-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo
Завершена
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Номер:
a02637daa5104d27bb25ec616189aaea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-26-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.06.2023 00:00
Період моніторингу:
26.06.2023 16:32 - 18.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.06.2023 № 32-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 26.06.2023 № 32-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
9 UA-2023-03-10-010213-a 10.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Виконавчого комітету Луцької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.03.2023 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.03.2023, тендерні пропозиції приватного підприємства "СЛІЧ" та Товариства з обмеженою відповідальністю «АРТАІР», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про відхилення учасника від 21.03.2023, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 22.03.2023, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.03.2023, договір від 29.03.2023 № 105 (далі – Договір), пояснення від 30.06.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
04.07.2023 17:07 - 08.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2023 17:07
Запити/Пояснення
Номер:
cd48c60074e04b01b704b1343f826406
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
27.06.2023 13:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-10-010213-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання на веб-сайт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1a1359c51f8b4435a585933bc4ce62e9
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
30.06.2023 17:10
Опис:
У відповідності до проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-10-010213-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та повідомляємо, що розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі виконано відповідно до забезпечення потреб та з метою вжиття заходів з покращення матеріального-технічного забезпечення військових частин, які виконують бойові завдання щодо захисту незалежності та територіальної цілісності України від російського вторгнення. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося за результатами проведення моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро» тощо. Також обсяг визначено відповідно до очікуваної потреби, за кількістю офіцерського складу, які перебувають на речовому забезпеченні у військових частинах.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до п. 4 ст . 4 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом моніторингу ринкових цін. Розмір бюджетного призначення визначений на підставі попередніх розрахунків до проекту бюджету на 2023 рік відповідно до рішень Луцької міської ради від 21.12.2022№ 39/43 “Про внесення змін до рішення міської ради від 13.12.2022 № 38/19 „Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2023 рік”, від 31.03.2023 № 43/70 “Про внесення змін до рішення міської ради від 13.12.2022 № 38/19 „Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2023 рік”, з врахуванням змін, внесених рішеннями від 21.12.2022 № 39/43, від 25.01.2023 № 40/100, від 22.02.2023 № 41/77, від 07.03.2023 № 42/1”, від 22.02.2023 41/77 “Про внесення змін до рішення міської ради від 13.12.2022 № 38/19 „Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2023 рік”, з врахуванням змін, внесених рішеннями від 21.12.2022 № 39/43, від 25.01.2023 № 40/100” та річного плану закупівель на 2023 рік. Розмір бюджетного призначення становить 3 500 000,00 з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі частини другої розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Крім того слід зауважити, що Договір щодо закупівлі Квадрокоптерів DJI Mavic 3 Fly More Combo виконаний в повному обсязі, про що свідчить звіт про виконання договору, а саме обладнання передане для потреб військових частин, які в даний час виконують бойові завдання на сході України, де активно ведеться розвідувальна робота та вимагається чітка ідентифікація учасників бойових дій.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
https://www.lutskrada.gov.ua/static/content/files/u/qn/haffciokztjls7rgoo6myv7l3ewnvqnu.pdf