банківської гарантії. Надаємо підтвердження зарахування коштів на рахунов ДП "ІЗМ МТП" - платіжна інструкція №843. Інші документи у вкладені.