• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пакети для сміття (ДК 021:2015 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття)

Завершена

413 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 065.00 UAH
Номер: bfa9efc5af3e4795b16ac0075c5fcee9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-31-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.05.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 31.05.2023 17:45 - 22.06.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.05.2023 № 58-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 31.05.2023 № 58-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-03-10-008562-a, 10.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Управління житлово-комунального господарства «ІРПІНЬ» Ірпінської міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 10 березня 2023 року № 14; вимоги про усунення порушень від 24.03.2023 № UA-2023-03-10-008562-a.b1 та рішення замовника від 28.03.2023; тендерну пропозицію учасника ФОП «Овчаренко Володимир Леонідович»; вимогу про усунення невідповідностей учанику ФОП «Овчаренко Володимир Леонідович»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕТО ПАК»; вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ЕТО ПАК»; протокольне рішення уповноваженої особи від 29.03.2023 № 43; повідомлення про намір укласти договір від 29.03.2023; договір про закупівлю товару від 04.04.2023 № 1964/04/13 на суму 395724,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «ЕТО ПАК». За результатами процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ЕТО ПАК» укладено договір про закупівлю товару від 04.04.2023 № 1964/04/13 на суму 395724,00 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень: 19.06.2023 15:28 - 23.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2023 15:28