-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пакети для сміття (ДК 021:2015 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття)
Завершена
413 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 065.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 065.00 UAH
Номер:
bfa9efc5af3e4795b16ac0075c5fcee9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-31-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.05.2023 00:00
Період моніторингу:
31.05.2023 17:45 - 22.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.05.2023 № 58-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
31.05.2023 № 58-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-03-10-008562-a, 10.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Управління житлово-комунального господарства «ІРПІНЬ» Ірпінської міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 10 березня 2023 року № 14; вимоги про усунення порушень від 24.03.2023 № UA-2023-03-10-008562-a.b1 та рішення замовника від 28.03.2023; тендерну пропозицію учасника ФОП «Овчаренко Володимир Леонідович»; вимогу про усунення невідповідностей учанику ФОП «Овчаренко Володимир Леонідович»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕТО ПАК»; вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ЕТО ПАК»; протокольне рішення уповноваженої особи від 29.03.2023 № 43; повідомлення про намір укласти договір від 29.03.2023; договір про закупівлю товару від 04.04.2023 № 1964/04/13 на суму 395724,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «ЕТО ПАК».
За результатами процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ЕТО ПАК» укладено договір про закупівлю товару від 04.04.2023 № 1964/04/13 на суму 395724,00 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень:
19.06.2023 15:28 - 23.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2023 15:28