-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Легкові автомобілі (Автомобілі спеціалізованого призначення)
Завершена
3 271 555.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 715.55 UAH
мін. крок: 1% або 32 715.55 UAH
Номер:
1e57592821924c8796184028a15e552b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-26-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2023 00:00
Період моніторингу:
26.05.2023 11:50 - 17.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.05.2023 № 56-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.05.2023 № 56-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2023-03-10-006879-a, 10.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанова № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не виявлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві (далі – Управління поліції ОФБ, замовник) на 2023 рік; тендерну документацію замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.03.2023 № 124; тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «АЛМАЗ СІСТЕМ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.03.2023 № 140; повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2023; відповіді замовника від 06.06.2023 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
За результатами процедури закупівлі між замовником та ТОВ «АЛМАЗ СІСТЕМ» укладено договір від 24.03.2023 № 82-ГСП на загальну суму 3 135 113,00 грн. (у т.ч. ПДВ).
Період усунення порушень:
09.06.2023 12:38 - 15.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.06.2023 12:38
Запити/Пояснення
Номер:
5db60f0b36ab40d585f6749929d8a9c6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.06.2023 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 271 555,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-10-006879-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
З якої причини Замовником в оголошенні UA-2023-03-10-006879-а – в електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» – не зазначено (до назви номенклатурної позиції предмета закупівлі «Легкові автомобілі (Автомобілі спеціалізованого призначення)») найбільш наближений код ДК 021:2015:34114000-9 — Транспортні засоби спеціального призначення, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
71b1ed2791514ad6816a85cfbc9cfaef
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
06.06.2023 16:46
Опис:
Відповідно до пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок № 708).
Предмет закупівлі визначається замовником самостійно, з урахуванням вимог Порядку № 708, який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг та «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), який визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 22 статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до ст. 1 (визначення основних термінів) ЗУ «Про автомобільний транспорт» вiд 05.04.2001 № 2344-III:
- транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо);
- транспортний засіб спеціального призначення - транспортний засіб, призначений для виконання спеціальних робочих функцій (для аварійного ремонту, автокран, пожежний, автобетономішалка, вишка розвідувальна чи бурова на автомобілі, для транспортування сміття та інших відходів, технічна допомога, автомобіль прибиральний, автомобіль-майстерня, радіологічна майстерня, автомобіль для пересувних телевізійних і звукових станцій тощо).
В Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) були зазначені Вимоги до спецкомплектації, а саме: Встановлення проблискових маяків синього кольору під решітку радіатора, живлення 12В.
Виходячи із вище наведеного можна зробити висновок, що предмет закупівлі не підпадає під назву «транспортний засіб спеціального призначення», а отже код ДК 021:2015:34114000-9 — Транспортні засоби спеціального призначення, не відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Разом з тим, оскільки в Єдиному закупівельному словнику відсутня подальша деталізація, Замовник зазначає номенклатурну позицію відповідно за показником четвертої цифри.
Номер:
3bbce992c6e64f6fb4e357939768a456
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.06.2023 15:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 271 555,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-10-006879-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Яким чином забезпечено виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
4fb4eb4282cd46668b7ff3fd997da666
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
06.06.2023 16:48
Опис:
Частиною 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що інформація може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Тобто, це можливість, а не обов’язок. УПО ФБ в м. Києві не має власного веб-сайту та не має доступу до веб-сайту Департаменту поліції охорони, тому в даний час відсутня можливість розміщення інформації стосовно закупівель. Пунктом 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті. УПО ФБ в м. Києві не використовує бюджетні кошти для закупівлі товарів (робіт, послуг) та не є органом місцевого самоврядування, тому рекомендації, викладені у пункті 4 Постанови № 710, не поширюються на УПО ФБ в м. Києві. Відповідно до пункту 12 розділу 1 Положення про Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві затвердженого наказом Національної поліції України від 06.11.2015 № 56 (в редакції згідно наказу Національної поліції України від 21.10.2019 № 1048) (далі – Положення) Управління утримується за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах, інших джерел, не заборонених законодавством України. Управління не є розпорядником або отримувачем бюджетних коштів (за цільовим призначенням на поточні та капітальні видатки) для провадження господарської діяльності. Для здійснення закупівель товарів (робіт, послуг) бюджетні кошти не використовуються. Усі необхідні закупівлі для забезпечення службової та господарської діяльності УПО ФБ в м. Києві, здійснюються виключно за кошти, які надходять на банківські рахунки Управління за послуги охорони, що надаються за договорами, укладеними з юридичними і фізичними особами відповідно до Господарського та Цивільного кодексів України. За весь період існування Управління, як юридичної особи, не було укладено жодного господарського договору про закупівлю товарів (робіт, послуг) за бюджетні кошти.